MIinulla on soutuvene verkkoniemessä Muuratjärven rannalla,siellä on vneitä useita kymmeniä joita tuskin puoliakaan käytetään.Mutta siinä on se murhe että ne täyttävät parhaat paikat,joten meitä jotka tulemme myöhemmin vaikka olisimme kuinkainnokkaita vesillä kävijöitä on tavallista paikkaa vaikea löytää!?Ehtodan pistäkää veneet rekisteriin ,jolloin teillä olisi joka veneellä numero jaomistajan nimi.Vaikka perisitte 20e rekisteröinti maksu.Tällöin ne veneen omistajat jotka ei venettä käytä,vievät ne pois ja kunta hoitaisi rikkinäiset pois sillä niitäkin olisi paljon!!
Muuramen kunnan päättäjille
1000xx
2
759
Vastaukset
- Cgghyyu
Voihan giguli
- merkantti
Minulle aikanaan eräs mies leuhki,että ei ole vuosiin käynyt järvellä.Piti kuulema venettä sen takia ,että ei mene paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 831366
- 1291361
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘731204Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834