eilen limuu näppikselle,nyt sekas. onkohan mitään toivoo,et palautuu normaaliks. tässä esimerkki ku kirjottaa ilman että koko ajan korjaan näppikaselölöe ktui eilöen limu. tuossa siis luki,näppikselle kaatui eilen limua. että tällasta.
Näppis kastui
5
689
Vastaukset
- Tuomas
ei ne maksa paljon mitään 15€:lla saa jo!
- fellos
ei muuta ku näppis irti , auki, muutamalla ruuvilla kii , varovasti pesu vaikka laimealla astianpesunesteellä virutus ja hyvä kuivaus....vaikka hiusten kuivaajalla
- ...
Ongelma ratkeaa hyvin helposti ostamalla uusi näppis.
Sanokaapas miksi siitä on pitänyt tulla ongelma. Uskokaa tai älkää, mutta mulla sama näppis on kestänyt jo vuodesta 96 lähtien. Mutta ehkä silloin vielä osattiinkin tehdä kestäviä laitteita. Tämäkin on periaatteessa 'nestevarmistettua' mallia, eli voit kaataa vaikka kahvisi tälle, eikä mitään. Tässä on nimittäin eräänlainen silikonimatto vielä välissä erottamassa painikkeet varsinaisista koskettimista. Kai se periaatteessa pitäisi olla kaikissa hyvintehdyissä samanlainen.
- joo
kato jos se on kallis näppis niin kokeile puhistaa mutta jos joku halpis normaali näppis ni uutta kehiin vaan.... kyllä mulla ainakin puhistus onnistu saman tapauksen jälkeen :D vähän oli aluks että jotku näppäimet jäi pohjaan mutta nyt käyttämällä rupesi taas toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1201181
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 30713
- 49619