Uroskanillani on ikää jo yli 10 vuotta. Nyt yllättäin on alkanut pissailla lattialle lätäköitä, jotka ovat kummallisen punaisia. Mistäköhän voisi olla kyse? En ole ruokavaliota muuttanut, joten poissulkisin itse värjäävät ruoat. Syö normaalisti.
Kanin punainen virtsa
Waari10
3
69
Vastaukset
- jokucoolnimi
Jos ruokavalio ei ole muuttunut eikä syö paljoa ruokia jotka voisi virtsan värjätä niin kyseessä on mahdollisesti virtsatulehdus tai virtsakivet
- Zedä
Värjäytymiä voi tosiaan tulla tosi monesta asiasta, mutta äkillisestä sisäsiisteyden unohtumisesta kannattaa huolestua. Voi olla tosiaankin virtsatietulehdus, joka on helposti hoidettavissa kun se vaan ilmenee :) Eli lääkärille tarkastukseen!
- TarkkaRuoasta
Ei kannata paistaa sitä. Hanki uusi kani sunnuntailounaaksi ja syötä tuo vaikka koirille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984