Eräs kolumnisti pohti vallitsevaa näkemystä ulkomuodosta ja sen ilmenemismuotoja, miettien sopisivatko ne hänelle itselleen.
esim, kummalliset kampaukset, kalju, räikeät värit, monet lävistykset, tatuointeja joka puolella,
Toiseksi hän nosti, jokapuolella kuuluvan kiroilun.
Päätyi kuitenkin siihen, että haluaa olla tavis.
Siihen minäkin olen päätynyt omalla kohdallani.
Usein kuulee meidänkin ikäluokan haikailevan vanhoja hyviä aikoja.
Eikös kaikella ajalla ole kuitenkin hyvät ja huonot aikansa.
Tärkeintä lienee, että siirtää mielensä ajan mukana, eikä ulkoiset seikat.
Joko olette siirtyneet tällä vuosituhannelle?
56
329
Vastaukset
- mimmimum-..mi
Taitaa nuo tatuoinnit olla nyt pinnalla....ja lävistykset ja kaikenmaailman kasvokorut jääneet vähemmistöön... Katselin viimeksi kun bussissa vastapäätäni istui nainen ...ei niin kovin nuori enää...hänellä monet renkaat esim. nenässä...ajattelin miten sitä pystyy edes nenänsä niistämään....ja hiukset toiselta puolelta melkein kaljut....oli varmaan omasta mielestään nuorekkaasti somistautunut...Tavallisena on hyvä olla.
Katsoin joitain jaksoja siitä maajussisarjasta. Sen yhden pojan pään päällä on, kuin lehmän läjä.
Pojantytär teini-iässä kovan polemiikim perästä sai pienen helmen laittaa alahuulen alle.
Eipä oli enää vuosiin näkynyt, aikuistunut, kun on.
Niin se käy, että ajatusmaailma muuttuu, kun uusia asioita tulee eteen ja tilalle.- Taikuritässä
Mä mietin, että jos hän avaa tuon rastavirityksen, niin ne voivat ulottua melkein maahan uinnin jälkeen. Joku kampaaja sanoi, että jos haluaa rastat pois, voi hiustuppi vahingoittua niin, ettei uutta hiusta siihen kasva. Totta vai tarua.
Lapsella oli lävistys. Niistäkin voi jäädä pieni jälki.
Muutoin otan ajasta aina jotain mm. pukeutumiseen, sisustukseen, kampaukseen, mutta vain vähän. Värejä, ehkä. Kirjoja, mitkä tässä ajassa kiinnostaa.
Siis jotain pientä ei mitään yliampuvaa. Tekniikkaa toki, mitä tarvitsen ei briljeeraamista.
Tavallisia ei tapetista erota, tavalliset ihmettelevät erilaisia/erikoisia, jopa tuijottavat näitä.
Kyllä tällaisena on mukavaa, päänsisäinen pörinä ei onneksi näy.Aktiiviaikanani minäkin touhusin kaikenlaista.
Nykyään olen mieluummin ´´tapetti-ihminen.´´ Vanhemmiten mukavuudenhalu lisääntyy, näin on ainakin mulla tapahtunut.eppu2 kirjoitti:
Aktiiviaikanani minäkin touhusin kaikenlaista.
Nykyään olen mieluummin ´´tapetti-ihminen.´´ Vanhemmiten mukavuudenhalu lisääntyy, näin on ainakin mulla tapahtunut.En ole koskaan, ainakaan omasta mielestäni, touhunnut kaikenlaista enkä mitään erikoista.
Ihan tavallista elämää, riittävästi tässä nytkin touhua piisaa, juuri äsken tuon taas kerran totesin.
Ne on toiset, kun erikoisuutta etsivät, minulle on taviselämässä tarpeeksi huvia.
Tehän kaikki muistatte?
Pesin piponi vähän aikaa sitten.
Kyllä sillä nyt erottuu.
Jos ei elämästä niin ainakin elämässä.
Hyvin onnistui lämmin vesi.
Pipo ei kutistunut yhtään.
Joten päähäni ei satu.
Enkä tarvitse demeterin jumalallisen parantavia käsiä.
H.hunksz kirjoitti:
Muuten.
Erottaisitteko te Koski-Karan Tiirasta?
H.hunksz
Onko tuolla väliä, tipu mikä tipu.
Varsinkin jos valokuvaa katsoo.eppu2 kirjoitti:
Loistavaa, kun on puhdas pipo, ei kai vaan venahtanut pesussa ja pudonnut sitten silmille.
Eihän se mikään huppu ole.
H.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Onko tuolla väliä, tipu mikä tipu.
Varsinkin jos valokuvaa katsoo."Ancelina"
Kaikilla tipusilla ovat koristeet eri-laisia.
Ajatteles, tipunen sanoo:
Katsokaapa kuinka nätti koru minulla huulessani.
Alkaen avata nappia.
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Kaikilla tipusilla ovat koristeet eri-laisia.
Ajatteles, tipunen sanoo:
Katsokaapa kuinka nätti koru minulla huulessani.
Alkaen avata nappia.
H.hunksz
Mutta tuollainen tipuliini ei olekaan tällainen tavistipu.
Tuollaiset ovat niitä kaupunkitipsukoita, joista sinä tykkäät.
Joku Kara-Tiira, ei niistä saa selvää, kun ovat runsaasti koristautuneet.- Taikuritässä
Erotan Koskikaran tiirasta. Edellinen pulikoi pakkasissakin vedessä riitteen ja jään keskellä. Tiirat ovat jo tiessään, kevyitä liihottajia ja syöksähtelijöitä, pienempiä kuin lokit.
Se tupsu pipossa mua mietityttää. Tupsu?
Kai tyylini on viime vuosisadalta. Kuulostaa pahemmalta kuin onkaan, me nähtiin vuosisadan vaihtuminen, jopa vuosituhannen, Voisiko sanoa tyylini on viime vuosituhannelta? Miksi vaihtaa hyväksi havaittua?
Inhoan tatuointeja ja lävistyksiä, onneksi ei jälkikasvu ole niistä kiinnostunut, ainakaan vielä.
En haikaile vanhoja hyviä aikoja, nyt on paremmin kuin ennenvanhaan.Totta on, että moni asia on paremmin. Nykyään on tarjolla monta sellaista mukavuutta, mistä ei aiemmin osannut uneksiakaan. Silti ei kaikkea hyväksi havaittua pitäisi hylätäkään.
Ja kyllähän me etsimme sitä jotakin, esim mökkielämästä. Miten ihanaa on panna tulet uuniin ja takkaan. Lämmittää itse se puulämmitteinen sauna.
Kuunnella hiljaisuutta.
Nykymaailma on paljon monisäikeisempi, kuin meidän nuoruudessamme.
Kaikenlaisia vehkeitä päivittelemme alvariinsa ja siinä sivussa kai itseämmekin.
Monet ikäihmiset jäävät aika paljon tyhjän päälle, kun elintärkeät palvelut, joita on tottunut käyttämään katoavat."eppu2"
Onneksi minun piponi on hyvässä kunnossa.
Melkeinpä on kuin uusi.
Yhtään ei näytä räppäreitten löysiltä lökä-pöksyiltä.
Vaikka näkyyhän minullakin kyllä posket.
H.hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Onneksi minun piponi on hyvässä kunnossa.
Melkeinpä on kuin uusi.
Yhtään ei näytä räppäreitten löysiltä lökä-pöksyiltä.
Vaikka näkyyhän minullakin kyllä posket.
H.Kiitos kuitenkin että maltoit odottaa kunnes minun nyky-aika- aloitukseni täyttyi.
Eikö olekin hyvä idea?
H.
- ö-Öö
Musta aina muotia
Kun nyt kyseessä enenpi muoti, kuin vuosiluku. Muoti kiertää tietynlaista kehää, samoja juttuja tulee uudelleen katukuvaan joillain aikaväleillä. Nykymateriaalit toki vaikuttaneet asiaan, niistä saa uudempia variaatioita. Mutta periaatteessa, paidat aina paitoja, housut housuja.
Tatuointeja ja läväreitä aina ollut, nykyisin niitä vaan on useammilla ihmisillä. Ei mitään muuta uutta auringon alla.
Kauneusleikkauksetkaan ei ole ollenkaan uusi keksintö. Onhan noita arpitatuointeja ollut aina ja joskus renessanssiaikaan mimmit poistatti kylkiluitaan ollakseen hoikempivyötäröisiä. Pikku tissi-implantit ei mitään mullistavaa.
Mä koitan selittää, aina ihmiset jotenkin seurailleet muotia, ei muoti ole mikää uus keksintö. Sellanen ehkä merkittävin juttu, nykyisin on enenpi erilaisia juttuja katukuvassa yhtäaikaa. Siis eri tyyleillä pukeutuvia ihmisiä. Se ihan ok, mun mielestä.
Enenpi ois syytä miettiä, miks hitossa ihminen ei muutu nopeammin. Ihminen ei oikein ole omalla vuosituhannellaan, jäänyt ajastaan jälkeen, kun aivot nyt vaan ei kehity kovin nopeasti.
=DW=Kyllähän se muoti kiertää. Otetaan vaikkapa ihmisten nimet. Kun olin lapsi niitä nimiä, jotka silloin olivat ´´vanhojen ihmisten nimiä´´ on jo vuosia annettu nykylapsille.
Tuohan se juuri on, kun ihmisen kehittämä tekniikka menee hänen viisautensa yli, mihin vielä päädytään.
Käykö robottien kanssa niin, että niistä tuleekin isäntiä, joita ei enää hallitse kukaan.
Ihmisen järjen ja viisauden pitäisi käydä yhtä jalkaa.Rättialallakin olleena olen ajat sitten ymmärtänyt että muodissa ei ole mitään uutta, hameet, pöksyt, puserot, hihat, on oltava vaikka kuinka niitä yritettäissin kiertää.
Jospa tulee muotia joka on tarkoituksenmukainen, ihmiselle tarkoitettu. Saattasi olla jotain ennen kuulumatonta.
Onneksi nykyisin ei ole niin väliä hameen pituudella ym....
Minulla on muodista pois menneitä vaatteita joiden kuosi on taas uutta trendiä. Eihän nuoremmat tiedä että nuo on jo nähty ;)
- teretule
Elän ajassa en kuitenkaan apinoiden joita monet matkivat ja luulevat olevansa jotain erikoista 2017. Naaraat ovat saaneet jo vuosia sitten lähteneen miituu liikkeen liikkeelle ainakin Ruotsissa.
Muistuu asioita aiheesta, naiset ovat kyllä pitäneet minun lähentelystä, kuinka muilla?? Otin pari viikkoa sitten kaksi uutta lävistystä korviini. Yhden rustolävistyksen. Tykkään. Jahka rustolävistys paranee, ehkä jouluksi laitan kauniin korvakorun sen läpi. Koru on korvanlehteä myötäilevä kolmella punertavalla kivellä varustettu. Minulla on nyt viisi lävistystä korvissa.
Muoti kuten jo on useampaan kertaan mainittu kiertää kehää. Kun olin nuori oli toispuoleinen kampaus in. Minullakin oli lyhyeksi leikattu toinen puoli hiuksista. Toinen puoli jätettiin pitemmäksi muistanette ainakin ikäiseni huippumalli Twiggyn, nuorten idolin. Kaikessa matkittiin häntä. Minihameet, leveälahkeiset housut, meikki ja kehon laihuusihanne.
Olen toki siirtynyt tälle vuosituhannelle.- teretule
Ehkä tuot kehosi esille...eri tavoin?
Aloin taas pitää pitkin hampain korviksia. Jostain syystä en halunnut niitä ainakaan pariinkymmeneen vuoteen. Ostin samanlaiset mitkä varastettiin, eivät ole trendikkäät, mutta niillä on tunnearvoa.
Myös sormuksia olen ostellut varastettujen tilalle, en osta kuin kultaisia. niitä alkaa olla joka sormelle, joskus laitan useamman kun lähden ihmisten ilmoille.
Kotioloissa ei ole mitään koruja.- Aika-outo-sattuma
Paljonpa sinulta varastetaan? Kuka niitä varastaa? Onko suvussasi kriminaaleja?
Ihmissuhteet vaihtoon. korppis
Ennenhän olikin vaan korvissa reiät ja vain naisilla. Nykyäänhän niitä on myös miehillä.
Pojantyttärellä on 5 korua korvanlehdissä.
Nuo farkut ovat olleet jo vuosikymmeniä tapetilla, tuo nykynuoriso vaan on rupenut repimään niitä.
Muistan kyllä Twiggyn. Itsekin olin aika sutjakka nuorena.Aika-outo-sattuma kirjoitti:
Paljonpa sinulta varastetaan? Kuka niitä varastaa? Onko suvussasi kriminaaleja?
Ihmissuhteet vaihtoon.Ei ole varastettu kuin yksi korurasia, siinä oli korviksia ja sormuksia ym.., siis kaikki koruni.
Suvussa ei tietääkseni ole ollut yhtään kriminaalia.
Taloyhtiössä oli remonttia ovet olivat paljon auki siihen aikaan, en tiedä, ketään ei voi syyttää, olisi pitänyt olla tarkempi. Mennyt mikä mennyt, vaikka harmittaa mummoni sormukset ja muut tunnearvoiset.mielikki.mummo kirjoitti:
Ei ole varastettu kuin yksi korurasia, siinä oli korviksia ja sormuksia ym.., siis kaikki koruni.
Suvussa ei tietääkseni ole ollut yhtään kriminaalia.
Taloyhtiössä oli remonttia ovet olivat paljon auki siihen aikaan, en tiedä, ketään ei voi syyttää, olisi pitänyt olla tarkempi. Mennyt mikä mennyt, vaikka harmittaa mummoni sormukset ja muut tunnearvoiset.Tuo tunnearvo on suurempi arvo ,kuin koru sinänsä, näin ajattelisin.
Itselläni on aika paljon kultakoruja, enimmäkseen perintökoruja. 2kultaketjua riipuksineen annoin viime jouluna lahjaksi suvun nuorille naisille.
Tuntuu, että rosvot vaan lisääntyy.
Ennen sitä ei tarvinnut maallakaan laitta ovia kiinni, luuta vaan merkiksi ollaanko kotona. Se kai oli ennen paremmin.
- Ei-eilen-ei-huomenna
Se on kansamme vanhemman väen tapa, perinne, jäädä rähmälleen menneeseen liian pysyväksi aikaa. Menneisyys kannattaisi paketoida ja antaa sen olla nykyisyyden sivuhyllyllä. Elää nyt.
- teretule
Olen samaa mieltä mutta kohtuudessa 60-70
Juu, kummallinen kampaus on ollut jo pitkään, testosteroni jyllää. Ja ihan aito kalju, ei se ajeltu mikään kalju ole, huijausta vain.
Tatuointi jossain käsivarressa ei olisi täysin pois suljettu mutta joku rengas huulessa, edes korvassa, ei ikinä.
Kohtuullisen hyvin tässä on mieli siirtynyt ajan mukana. Paitsi välillä vähän haikailee "vanhoja hyviä aikoja" siinä mielessä, että kun olisi silloin joskus lähtenyt vähän eri suuntaan.Tuossa ajattelin itsekseni, että on niitä näkynyt korvarenkaita vanhemmillakin miehillä.
Alkuun kun niitä näki, niin kyllä pidin outona, vaan nyt jo on tottunut.
Vaan, jos olisit lähtenyt eri suuntaan, niin sitten et olisi kenties ihan sellainen, kuin nyt olet.
Lienee kai kaikella tarkoituksensa, niilläkin valinnoilla, jotka aikoinaan olemme tehneet.eppu2 kirjoitti:
Tuossa ajattelin itsekseni, että on niitä näkynyt korvarenkaita vanhemmillakin miehillä.
Alkuun kun niitä näki, niin kyllä pidin outona, vaan nyt jo on tottunut.
Vaan, jos olisit lähtenyt eri suuntaan, niin sitten et olisi kenties ihan sellainen, kuin nyt olet.
Lienee kai kaikella tarkoituksensa, niilläkin valinnoilla, jotka aikoinaan olemme tehneet.Petzelle istutettiin kesällä valkea hammasimplantti kultahampaan viereen.
Ennen tehtiin kullalla päällystettyjä hampaita miehillä. Eivät tainneet olla naisten juttuja, vai oliko?korppis kirjoitti:
Petzelle istutettiin kesällä valkea hammasimplantti kultahampaan viereen.
Ennen tehtiin kullalla päällystettyjä hampaita miehillä. Eivät tainneet olla naisten juttuja, vai oliko?Muistelisin joistan historiallisista jutuista , että kaatuneilta vihollisilta, kerättiin myös kultahampaita sotakentillä.
Naisilla en ole lukenut olevan, en tiedä voi silti olla.korppis kirjoitti:
Petzelle istutettiin kesällä valkea hammasimplantti kultahampaan viereen.
Ennen tehtiin kullalla päällystettyjä hampaita miehillä. Eivät tainneet olla naisten juttuja, vai oliko?Nuorilla päivilläni minulle laitettiin Helsingissä yliopiston hammasklinikalla muutamia kultapaikkoja. Kulta valettiin poralla muotoillun reiän muotoiseksi ja kiinnitettiin puruhampaaseen. En tiedä tehdäänkö sellaisia enää nykyisin.
optimisti-orvokki kirjoitti:
Nuorilla päivilläni minulle laitettiin Helsingissä yliopiston hammasklinikalla muutamia kultapaikkoja. Kulta valettiin poralla muotoillun reiän muotoiseksi ja kiinnitettiin puruhampaaseen. En tiedä tehdäänkö sellaisia enää nykyisin.
Miksiköhän käytettiin kultapaikkoja, ei se tavallista liene ollut?
optimisti-orvokki kirjoitti:
Nuorilla päivilläni minulle laitettiin Helsingissä yliopiston hammasklinikalla muutamia kultapaikkoja. Kulta valettiin poralla muotoillun reiän muotoiseksi ja kiinnitettiin puruhampaaseen. En tiedä tehdäänkö sellaisia enää nykyisin.
Niin, paikkoja ne ovat. Muualla Euroopassa lie ollut yleisempi käytäntö kuin Suomessa. Kulta on titaanin lailla kehoystävällinen, ei synny hylkimisreaktiota. Minulle käy vain kulta, kultadublee ja titaani.
korpikirjailija kirjoitti:
Niin, paikkoja ne ovat. Muualla Euroopassa lie ollut yleisempi käytäntö kuin Suomessa. Kulta on titaanin lailla kehoystävällinen, ei synny hylkimisreaktiota. Minulle käy vain kulta, kultadublee ja titaani.
Siitä amalgaanistahan joskun oli kova kohu, aiheutti oireita joillekin ihmisille.
Muistaakseni asiasta kiisteltiin kovin.- ö-Öö
eppu2 kirjoitti:
Siitä amalgaanistahan joskun oli kova kohu, aiheutti oireita joillekin ihmisille.
Muistaakseni asiasta kiisteltiin kovin.Paikoista
Amalgaamista tosiaan ollut kohua, se ilmeisimmin aiheuttaa jotain vaivoja joillekin ihmisille. Mun kokemuksen mukaan hyviä, etenkin kestäviä paikkoja. Tietääkseni niitä saa laittattaa edelleenkin.
Kultapaikkoja ei kovin usein suomessa näe, ulkomailla enemmän. Hyvä, kallis materiaali. Ulkonäöstä voi olla monta mieltä, etenkin jos pinnoitettu kullalla, tai peräti kultaimplantteja.
Posliinipaikoista ei isommin tietoa.
Vaan muovipaikat peräsuolesta. Niitähän niitä laitellaan noin oletuksena. Kai halvin ja helppo laittaa. Yks pieni vika niissä on, ne irtoilee. Itellä kai ei yksään muovipaikka ole pysynyt, aina pitää laitattaa uus. Kerran aikaa varatessani narisin asiasta. Kivan kuuloinen vastaanottohoitsukka kysyi:"Syöttekö kiviä?". Noh, ei viitsi satsata liikaa hamaslekuriin, nyt pitäis kai vaihteeksi varata aika, uusille muovipaikoille.
Ai niin, en syö kiviä.
=DW= Silloin murkkuikäisenä ehdin kuulla yliopiston hammasklinikalla
monenmoista, mm. että valkoinen (posliini?)pinnoite oli kultaa kalliimpi vaihtoehto, vaikka kultahampaista monet puhuivatkin vielä siihen aikaan jonkinlaisena hienona asiana.
- VanhaanHyväänaikaan
Letkajenkaa, tom of finaalia, jne..
- Pimeäkeskiaikamenijo
Aloittajan otsikko on lempparilauseeni?
Joitakin vuosia sitten olimme uimaan menossa mökkirannassa. Minulla vanha tavallinen uimapuku päällä.
Poika katsoi vähän aikaa kiinaksi ja kysyi, miltä vuosisadalta toi on.- vitsiiiiiiiiiiiiiiiiiii
eppu2 kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten olimme uimaan menossa mökkirannassa. Minulla vanha tavallinen uimapuku päällä.
Poika katsoi vähän aikaa kiinaksi ja kysyi, miltä vuosisadalta toi on.Kerroithan pojalle totuuden.
"Siis oikeesti onks toi kuuskyt vuotta". vitsiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Kerroithan pojalle totuuden.
"Siis oikeesti onks toi kuuskyt vuotta".Minun mielestäni se oli ihan asiallinen uimapuku. Taisin sanoa, ettää höh!
- Eiollut
Se on kyllä ihan ja aivan sama miltä vuosikymmeneltä uikkari tai mikä tahansa muu vaate on kunhan sisältö, henkinen puoli ja mielen maisema ovat muuttaneet tälle vuosituhannelle eikä lempilause ole että ennen kaikki oli paremmin.
Eiollut kirjoitti:
Se on kyllä ihan ja aivan sama miltä vuosikymmeneltä uikkari tai mikä tahansa muu vaate on kunhan sisältö, henkinen puoli ja mielen maisema ovat muuttaneet tälle vuosituhannelle eikä lempilause ole että ennen kaikki oli paremmin.
Bravoo, tismalleen noin.
- teretule
Monet suomalaiset ovat paska kansaa.... yleensä kaikki.
Kuika tälläiselle kansalle voi luola tulevaisuus. - maissiiii
Tuskin olen siirtynyt tälle vuosituhannelle.
Sama kampaus kun joskus pikkulikkana, otsatukka ja polkkaa sopivasti.
tatuointeja tai värihiuksia ei ole näkynyt vuosiin, mitä nyt joskus juhlaan kiiltokiharan tupsautan.
Korutkin on sitä vanhaa sorttimenttia, nimettömät sormuksissa ja joskus jonkin killuttimen kaulaani laitan, ikiaikaiset ranneketjut, siinä se.
Kiroilen sopivan pehmeästi ja en herkille korville.
Aikas vanhanaikainen olen aatoksissani, joskus en yhtikäs mitään mieltä mistään, rakkautta ja läheisyyttä viljelen alvariinsa ja
tempauksissani tosi tavallinen, arkisen avarakatseinen.
Hautaankin asti hiivin edellisen vuosituhannen eläjänä. - Nikita.Nimistö
Minä olen ollut etuaikainen ja siirtynyt tälle vuosituhannelle tiedostamattani. Pukeutunut olen jo aika monta vuotta nyt niin muodikkaaseen meno-jotain eli keski-ikäiseen ja sen ylittäneeseen tyyliin. Mukavuus ennenkaikkea :)
Nuoriso saa mun puolesta riehua lävistysten ja tatskojen sun muiden hypetysten kanssa.- helppollajaliikkua
Samaa mieltä, mukavuus ennen kaikkea.
- hmpff
Kokeilin joskus nenäkorua, ennen mun 50v rajaa. Tuli mieleen teini-ajat, jolloin mun kaverini pisti hakaneulan posken läpi.
Kun olin 16 tuli muutto ja lähtö Helsinkiin, tajusin vasta silloin kuinka paljon meilläpäin Tammisaaressa kiroiltiin. Jouduin laittamaan suuni säppiin ja nielemään joka toisen sanan, koska hesalais-hurrit eivät kiroilleet. Alkoi uusi aikakausi mulle.
Nykyisin kiroillaan vähän rajummin, v- ja f-alkuisia, ne ei kovin hyvin sovi mun suuhuni, ja kun 15 vuotta viettää torjumassa niitä kotioloissa, ja jakelee pahimmassa tapauksessa sakkoja niistä :)) niin ei ne vieläkään luonnistu.
Muodissa pysyminen on haasteellisinta, koska keski-iän ylittäneille ei oikein ole omia trendejä. Pitää soveltaa ja keksiä oma tie nuorisotarjonnan keskellä. Siitä olen kiitollinen, että edulliset leningit tuntuu palaavan. Niin vaivaton, kevyt, siisti ja helppokäyttöinen vaatekappale! Missä olet ollut kaikki nämä vuodet... Minä kuulun myös niihin jotka hitaasti mutta varmasti taantuvat edelliseen vuosituhanteen ja ottavat mielellään vaikutteita jopa kauempaa historiasta :)
Olen aina seurannut muotia ja päivittänyt garderoobiani sesonkien mukaan kun olin vielä ihmisten ilmoilla. Nyt olen ollut eläkkeellä jo melkein viisi vuotta virallisestikin ja minulla on niin paljon rättejä että en ehdi ikinä käyttämään niitä loppuun.
Lävistyksiä tai tatskoja en tule ottamaan, yhdet korvakorut riittää ja en tunne tarvetta pysyvään ihon kirjomiseen. Meikit olen vähentänyt minimiin. Ripsiväri ja vähän tasoittavaa bb:tä riittää hyvin arkimeikiksi aikuiselle naiselle jolla on lähes rypytön iho. Kulmakarvat alkavat menettää ilmettään ja kaulan ympärille kietaisee mielellään huivin mutta mitään suurta tai järkyttävää ei ole ulkonäössäni tapahtunut viime aikoina. Onneksi ei ole teini-ikäisiä enää ollut kotona pitkiin aikoihin eikä houkutusta alkaa kokeilemaan kaikkea nuorten suosimaa heidän kanssaan. Muuten aika huvittavaa että talvehtineella hippieäidillä on liituraitatytär ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752