Saako golf VII vielä lohkolämmitintä. Entä millainen on säteilylämmitin.
Lohkolämmitin
6
1226
Vastaukset
joku täällä ehdotti sankollista hiiliä kajuuttaan niin lämpenee paremmin.
- kaksikaksi
Kyllä saa lohkolämmittimeen. Meillä on, ja tänäkin aamuna -14 pakkasessa lämmitin lämmitti jo 2 km ajon jälkeen oikein mukavasti.
- kuuma.kalle
Itellä ei oo lämmitintä ollenkaan ja 6 pakkasasteessa kun lähtee ajoon niin se on 2 km ja alkaa tulla lämmintä. Vilua ei ole tarvinnu kärsiä. Autossa on "vinter-paketti " sanottiin kun saksasta sen toin. Lieneekö joku sähköinen lämpövastus tms. Penkinlämmittimet lämmittää istuimen myös todella kuumaksi. Olen vaan monelta kuullut että diesel volsussa saa palella. Olen ihmetellyt vaan että onpa lämmin kiesi. Ja 1,6 tdi on kyseessä
- Nukuttaa6
Asennuta Defan normaali letkulämmitin, eli lohkolämmitin jolloin lämmittää lohkon kokonaan.
4 koppasessa ja defan letku oli lohkolämmittimenä uutena, nopeasti lämpeää ja vain 550w- faktoris
Webastot jättivät sitten laittamatta?
- kuumatVWskodataudi
https://www.mtt-trading.fi/cat/p1704-letkulammitin-tt-thermo-1000w-kld2-fi.html
ostappa tuomonen niin TSI ja TDI on kuuma moottori kun lähtee pakkasessa liikkumaan
onjo monia valmistajia-tuossa on hyvää tämä defaliitos valmiina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361970
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321204Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501090- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 50872