2 näytön ja 2 tietokoneen

Yhdistäminen

Yhteen näppäimistään onnistuuko millään tavalla?

13

1323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppojuttuuuu

Juu onnistuu, Kytkimellä! ps2 tai usb kytkin vaihtaja

• Tämä-tarvitaan

Kyll sää joudut heitteleen se näppiksen kytkentää (USB tai joku) koneelta toiselle niiku hiirtäkin .
      Selvintä on oma näppis ja hiiri kummallekkin koneelle. Voi löytyä tohonkin netistä joku jakorasia, mutta en oo tarvinnu.
      Mulla on kaks konetta W7 ja W10, kummallakin oma näyttö 24", näppis ja hiiri. Kumpikin käyttövalmis käynnistykestä. Ei tarvii värkätä noiden kans.

• sdtruiset

Teamviewer. Sitä minä käytän kun on tuo toinen kone toisessa huoneessa.

• Jos molemmat koneet on päällä, niin Synergyllä tuo onnistuu. Hiiren voi viedä koneelta toiselle aivan kuin jos olisi kaksi näyttöä samassa koneessa.

• zkrtzkrt

Kvm-switch eli kvm-kytkin (keyboard, mouse, video) esim Aten tekee näitä, töissä oli sellainen, millä 2xscrolllock vaihtoi koneen (video vga, mutta se ei ollut käytössä, koneilla oli omat näytöt).
      Esim tässä yksi malli (ei taida olla tuota scrolllock-vaihtoa)
      https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/88344/cs22u-at/aten-kvm-switch-1-2-usb-kaapeleilla-0_9m
      Karumpi versio
      https://www.verkkokauppa.com/fi/product/28666/dqtms/Aten-US224-manuaalinen-USB-2-0-kytkin/lisatiedot
      Atenin malleja (eri asia mistä näitä saa tilattua Suomeen)
      http://www.aten.com/global/en/products/kvmtool/kvm-hotkeys/

• ei-mitään-järkeä

Kun näppäimistöt maksaa kirpputorilla 1-2 eur niin mitä järkeä tuossa on?

• Arvaustoimisto

Ei tuossa ehkä ollakaan euroja säästämässä, vaan pöytätilaa.

• Mulla on nyt yhdellä työpöydällä 2 näyttöä ja 1 näppäimistö ja 1 hiiri. Homma toimii KVM-kytkimen kautta johon olen yhdistänyt kummastakin koneesta vain USB yhteyden sekä hiiren ja näppäimistön niin kummatkin näytöt ovat yhtä aikaa auki ja vaihdan tuosta Atenista kummalla koneella ja siinä koneella olevalla näytöllä haluan operoida samalla hiirellä ja näppäimistöllä

Tuo nyt sen takia kun toinen näyttö on 4K ja toinen ei, ja toinen kone pyörittää huonosti tuota 4K näyttöä siksi tällainen järjestely

4K näyttö yhdistetty tietokoneeseensa DisplayPort kaapelilla Resoluutio: 3840 x 2160/60hz

Toinen kone Resoluutio,: 1920 x 1080 60 Hz DVI-liitäntä

Kolmannella koneella vain yksi 4K näyttö ja om hiiri ja näppäimistä

Tämä sepustus vain koska näitä voi yhdistellä lähes miten vain vaikka usempia näyttöjä yhdelle koneelle yhtä aikaa ja valinta osuu mitä halua katsella joko työn takia ja muuten vain tuntuu sopivalta

Saakohan tästä vastauksestani kukaan selvää minä en ainakaan enää saanut? http://aijaa.com/8ophSg

• MonessasPöytäkoneessaOn

Niin.
        Jos tietokoneesta sattuu löytymään Bluutöötti? :/

• MonessasPöytäkoneessaOn kirjoitti:

Niin.
        Jos tietokoneesta sattuu löytymään Bluutöötti? :/

Bluetooth adapterin saa n. kympillä tai eurolla, jos tilaa Kiinasta. Laite toimii myös unifying vastaanottimella.

• YksinkertasinOnAinaParas
        okaro kirjoitti:

Bluetooth adapterin saa n. kympillä tai eurolla, jos tilaa Kiinasta. Laite toimii myös unifying vastaanottimella.

Juu toki maailmassa kaikenmaailman laitteita on saatavilla, jos haluaa survoa masiinansa täyteen kaikenlaisia ylimääräsiä pulikoita.

Mut meille, jotka emme halua, olis ehkä fiksumpaa valita sellasia laitteita jotka toimis suoraan juuri siinä koneessa olevalla teknologioilla ilman mitään lisähärpäkkeitä, vai mitä?

• YksinkertasinOnAinaParas kirjoitti:

Juu toki maailmassa kaikenmaailman laitteita on saatavilla, jos haluaa survoa masiinansa täyteen kaikenlaisia ylimääräsiä pulikoita.

Mut meille, jotka emme halua, olis ehkä fiksumpaa valita sellasia laitteita jotka toimis suoraan juuri siinä koneessa olevalla teknologioilla ilman mitään lisähärpäkkeitä, vai mitä?

Jo oli älytön kommentti. PC:t on alusta asti tehty laajennettaviksi. Jos jotain ominaisuutta ei ole, sen voi lisätä. Näppis kuitenkin tarvitsisi USB paikan, joten se ei ole ongelma. Tuo lisäksi toimii Unifying vastaanottimella, mikä voisi olla parempi tapa Bluetooth ei välttämättä tiimi buutin aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe