Yritin tuossa toissaä päivänä tulla venäjän puolelta lyhyintä reittiä (BUSSILLA) klaipedaan mutta en löytänyt sellaista.eikö sitä olekaan vai onko se mahdollista vain kesällä.aika rauhallista oli siellä jo tähän aikaan vuodesta,mutta kissoja oli liikenteessä aika paljon .
Jouduin sitten palaamaan Kaliningradin ja sieltä aamubussilla Riikaan mikä kesti yli 9 tuntia.lentäminen turusta gdanskiin ja sieltä Kaliningradin onnistui aika sukkelasti.
Zelenogradsk klaipeda
Russitrist
1
252
Vastaukset
- JäitKiinniTeosta
Olet tekstistä päätellen mummo-luokan matkustaja.. tai tekstin kopioija.
Viisumissa riitti kuitenkin limiittiä hah hah haa. Yllättävästi hah hah haa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980