Kenestä Venäjä haluaisi meillä presidentin? Niinistöstähän se tulee halusi Venäjä sitä tai ei.
Mutta spekulatiivisena ajatuksena... Kuinka Venäjä-myönteinen Haavisto on? Onko Pekka Haavisto sukua sille takavuosien kommari-Haavistolle?
Kuka presidenttiehdokkaista venäjämyönteisin?
6
162
Vastaukset
- saulimarttikekkonen
Doonaltti Tramppi
En tiedä, ei kiinnosta piirun jäljen viivan vertaa - selventäjä
Suomi Natoon ja juuri nyt, kun asiat ovat hyvin. Otetaan Ruotsi mukaan.
Venäjän pienin murhe on kuka täällä "isännöi". Homovastainen maa, kun on - vaikeuttaisi tietyn ehdokkaan uskottavuutta...
Sauli on vakaa ja älykäs ja paras!- ö-Öö
Toisin päin
Onko yksikään pressaehdokkaista venäjävastainen? No ei varmasti ole. Natomyönteisyys voi olla kuumaperuna vaalikeskusteluissa. Tuskin kukaan sitä varsinaisesti vastustaa, kiinnostavaa on, miten kaartelevat ja kiertelevät suoria mielipiteitä.
Presidentti ehdokkaana on nyt Pekka Haavisto, ei Heikki Haavisto.Sukulaisuus suhteistaan en tiedä, tavallinen sukunimi. En kyllä käsitä, mitä tekemistä sellaisella seikalla on oikein minkään kanssa.
Hauskat ja viihteelliset vaalikeskustelut tiedossa kuitenkin, paljon kiintoisaa asiaa käsiteltävänä. Nimenomaan ulkopolitiikasta, se pressan tärkein duuni.
=DW=
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175420
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2232787- 412405
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432141Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332076Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131480- 381330
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257