Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Venäläisen tyttöystävän tuominen Suomeen

Petteri9990

Olen seurustellut 4,5 vuotta Venäjällä asuvan tyttöystäväni kanssa ja alkaa tympimään viikon välein jomman kumman lentäminen toisen maahan. Haluaisimme jo muutenkin avioitua ja enemmän kuin 2 päivää viikossa.

Migri vaatii että aviopari on asunut virallisesti 2 vuotta yhdessä ja olleet kirjoilla samassa masssa. Tämä meillä ei täyty, koska minun on pidettävä kotikunta Suomessa, eikä tyttöystävänikään voi turistiviisumilla oleskella Suomessa 2 vuotta.

Migri kuitenkin mainitsee että tuleva lapsi tai myy vakava syy on poikkeus.

Lasta emme lähde todellakaan tekemään minkään luvan takia, mutta mitkä nämä muut syyt sitten mahtavat olla?

Tarkoitus mennä Venäjällä naimisiin ja saada vuoden (myöhemmin jatkettava) oleskelulupaa jolloin ei vaadita tilillä olevan 7000-9000e/vuosi

Jos teemme vuokrasopimuksen, jonka mukaan olen asunut sekä miehelläni, että Suomesss jossa olen kirjoilla -riittääkö?

Millaisia kokemuksia on muilta puolison saamiseksi eu:n ulkopuolisesta maasta Suomeen kun ei ole tulossa lasta eikä Suomessa asuvalla osapuolella ole mahdollista muuttaa ulkomaille 2 vuodeksi?

Tyttöystävälleni on it alan yritys jolloin työt eivät tule olemaan sidoksissa Suomeen = ei tuölupaakaan

1

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikäOnMigri

      Laitatko vielä saman Suomeksi? Sulla on nuo uut ja yytkin pahasti sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe