Harkintaa palstakirjoitteluun.

AviomiesChiangMaiHd

Luen alla olevan kaltaista kohdistuen itseeni päivittäin ja ilmoitan kaikella ystävällisyydellä, että mikäli luen palstalta tämän päivän jälkeen yhden ainoankin kerran suoraan tai rivien välistä itseeni tai perheeseeni kohdistuvaa kyseisen kaltaista, lupaan osallistua omalta osaltani palstan totaalisesti pilaamiseen.
Tarkoittaa myös yhtä ainutta lerpattelua ja sen lausun koska kaikki palstaa lukevat muut kuin lerpattajat, ovat aiheesta saaneet jo tarpeeksi.

Persläpilerpat pitäneet niin kovaa mölyä koko päivän asioista, että en ole viitsinyt kirjoittaa mitään typeriin kertomuksiinsa. Totean vain, että PerseiCM ja PalliNumbba ovat nimityksensä ansainneet...
Palsta on totaalisesti heidän pilaamansa!

62

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6655443366

      Palstan totaalista pilaamista olet harjoittanut jo pitkään...

      • AviomiesChiangMaiHd

        En lähde kanssasi väittelyyn mitä minä, sinä, tai joku muu on tehnyt.

        Lue aloitukseni ja ymmärrä sen asiasisältö.


    • Thaimaanvaeltaja

      Ikävää, että aloittaja havaitsee vain toisten virheet, ei lainkaan omiaan.
      Ei pitäisi myös luulla, että tuollaisella uhkailulla saa myötätuntoa ja kirjoittelut itsestään loppumaan.
      Paljon parempi keino olisi nöyrtyä ja pyytää anteeksi omia virheitään, samalla luvaten parantaa tapansa.
      Uskon vakaasti, että silloin olisi toisten kirjoittajien myös taivuttava tunnustamaan omat hölmöilynsä ja asiallisuus, sekä matkailusta kirjoittaminen palaisi palstalle.

      Toisaalta, ehkäpä kaikilla kirjoittajilla ei olekaan se tavoitteena. Vaan tarkoituksena onkin pitää palstaa omana keinonaan purkautua omista vaikeuksistaan toisia kirjoittajia ja Thaimaan eri alueita moittimalla.Siten pyrkiä nostamaan omaa, romahtanutta itsetuntoaan ylemmäksi.

      • AviomiesChiangMaiHd

        Arvoisa vaeltaja.

        Kyllä havaitsen itseni ja muiden virheet ja toiminnan.

        En luule mitään, enkä koe uhkailuksi kirjoitustani, vaan enemmänkin ohjeeksi miten palstan taso voidaan parantaa, onhan täällä ollut myös aloitus otsikolla: Maijattelu loppumaan.

        Höpökö täysin olet, tulisi pyytää jotain anteeksi tyypeiltä jotka perläpilerpattaa ja alituiseen kirjoittaa mielisairaalatasoista.

        Uskot vakaasti jonkun taipuvan tunnustamaan hölmöilynsä, no johan olisi aikoihin eletty kun tuollainen tunnustus saataisiin.

        Puhut kirjoittajien kirjoittavan eri alueista moittimalla niitä, joka tässä onkin avainasia.

        Tällä palstalla selkeästi on vastakkain Pattaya ja Hua Hin ja minun tullessa palstalle Chiang Mai muuttui laakista huijarikaupungiksi.

        Noille paikkakuntaväännöille viittaan lapasella, mutta se tuntuu vain olevan kovin tärkeä asia joillekin, mutta kuitenkaan ei ole kykyä keskustella asiasta asiana, vaan aina kääntyy muuhun.

        Jos koet minulla olevan romahtanut itsetunto, niin tuo lausumasi menee juuri siihen ryhmään mitä tarkoitan vihjailevalla rivienvälikirjoittelulla.

        Huomisaamu näyttänee heikoimman lenkin itsetunnon, itsehillinnän tason, terveen harkintakyvyn, sekä eritoten tahdon asialliseen palstaan tai sitten ei.


      • Anonyymi
        AviomiesChiangMaiHd kirjoitti:

        Arvoisa vaeltaja.

        Kyllä havaitsen itseni ja muiden virheet ja toiminnan.

        En luule mitään, enkä koe uhkailuksi kirjoitustani, vaan enemmänkin ohjeeksi miten palstan taso voidaan parantaa, onhan täällä ollut myös aloitus otsikolla: Maijattelu loppumaan.

        Höpökö täysin olet, tulisi pyytää jotain anteeksi tyypeiltä jotka perläpilerpattaa ja alituiseen kirjoittaa mielisairaalatasoista.

        Uskot vakaasti jonkun taipuvan tunnustamaan hölmöilynsä, no johan olisi aikoihin eletty kun tuollainen tunnustus saataisiin.

        Puhut kirjoittajien kirjoittavan eri alueista moittimalla niitä, joka tässä onkin avainasia.

        Tällä palstalla selkeästi on vastakkain Pattaya ja Hua Hin ja minun tullessa palstalle Chiang Mai muuttui laakista huijarikaupungiksi.

        Noille paikkakuntaväännöille viittaan lapasella, mutta se tuntuu vain olevan kovin tärkeä asia joillekin, mutta kuitenkaan ei ole kykyä keskustella asiasta asiana, vaan aina kääntyy muuhun.

        Jos koet minulla olevan romahtanut itsetunto, niin tuo lausumasi menee juuri siihen ryhmään mitä tarkoitan vihjailevalla rivienvälikirjoittelulla.

        Huomisaamu näyttänee heikoimman lenkin itsetunnon, itsehillinnän tason, terveen harkintakyvyn, sekä eritoten tahdon asialliseen palstaan tai sitten ei.

        Kummallista sekoilua tässä ja aloituksessa-


    • Tarjavirta

      Ei tätä palstaa voi pilata.jos edes 1/10 juttu liityis jotenkin pattayan matkailuun mutta ei.
      Ihan sama mitä tänne sairaat kirjoittelee.asiat käydään muissa ryhmissä omilla nimillä ja kasvoilla.

      • Thaimaanvaeltaja

        Tuo on totta, asiallisia saitteja löytyy esim. Thaiklupi, Thaimaa-info, hiipumassa oleva Thai Club Finland ja muutama muu, lisäksi paikkakuntaiset saitit, naamakirjaa selaamalla löytyy myös.


    • Thaimaanvaeltaja

      "Monirikollisuus ongelmana perhekohteessa."
      Tällaisella otsikolla "rauhanrakentaja jatkaa kirjoituksiaan, siis kaukana siitä mitä tässä aloituksessaan haluaa.
      Aika typerää toimintaa, haluaa vain ja ainoastaan melskata jatkuvasti ja Pattaya palstaa pitää kohteenaan, hyvin vähän täällä on Chiang Maita haukuttu, läpiä päähänsä puhuu.

      Vakava peilin katsomisden paikka on täällä palstasankarilla, joka kuvittelle olevansa todellinen palstojen kunkku, herra ja hidalgo...

      • AviomiesChiangMaiHd1

        Mainitun aloituksen alla selvitykseni.

        Rauhanrakentaja onkin uusi nimittely, kuetn palstasankari, kunkku, herra ja hidalgo, kiitos.

        Chiang Mai haukuttu huijarikaupungiksi. Hyvin vähän haukuttu ????
        ENTÄ HAMMASLÄÄKÄRIVAIMOANI, onko hyvin vähän haukuttu ???

        Taidatko sinä olla Maija ja Pattayan rakkaiden heikoin lenkki, yhdentekevää minulle millä nimimerkillä oksennat.


      • Thaimaanvaeltaja
        AviomiesChiangMaiHd1 kirjoitti:

        Mainitun aloituksen alla selvitykseni.

        Rauhanrakentaja onkin uusi nimittely, kuetn palstasankari, kunkku, herra ja hidalgo, kiitos.

        Chiang Mai haukuttu huijarikaupungiksi. Hyvin vähän haukuttu ????
        ENTÄ HAMMASLÄÄKÄRIVAIMOANI, onko hyvin vähän haukuttu ???

        Taidatko sinä olla Maija ja Pattayan rakkaiden heikoin lenkki, yhdentekevää minulle millä nimimerkillä oksennat.

        Tulihan se sieltä, jälleen kerran rauhanrakentajan maijattelu ja huutaminen alkoi!
        Riittäköön minulle "keskustelunsa" , tälle illalle, huomenna tarkistan tilanteen ja osallistun, ilomielin, mikäli aihetta on.


    • 33Numball

      TOI ON REPPANA ETTEI SEN JUTUILLA OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ.

      • AviomiesChiangMaiHd1

        Kyllä minä toki jo olen pelkästä sanankäytöstä jo (99%) kirjoituksista ymmärtänyt yhden tekeleiksi.
        Aina sama juttu.....Isot kirjaimet häiritsee ja estää keskustelun aiheesta joka isoilla kirjoitettu.
        Myös huvittava ilmiö kun selaa eri otsikoita, niin voi olla hiljaista kauan, mutta kun tapahtuu, niin minuutin parin välein tulee kommenttia eri kirjoituksiin eri nimimerkeillä, joka kuitenkin tämä ......... no jätän sanomatta nyt tällä kertaa.

        Taas piti pistää numero nimimerkin eteen kun se tässä hetki sitten rekisteröitiin taas "JONKUN" toimesta.
        Tosin arvelen että huomisesta lukien en kaipaa nimimerkkiä lainkaan, vaan siirryn täällä käytettäviin vittuilunimimerkkeihin myös.


      • 33NumBall

        voisit resuperse käyttää omia tunnuksiasi, reppana... äläkä itke että voihan tunnuksen rekisteröidä, totta mutta ei maksa vaivaa... reppana...


      • 6655443366
        33NumBall kirjoitti:

        voisit resuperse käyttää omia tunnuksiasi, reppana... äläkä itke että voihan tunnuksen rekisteröidä, totta mutta ei maksa vaivaa... reppana...

        Rauhaisasti aloitti lerppa päivän! Aikoo todella pitää palstan siistinä ja ilman toisien henkilöiden haukkumista, Thaimaan paikkakuntien haukkumisesta puhumattakaan.


      • AviomiesCMHD
        6655443366 kirjoitti:

        Rauhaisasti aloitti lerppa päivän! Aikoo todella pitää palstan siistinä ja ilman toisien henkilöiden haukkumista, Thaimaan paikkakuntien haukkumisesta puhumattakaan.

        Harkitse päiväkirjoitteluasi, kohdistatko sitä myös minuun tai perheeseeni jollain tavoin, jonka johdosta ystävällisesti kehotan lukemaan aloitukseni.


      • Osuikojaupposiko
        AviomiesCMHD kirjoitti:

        Harkitse päiväkirjoitteluasi, kohdistatko sitä myös minuun tai perheeseeni jollain tavoin, jonka johdosta ystävällisesti kehotan lukemaan aloitukseni.

        Mikäli olet lerppa, niin osui ja upposi, vastaan numerokirjoittajan puolesta.


      • AviomiesCMHD
        Osuikojaupposiko kirjoitti:

        Mikäli olet lerppa, niin osui ja upposi, vastaan numerokirjoittajan puolesta.

        Mitä lie tarkoitat ?
        En lähde kanssasi osuiko jne. leikkiin, olen selkosanoin aloituksessani asiani kertonut.

        Olen Aviomies Chiang Maista, sekä tämän kirjoitussarjan aloittaja.

        Minä vastaan omasta puolestani ja sinä toki voit vastata kenen puolesta nyt sitten päätätkin.


    • Ootkotäyspäinen

      """"""Tosin arvelen että huomisesta lukien en kaipaa nimimerkkiä lainkaan, vaan siirryn täällä käytettäviin vittuilunimimerkkeihin myös."""""""

      Joo, lakkaa käyttämästä nimimerkkejä ja siirry käyttämään pelkkiä nimimerkkejä.???? ChiangMain loistelias elämäsi ja taloudellinen hyvinvointisiko pistää sinut oireilemaan ( mielestäni kuin vähä älyinen?) Vai mistä tuo JÄRJEN VALO OIKEIN KUMPUAA?? Huomaatko, että käytät myös itse isoja kirjaimia aika usein?

      • MaijaEiTäyspäinen

        En itseeni viittavia nimimerkkejä, vaan kuten sinä ja harjoittelen jo.

        Kyllä huomaan käyttäväni ISOJA kirjaimia, huomasitko että kirjoitin isolla maininnan VAIMOSTANI.

        Voit pitää minua vähä-älyisenä ja itseäsi täyspäisenä, ei haittaa olen jo tottunut oksennuksiisi.


      • Ootkotäyspäinen

        Joo, totta turiset. Minäkään en käytä itseeni, eli omaan anonyymiteettiini viittaavia nimimerkkejä, koska joku palstalainenhan voisi yhdistää minut johonkin nimimerkkiin ja huomata että olen se palstan anonyymi??? Enkä saisi enään elää rauhassa, kun kaikki tunnistaisivat minut??? Tuntemattomaksi?
        Minulle on sama mitä nimimerkkiä käytät, tunnistan " onnelliset menestyjät?" kirjoitustyylistä, ja tottakai MUKAVASTA ASENTEESTA.


    • AviomiesChiangMaiHd1

      Ja minun leidipoy -seikkaluista Pattayalla ei kirjoitella sitten mitään!

      • TotteleIdiootti

        Hyvin toimii villalanka.


      • Ootkotäyspäinen

        Toi villalanka juttu on ilmiselvästi Pohjois-Thaimaassa onnellisessa suhteessa asuvan onnellisen ihmisen juttu.... Siis miehen... Jolla on paljon muutakin puuhaa "perheensä" parissa kun kommentoida turhia jokapäivä jollain matkailu foorumilla???????????????????????????????????????


      • OotkoDonQuiote
        Ootkotäyspäinen kirjoitti:

        Toi villalanka juttu on ilmiselvästi Pohjois-Thaimaassa onnellisessa suhteessa asuvan onnellisen ihmisen juttu.... Siis miehen... Jolla on paljon muutakin puuhaa "perheensä" parissa kun kommentoida turhia jokapäivä jollain matkailu foorumilla???????????????????????????????????????

        Vittuuks sulle kuuluu, mun vastustaja on henkilö joka viimeisen vuoden on kopioinut palstalle Don Quiote kirjoitustaan joten se siitä.


      • Silliäpannahansuuhu

        Ja joka yö? kellohan on siellä puol 2? Älä soita enään vaimollesi, se " nukkuu jo toisen fallen viekussa? Tsemppiä toivottavasti löydät joskus oikean puolison, oli se sitten mies tai nainen.


      • Ottiohraleipä
        OotkoDonQuiote kirjoitti:

        Vittuuks sulle kuuluu, mun vastustaja on henkilö joka viimeisen vuoden on kopioinut palstalle Don Quiote kirjoitustaan joten se siitä.

        Nyt jo puol 3


      • OotSiisQuiote
        Ottiohraleipä kirjoitti:

        Nyt jo puol 3

        Vittuks sulle kuuluu mun työajat ?

        Huomaatteko pojat että on kauko-ohjannu teidät / sinut oireileen tähän keskusteluun.
        Kattokaa ny siellä suomessa falleohjelmaa niin saatte lisää oksenneltavaa.


      • OotSiisQuiote kirjoitti:

        Vittuks sulle kuuluu mun työajat ?

        Huomaatteko pojat että on kauko-ohjannu teidät / sinut oireileen tähän keskusteluun.
        Kattokaa ny siellä suomessa falleohjelmaa niin saatte lisää oksenneltavaa.

        Oudosti sinun "Pohjoisen aviomiehen / herrasmiehen" kirjoitustyyli vaihtuu ammattikoululaisen häirikön tyyliksi aina kun hermostut. Ota ihan iisisti.

        Tuutko huomenna lentoasemalle vastaan? Olen siellä iltapäivällä. Ajattelin vähän kaverin luona kyläilyn lisäksi katsella sitä sinun HD- baariasi. Tai pikemminkin vahvistaa sen, ettei sellaista ole olemassakaan muualla kuin mielikuvituksessasi.

        Ehkä sinäkin sitten pohjoislerppa heräät ja viimeinkin tajuat eläväsi unessa ja usvassa siellä suomalaisten lääketehtaiden mannekiinina peräpohjolassa.


      • AviomiesChiangMaiHd1
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Oudosti sinun "Pohjoisen aviomiehen / herrasmiehen" kirjoitustyyli vaihtuu ammattikoululaisen häirikön tyyliksi aina kun hermostut. Ota ihan iisisti.

        Tuutko huomenna lentoasemalle vastaan? Olen siellä iltapäivällä. Ajattelin vähän kaverin luona kyläilyn lisäksi katsella sitä sinun HD- baariasi. Tai pikemminkin vahvistaa sen, ettei sellaista ole olemassakaan muualla kuin mielikuvituksessasi.

        Ehkä sinäkin sitten pohjoislerppa heräät ja viimeinkin tajuat eläväsi unessa ja usvassa siellä suomalaisten lääketehtaiden mannekiinina peräpohjolassa.

        Olet päivän ensimmäinen pohjoisenlerpattaja, joten oletan tahtosi olevan aloituksessani ilmoittamani.
        En nyt kuitenkaan provosoidu sinun kirjoituksestasi, koska pidän sinua palstalaisten heikoimpana lenkkinä, olethan nyrkkisi valokuvankin aijannut meille kaikille.

        Olen sanonut, että sinun takiasi en askeltakaan ota, joten lentoasemavastaanottamisesi on hauskaa tuubaa minulle.

        Vahvistele mitä lystäät, mutta olisin toki sinut jopa kutsunut vieraakseni kaverisi kanssa ravintoloihin ja jopa tehnyt kierroksen Mc:n tiloihin, mutta sinä olet korttisi jo aikoja sitten pelannut ulos mainitun kaltaisesta.

        Muu kirjoituksesi omaan arvoonsa ja kehotan muita harkitsemaan, tuleeko toinen pohjoislerpatus vielä.

        Suosittelen illanviettoa yhdessä joenvarren ravintolassa valonjuhlaan osallistuen ja mikäli onni suo, niin voit katsella ja vahvistaa jotain.
        Myös legendaarista perunaperuna-ääntä voi kuulostella, voi vaikka natsata.
        Mun pyörä sininen ja vaimon punainen.
        Mun pyörän takarengas leveydeltään vain noin kaksi sinun nyrkin leveyttä, mutta vaimolla peppusensa levyinen.

        Tervetuloa lämpimästi, vaikka täällä viimepäivinä onkin pukannu vähän kylmää.


    • tähäntämäkulminoituu

      Jacq Rogge ESTI DOPINGLABORATORIOTA julkistamasta AMPUMAHIIHDON EPO-KÄRYÄ SALT LAKE 2002 liian kovana SKANDAALINA! (Kisoissa oli vain yksi AH-sensaatio)

      Espanjalaistunut Muehlegg ja venäläiset kyllä pystyttiin käräyttämään!

      Belgia - Roggen kotimaa - Nato - Norja

    • Itsellä on toiminut melko hyvin nimimerkin rekkaaminen. Yritän miettiä sanoisinko saman kasvotusten tai tuttujeni kuullen. Aika moni tunteva, tietää nikkini.

      Jos en voi nikilläni kirjoittaa, en kirjoita. Rauhoittaa kummasti :)

      Täytyy myös myöntää että, olen saanut olla melko rauhassa vaikka, mielestäni paljon kirjoittelenkin.

      Rekkaamattomana olisi ainakin itsellä ylilyönteihin matalampi kynnys.
      On toki itselläkin ylilyöntejä, vuosien varrella, kuitenkin melko maltillisia.

      Rekattuna, myös nimimerkki on suojatumpi.

      Ihan kohteesta riippumatta, toivon kaikille hyviä reissuja ja nautinnollisia hetkiä Thaimaassa, tai missä tahansa.

    • KunnioitustaHänelle

      Minä ainakaan en uskalla mitään pahaa kirjoittaa, noin vaikutusvaltaisesta Henkilöstä, jolla kertomansa mukaan on jopa aito thaimaalainen hammaslääkäri vaimona ja lisäksi hän on upporikas, lähinnä Nalleen verrattavalla omaisuudellaan.
      Liekö ainoa kirjoittaja, jolla Chiang Main loistoasunnon lisäksi on valtava huvipursi, mahtava huvila Phuketissa, Harley Davidson motareita kotona enemmän kuin yksi, lukuisten ravintoloiden huoltajan, muusta omaisuusmassastaan puhumattakaan.
      Kyllä se vetää hiljaiseksi tällaisen köyhän suomalaisen, joka joskus hiellä ja kovalla työllä saa kerättyä rahat harvoihin Thaimaan matkoihin.
      Häpeän kaikkien niiden palstalaisten puolesta, jotka ovat pahaa Hänestä kirjoitelleet(ei ole pieni joukko, valitettavasti sekään) ja siten itsensä häpäisseet.
      Noin kunnioitettavasta henkilöstä, kuin aloittaja on, ei kertakaikkiaan saa pahaa sanaa sanoa, vaan kauniita kirjoituksiaan pitää polvillaan lukea, tapahtui se sitten kännykällä, tabletilla, läppärillä tai pöytäkoneella.
      Lukemisen lopuksi olisi suotavaa tehdä wai -tervehdys Hänelle vielä, mieluusti polvillaan ja nauttien Hänen armollisista sanoistaan, meitä köyhiä kohtaan.
      Ajatelkaa, millainen onni meitä palstalaisia on kohdannut, saatuamme Hänet asiallisia matkailutarinoita kirjoittamaan meille, rahvaskansalle!

      • HUUTAJA2010

        Kreisiä ?
        Matkailuaihetta ?
        Hua Hinissä POMMIT RÄJÄHTELEE Hua Hinissä VANHUKSET POTKITAAN SAIRAALAKUNTOON Hua Hinissä NUORISON JOUKKOTAPPELU PÄÄTTÄÄ MUSIIKKIFESTIVAALIT Hua Hinissä ÖLJYKATASTROFIN RANNAN VAHINGOT PEITETÄÄN HIEKALLA Hua Hinissä RANTARAVINTOLOIDEN LASKUJEN HINNAT ERIT KUIN MENUSSA Hua Hinissä SURKEA INFRA Siis HUA HINISSÄ KAIKKI PÄIN PERSETTÄ.
        Numba saa rauhassa haukkua thaimaalaisia vuokramorsiamiksi ja paheksuu suuresti lisääntymistä heidän kanssaan.
        " Thain aviomies" MaijaVexVex ei sanallakaan koskaan paheksu Numban juttuja vaikka tämä ilmiselvästi halveksuu thaimaalaisia naisia ja pitää heitä kaikkia maksullisina. Päinvastoin "Thain aviomies" ylistää Numbaa ja puolustelee tätä. Se on kummallista käytöstä "mieheltä" joka syyttelee jotakin maijaa huorittelusta samaan aikaan kun ylistää huorittelijaa.No, kaikkihan me tiedämme että kyseessä on yksi ja sama henkilö jonka "kodinhoitaja" lähti läiskimään ja Numba palasi Suomeen sosiaaliturvan varaan elelemään ja sairastamaan.
        MAIJAThainAviomies on onnellisesti naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa joka on sanonut onnelliselle AvioMiehelleen olevansa hammaslääkäri. Tämä hammaslääkärin onnellinen aviomies on löytänyt niin paljon yhteistä aikaa kiireisen hammaslääkäri vaimonsa kanssa, ettei ehdi roikkumaan forkalla kun 10h joka päivä.Onnellinen aviomies on myös tulistunut siitä, että joku on nimitellyt hänen.. No tietenkin myös "onnellista vaimoaan"?, Huonolla sanalla. MUTTA NÄINHÄN SE ON, ETTÄ TOTUUS SATUTTAA AINA ENITEN. MAAILMA ON JULMA.... MUISTA SE AINA, kun vietät sitä tiivistä yhteistä aikaa yhdessä onnellisen näköisen vaimosi kanssa....Ja.... Tietenkin"Yhteisen lapsenne kanssa LOL? Sinä koneella jauhamassa paskaa ilmaisforkalla ja vaimo " työpisteellään" yhteinen lapsi " vaimosi äidin hoidossa" ( ollut siellä jo melkein kuukauden) Otahan nyt sinäkin ressukka itseäsi niskasta kiinni ja lopeta se dokaaminen.
        Kyllä toi Thainaisten huorittelu on paha asia. Se muistuttaa 90% onnellisista thain falle aviomiestä sen ensitreffeistä vaimonsa kanssa.
        MaijaVexVex:n suuhoitaja vaimo löytyi aikoinaan Pattayalta ja tuhannen mulkun Maijaksi kutsutun kera oli Vexin lähdettävä peräti Chiang Maihin, jossa kuvitteli, etteivät vanhat asiakkaat tuntisi. Toisin kävi! Lerpan ei tarvinnut lähteä kuin lahden toiselle puolelle, mutta heti olivat myös siellä vanhan apajan tunnistaneet.
        Sä puhut paskaa ja sä olet paska. Ne on kaksi asiaa jotka ei muutu miksikään ja mä laitan sut heti huoneenlämpöiseksi kun tiedän kuka oikeasti olet. Se on ihan sama oletko mummo Vaasasta vai Eläkeukko Hua Hinista.


      • Anonyymi
        HUUTAJA2010 kirjoitti:

        Kreisiä ?
        Matkailuaihetta ?
        Hua Hinissä POMMIT RÄJÄHTELEE Hua Hinissä VANHUKSET POTKITAAN SAIRAALAKUNTOON Hua Hinissä NUORISON JOUKKOTAPPELU PÄÄTTÄÄ MUSIIKKIFESTIVAALIT Hua Hinissä ÖLJYKATASTROFIN RANNAN VAHINGOT PEITETÄÄN HIEKALLA Hua Hinissä RANTARAVINTOLOIDEN LASKUJEN HINNAT ERIT KUIN MENUSSA Hua Hinissä SURKEA INFRA Siis HUA HINISSÄ KAIKKI PÄIN PERSETTÄ.
        Numba saa rauhassa haukkua thaimaalaisia vuokramorsiamiksi ja paheksuu suuresti lisääntymistä heidän kanssaan.
        " Thain aviomies" MaijaVexVex ei sanallakaan koskaan paheksu Numban juttuja vaikka tämä ilmiselvästi halveksuu thaimaalaisia naisia ja pitää heitä kaikkia maksullisina. Päinvastoin "Thain aviomies" ylistää Numbaa ja puolustelee tätä. Se on kummallista käytöstä "mieheltä" joka syyttelee jotakin maijaa huorittelusta samaan aikaan kun ylistää huorittelijaa.No, kaikkihan me tiedämme että kyseessä on yksi ja sama henkilö jonka "kodinhoitaja" lähti läiskimään ja Numba palasi Suomeen sosiaaliturvan varaan elelemään ja sairastamaan.
        MAIJAThainAviomies on onnellisesti naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa joka on sanonut onnelliselle AvioMiehelleen olevansa hammaslääkäri. Tämä hammaslääkärin onnellinen aviomies on löytänyt niin paljon yhteistä aikaa kiireisen hammaslääkäri vaimonsa kanssa, ettei ehdi roikkumaan forkalla kun 10h joka päivä.Onnellinen aviomies on myös tulistunut siitä, että joku on nimitellyt hänen.. No tietenkin myös "onnellista vaimoaan"?, Huonolla sanalla. MUTTA NÄINHÄN SE ON, ETTÄ TOTUUS SATUTTAA AINA ENITEN. MAAILMA ON JULMA.... MUISTA SE AINA, kun vietät sitä tiivistä yhteistä aikaa yhdessä onnellisen näköisen vaimosi kanssa....Ja.... Tietenkin"Yhteisen lapsenne kanssa LOL? Sinä koneella jauhamassa paskaa ilmaisforkalla ja vaimo " työpisteellään" yhteinen lapsi " vaimosi äidin hoidossa" ( ollut siellä jo melkein kuukauden) Otahan nyt sinäkin ressukka itseäsi niskasta kiinni ja lopeta se dokaaminen.
        Kyllä toi Thainaisten huorittelu on paha asia. Se muistuttaa 90% onnellisista thain falle aviomiestä sen ensitreffeistä vaimonsa kanssa.
        MaijaVexVex:n suuhoitaja vaimo löytyi aikoinaan Pattayalta ja tuhannen mulkun Maijaksi kutsutun kera oli Vexin lähdettävä peräti Chiang Maihin, jossa kuvitteli, etteivät vanhat asiakkaat tuntisi. Toisin kävi! Lerpan ei tarvinnut lähteä kuin lahden toiselle puolelle, mutta heti olivat myös siellä vanhan apajan tunnistaneet.
        Sä puhut paskaa ja sä olet paska. Ne on kaksi asiaa jotka ei muutu miksikään ja mä laitan sut heti huoneenlämpöiseksi kun tiedän kuka oikeasti olet. Se on ihan sama oletko mummo Vaasasta vai Eläkeukko Hua Hinista.

        Öhömmmm. Sanoisinko näin, että ei kaikki panot pattayalla ole maksullisia. Itsekkin olen saanut siellä ilmaiseksi. Se onkin helppoa ja mahdollista palstalaisille.
        Kysyt vaan, että kröhömm, annatko reunaa ilmaiseksi, jos annan sulle 1500thb.
        Onnistuu miltei kaikkien, jopa satunnaisen pattayan kadulla vastaan tulevan, mielenkiintoisen näköisen mimmin kanssa. Kokeilkaapa.


    • Thaimaanvaeltaja1

      Pistäydyin, tilanteen tarkistuksessa.
      m.y.m esitti oman juttunsa, rekisteröidyllä nickkillä kirjoittamisesta.
      Aika sarkastisen ironista huumoria KunnioitustaHänelle on asiasta heittänyt aloittajasta.
      m.y.m esitti oman juttunsa, rekisteröidyllä nickkillä kirjoittamisesta.
      Hieman reilumman palautteen antoi Huutaja2010, joka rohkeasti esiintoi totuuksia aloittajasta.

      Eilen illalla vielä aloittaja huusi täyttä kurkkua minulle ja esitti jälleen Maija-rakkauttaan, onneksi on vielä tähän asti vaiennut, joten voi vaikka käydä, että hieman sota rauhoittuu, tosin NumBall jo varhain on esittänyt omia typeriä kannanottojaan keskusteluihin, ihmeeksi, niihinkään ei pahemmin puututtu.
      Odotellaan ja katsotaan!

      Kas, joku on halunnut varastaa nimimerkkini, joten lisäsin siihen tuon ykkösen, jotta saan tämän julkaistua. Varkaalle tiedoksi: Numeroita riittää äärettömiin, joten varastele vapaasti.

      • AviomiesChiangMaiHd12345

        Kyllä minäkin tässä pistäydyn silloin tällöin tilannetta tarkistamassa ja selvennän Sinulle hieman kun koet olevasi objektiisisesti ja subjektiivisesti puolueeton tarkistaja, seuraavaa:

        Kovasti maristaan kuten sinäkin huutamisesta, mutta tuo kirjoitus joka loppuu huoneenlämpöön, on huudettu Vuodesta 2010 toimesta rekisteröidyllään keskustelussa "Minä Maija...."
        Koetko olevasi puolueeton ?

        Mihin perustat totuudet aloittajasta, joista mainitset ? Oletko siis puolueeton ?

        Mitä tulee nimimerkkirekisteröintiin, niin sitä joku on harrastanut jo pidemmän aikaa, jonka johdosta minullakin hieman numeroita lisää nyt.

        Kiitos jo etukäteen että vastaat kysymyksiini rehellisesti ja puolueettomasti.

        Ps. Unohdit muuten täysin kommentoida Vuodesta 2010 kirjoitusta, mahdatko olla hänen ystävänsä, jonka johdosta tarkistuksesi ei koskenut hänen kirjoitustaan?


    • AloittajaltaAsiaa

      Aloittajalta tuli asiaa! Toivottavasti nuo alemman sivistystason omaavat kommentoijat lukevat sen vielä kerran sekä sisäistävät sisällön.

      Palstasta tulisi huomattavasti asiallisempi...

      • SenseiRoadKing

        Niin kauan kun Eliittirakas Voittaja 2010 Fiksu jatkaa mielisairaalatasoista bablagagaatuubaansa, tämä palsta on tämä.

        Sairaasta kun on kyse, niin turha toivo.

        T: Aloittaja Aviomies Chiang Mai.


      • Aikajanatäsmää
        SenseiRoadKing kirjoitti:

        Niin kauan kun Eliittirakas Voittaja 2010 Fiksu jatkaa mielisairaalatasoista bablagagaatuubaansa, tämä palsta on tämä.

        Sairaasta kun on kyse, niin turha toivo.

        T: Aloittaja Aviomies Chiang Mai.

        Varttia vaille 2 yöllä vielä piti tämä tärkeä, eli ylläoleva tiedonanto pätkäyttää. Hyvä onnellinen tuuban puhaltelija.


      • SenseiRoadKin
        Aikajanatäsmää kirjoitti:

        Varttia vaille 2 yöllä vielä piti tämä tärkeä, eli ylläoleva tiedonanto pätkäyttää. Hyvä onnellinen tuuban puhaltelija.

        Joo ja nyt kello vielä enemmän, kun tässä teen hankintalistaa kun on tiedossa vähän vilkkaampi viikonloppu sen johdosta että on % tapahtuma.
        Haittaako sun elämääs, kerro vain ihan omin sanoin.

        Ymmärsitkö muuten aloitustekstin ja tuon ylläolevan?


      • MietinThaimaahanmuuttoa

        Tsori ny onnellinen motoristimies ChiangMaista, että kyselen perheesi asioita. Mutta minua on alkanut kiinnostamaan, että istuuko vaimosi onnellisen näköisenä vieressäsi öisin kun kommentoit matkailupalstoilla? Oletko oikeasti onnellinen siellä Thaimaassa, vai haluaisitko vaan olla? Ei ole pakko vastata, jos kyssärit satuttaa.


      • Vaimikäpointti
        SenseiRoadKin kirjoitti:

        Joo ja nyt kello vielä enemmän, kun tässä teen hankintalistaa kun on tiedossa vähän vilkkaampi viikonloppu sen johdosta että on % tapahtuma.
        Haittaako sun elämääs, kerro vain ihan omin sanoin.

        Ymmärsitkö muuten aloitustekstin ja tuon ylläolevan?

        Teetkö sen hankintalistan matkailupalstalle?


      • segundakansalanen

        Teillä on usein noita % tapahtumia 2-4krt viikossa teet öisin hankintalistaa, vai töräytteletkö vaan "välillä" omiasi öisin? Tunnut täällä öisin viihtyvän.


      • Voittaja2010Fiksu
        MietinThaimaahanmuuttoa kirjoitti:

        Tsori ny onnellinen motoristimies ChiangMaista, että kyselen perheesi asioita. Mutta minua on alkanut kiinnostamaan, että istuuko vaimosi onnellisen näköisenä vieressäsi öisin kun kommentoit matkailupalstoilla? Oletko oikeasti onnellinen siellä Thaimaassa, vai haluaisitko vaan olla? Ei ole pakko vastata, jos kyssärit satuttaa.

        Ai eikö ole PAKKO VASTATA, sehän mukava.


      • Voittaja2010Fiksu
        segundakansalanen kirjoitti:

        Teillä on usein noita % tapahtumia 2-4krt viikossa teet öisin hankintalistaa, vai töräytteletkö vaan "välillä" omiasi öisin? Tunnut täällä öisin viihtyvän.

        Ensimmäinen tämän laajuinen % tapahtuma ja se että sinä otat prosentteja 2-4 kertaa viikossa, on ihan eri asia, mutta mikä tärkeintä.........

        Ajattele minua.


      • sakuramies

        Olet mielenkiintoinen tuuban puhaltelija, kiinnostat minua, joten kyllä, ajattelen sinua. Vähän ehkä säälien, mutta ajattelen kuitenkin.


      • SiamProsenttiHDaviomies
        Voittaja2010Fiksu kirjoitti:

        Ensimmäinen tämän laajuinen % tapahtuma ja se että sinä otat prosentteja 2-4 kertaa viikossa, on ihan eri asia, mutta mikä tärkeintä.........

        Ajattele minua.

        No niin nyt se prosenttilista alkaa olla valmis viikonlopun tapahtumaamme, joka ulottuu itsenäisyyspäivään saakka. On eka kerta kun saamme törpötellä julkisesti täällä Hoivakoti Hämylässä. Suomi 100 näes.

        2pll 15% Hehkuviiniä, 2 isoa pulloa Tapio-viinaa 39%, Eurokossu 38%, Cirdaludia, Tramadolia, Xanoria ja jotakin yllätysbentsoja joulupaperiin käärittynä. Ja äiti... ÄITI!!! Tuo samalla mulle uus ämpäri ku joku pölli entisen tosta sängyn alta.


      • terveydenhoitokuralla
        SenseiRoadKing kirjoitti:

        Niin kauan kun Eliittirakas Voittaja 2010 Fiksu jatkaa mielisairaalatasoista bablagagaatuubaansa, tämä palsta on tämä.

        Sairaasta kun on kyse, niin turha toivo.

        T: Aloittaja Aviomies Chiang Mai.

        Aloittajalle tsemppiä. Ei vaikuta terveiltä nuo avohoitopotilaat, jotka kommentoivat ja toistavat itseään. Lienevät ilman lääkitystä tai lääkitys on väärä.

        Tuohon on Suomen mielenterveydenhoito mennyt! V****2010**** kaltaisia henkilöitä liikkuu kaduilla ja elävät psykoosissaan omaa elokuvaansa.

        Pelottavaa!


      • Anonyymi
        SenseiRoadKin kirjoitti:

        Joo ja nyt kello vielä enemmän, kun tässä teen hankintalistaa kun on tiedossa vähän vilkkaampi viikonloppu sen johdosta että on % tapahtuma.
        Haittaako sun elämääs, kerro vain ihan omin sanoin.

        Ymmärsitkö muuten aloitustekstin ja tuon ylläolevan?

        Hankintalistaa proteesijengille, yöllä, suomi24, matkailupalstalla??
        Pyöriikö kaikki " veljesi" ilmaisilla matkailu saiteilla vuorokaudet ympäriinsä? Vai oletko ainoa täysjäsen joka joutuu vastaamaan ruokahankinnoista ja juhlapaikan siistimisestä juhlien jälkeen?

        En väitä, etteikö täysjäsenet siivoilisi.

        Noita jengiläisten elämänkertoja kun lukee, niin sielläkin kovimmat yksilöt pyörivät imurit kädessä miltei jokaisessa kappaleessa? Asekersantti menee pölyhuiskun kans edellä.


    • Tanssiylihautojen
      • CanTheCan

        Mitä tuolla on leidareiden kanssa tekemistä?

        Homot ja erityisesti kaappihomot inhoavat leidareita. Vai kerrotaanko noissa sanoissa jotain, käännäppä meille apinoille! Tuon maalingi gein vielä jummarran, loppu on nietsnaajua.


      • EnEhtinytLukea

        Jaaha joku oli tehnyt ison työn jä kääntänyt sanat ja nyt ne onkin poistettu.


    • hoitokuralla

      Aloittajalle tsemppiä. Ei vaikuta terveiltä nuo avohoitopotilaat, jotka kommentoivat ja toistavat itseään. Lienevät ilman lääkitystä tai lääkitys on väärä.

      Tuohon on Suomen mielenterveydenhoito mennyt! V****2010**** kaltaisia henkilöitä liikkuu kaduilla ja elävät psykoosissaan omaa elokuvaansa.

      Pelottavaa!

      • Aviomies8356

        Kiitos, tämä jopa muuttuu hauskemmaksi päivä päivältä.


    • 6655443366

      Palstakirjoittelu on livennyt lähinnä lerppojen yksinpuheluksi, suurelta osin, joten mitään järkevää ei täältä enää voi löytää, puhumattakaan matkailuaiheista, joihin tämäkin palsta pitäisi olla.

      • 0099887766

        Onko havainto-ongelmia ?


    • Aviomies6287

      Ihmiset mustamaalaavat tällä palstalla toisiaan ja toisten ravintoloita Maija-Prmn-2010.

      Minä googlasin koska vain nimi tuli tietoon.

      NYT TIEDOKSI JA VAIN TÄMÄN KERRAN !

      Tämän palstan kaikki, siis kaikki mustamaalaus loppuu tähän päivään......

      JA JOS EI LOPU MIELISAIRAALATASOISET, NIIN.....

      Minä alan huomisesta ( suomen aikaan ) pitämään ystävästänne Petestä ja Helmestä saman tasoista mainoskirjoittelua, mitä meidän ravintoloista, minusta ja perheestäni, sekä vaimoni suvusta tältä palstalta voi lukea.

      Oppia otan majatalo ja keronen ym. mollauksista kuten tietysti minuun kohdistuneista, eli onhan selvää että tuo Pete transu, vai onko, se on teitän päätettävissä.

      Tarkoittaa myös lerpatusta.

      SIIS VIIMEISEN JA AINOAN KERRAN TÄMÄN KIRJOITAN JA PALLO ON NYT TEILLÄ RAKKAAT SIITÄ HUOLIMATTA MONTAKO TEITÄ ON JA KUKA MINKÄKIN NIMIMERKIN TAKANA ON.

      YKSI POIKKEUS....... MIKÄLI TUO YKSI AKTIIVI-IDIOOTTI EI KUULU RYHMÄÄNNE, NIIN SE EDELLYTTÄÄ TEIDÄN PUUTTUMISTA HÄNEN KIRJOITUKSIINSA LERPATUSAKTIIVISUUDELLANNE.

      VIELÄ KERRAN, EN UUDISTA TÄTÄ SANOMAA.

      • Persläpilerpaksikehuja

        Hienoa persläpilerppa, mikäli lopetat huutamisesi ja vaikenet palstalla, idioottimaisia kirjoituksiasi enää kirjoittelematta.
        Vaikenen minä myös, kuin muuri!
        Toisista, joita lie kymmeniä vähintään, en voi antaa takeita.


      • Aviomies7356
        Persläpilerpaksikehuja kirjoitti:

        Hienoa persläpilerppa, mikäli lopetat huutamisesi ja vaikenet palstalla, idioottimaisia kirjoituksiasi enää kirjoittelematta.
        Vaikenen minä myös, kuin muuri!
        Toisista, joita lie kymmeniä vähintään, en voi antaa takeita.

        Sopii minulle, sinun osaltasi mikäli lukuisat kanssavelejesi toimii samoin.

        Minun sääntöni yllä, joista en poikkea, siis kannattaa lukea ja ymmärtää myös.


    • Aviomies7245

      Muistutan kohteliaasti toisaalla lausumastani, tänään on viimeinen päivä mielisairaalatasoisille kirjoituksille ja huomenna niitä vielä ilmetessä, otan yhtäläiset palstasäännöt käyttööni.

      Joten kehotan terveeseen harkintaan, mikäli on terve elin harkintaa suorittamaan ja mikäli ei ole, niin nyt rakkaan veljen tulisi opastaa veljeään viimekädessä.

      • muistapsykiatrisiohje

        Niinpä niin, metsä vastaa niinkuin sille huudetaan, senseilerppa!

        Addiktio valtaa aivot, oli pääkirjoituksena National Geographic Suomi eräässä numerossa, joka postista saapui. Luin jutun suurella mielenkiinnolla, koska se hieman ehkäpä valaisee kahden tänne, lähinnä Pattayapalstalle kirjoittavan, todella pahaa addiktiota toisia kirjoittajia ja Pattayaa vastaan potevien häirikköjen käyttäytymisestä.
        Nämä häiriköt tunnemme tällä hetkellä lähinnä nimistä numball ja aviomies numeroilla, nämä nimet ovat itselleen luoneet tai vastaavat, joita vikkelään vaihtelevat.
        Palstalaiset ovat antaneet heille kyllä osuvammat nimet, lerppa, joka kuvaa hyvin heidän nykyistä tilaansa.
        Onpa moni alkanut käyttämään heistä persläpilerppa nimitystä, aivan oikeutetusti, koska tämä NumBall lerppa on vuosikausia haukkunut toisia kirjoittajia resuperseiksi, jollainen lie haaveissaan saada sydänystäväkseen, koska lakkaamatta tuota brutaalia sanaa toistaa yleisillä palstoilla.
        Tämä ballinumbba on kaikenlaisia törkyjuttujaan tuhertanut palstoille jo vuosikausia, monet nimimerkkinsä osoittavat hyvinkin selvästi hänen älykkyysosamääränsä, kuten vaikkapa OtaHanuriinPoju, joka viitannee sukupuoliseen suhtautumiseensa.
        Toinen Chiang Main perseilerppa on aloittanut tuhertelunsa myöhemmin.
        Tyypillistä molempien kirjoituksille on, että matkailullista antia kirjoituksistaan on turhaa hakea
        Usein on myös lukuisien kirjoittajien joukossa levinnyt epäilys, että kyseessä olisivatkin siamilaiset kaksoset, jotka todellisuudessa asuvat Suomessa ja vieläpä Hiekkaharjussa ja olisivatkin vain yksi henkilö, joka kuvittelee itsensä Hua Hinin vauraaksi lento kapteeniksi, milloin rikkaaksi kiinteistö- ja condosijoittajaksi ym ym. Toisella minällään hän elelee Chiang Maissa huolehtien ravintoloista, asuen välillä Phuketin loistohuvilalla, purjehtien jahdillaan ja tietysti ajellen Harley Davidsonillaan.
        Ai niin meinasi unohtua, että Chiang Main lerpalla on hammaslääkäri vaimonaan, jota kyllä jotkut ilkeämielisesti väittivät vinyylistä valmistetuksi.

        Näiden kahden herran törkyjutuista olemme saaneet kärsiä jatkuvasti aikaisesta aamusta, myöhään iltaan jatkuvasti ja luultavasti tämä ei lopu, ennenkuin tuohon vakavaan addiktioonsa tiedemiehet keksivät parannuskeinon ja heidät saadaan suljetulle osastolle pitkäaikaiseen hoitoon, tai menehtyvät vanhuuteen, joka sekään ei lie kaukana, niin höperöjä juttunsa ovat.


    • Anonyymi

      Hehehehhh... khiiiijai....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe