Meinasin tilata siivouksen heiltä mutta katsoin taloustiedot. Aika hurjaa. Saako kotitalousvähennystä näin tappiolliselta firmalta?
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/FI/freska-finland-oy/26928958/taloustiedot
Freska? Mitä mieltä?
13
11823
Vastaukset
- tyeneid
Kotitalousvähennyksen teet omista veroistasi ja sen myöntää verottaja. Vähennyksen edellytys on että yritys on ollut ennakkoperintärekisterissä silloin kuin teet sopimuksen siivouspalvelusta. Firma ei tilitä vähennyksiä. Kieltämättä talousluvut ei ole hyvät, tosin kyseessä on (ymmärtääkseni) alkuvaiheen kasvuyritys joilla ensimmäiset vuodet on usein tappiollisia. En kuitenkaan maksaisi siivouksia pitkälle tulevsisuuteen vaan per kerta. Minua kiinnostaidi kokemukset työn laadusta?
- Freskaisthebest
Kotitalousvähennykset saatu ilman ongelmia omassa verotuksessa ja muutenkin kaikki toiminut hyvin kyseisen yrityksen kanssa. Ohessa freskan alekoodi 2018, jolla -25e ensimmäisestä siivouksesta P1NHOZ
- suosittelija
Me olemme olleet erittäin tyytyväisiä Freskaan. Sama siivooja ollut joka kerta ja työn jäljessä ei ole ollut huomautettavaa. Alennuskoodilla WPRSRS saat 25 euron alennuksen uudesta tilauksesta ja mikäli tilaat maaliskuun 2019 aikana, saat alennuksen tuplana eli 50 euroa alennusta!
- Anonyymi
ITse tilasin tuolta https://www.freska.fi/siivous . Ekalla kerrala tuli niin hyvää jälkeä ja oli mukava tyyppi, että sovittiin siivous 1 kahdessa viikossa. Suosittelen kyllä lämpimpästi, sillä hintakin täysin järkevä. Kotitalousvähennys ei mielestäni liity mitenkään yrityksen taloudelliseen tilanteeseen. Kyllä, minä olen ainakin tämän saanut. :))
- Anonyymi
Meillä on käynyt Freskan siivooja muutaman vuoden ajan ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä.
Koodilla WPRSRS saat 50 euron alennuksen, jos tilaat tammikuun 2020 aikana!- Anonyymi
Kolme viim. viestiä itse yrittäjältä eli mainontaa.
Kielletty tällä sivustolla muutes.
- Anonyymi
Eiköhän sen siivousfirman pitäisi kysellä sinun maksuhäiriöitäsi, ennen kuin aloittaa työt :D :D :D
- Anonyymi
Tässä -100€ alennuskoodi Freskalle ensimmäisestä siivouksesta: PYBT1M
esim. 3 tunnin siivous alennuksen jälkeen vain 36€ (ovh. 136€) - Anonyymi
Hyvä kokemus tähän mennessä. Sain 100€ alennuskoodin: NNGQO9
Hyvin tuntui toimivan. Aktivoitui ainakin jatkuvan tilauksen kohdalla käyttöön. Hinnaksi (3h 30min ilmaista siivousta) jäi tuon alen jälkeen lopulta 42€. Ei paha edes testiksi. - Anonyymi
"Kolme viim. viestiä itse yrittäjältä eli mainontaa.
Kielletty tällä sivustolla muutes."
Hyvä vitsi - Anonyymi
Aivan paska firma. Peruivat itsellä siivouksen 4h varoitusajalla, varasin uuden 2vkon päähän ja ketään ei saapunut paikalle. Asiakaspalvelu vakuutteli, että joo maksu menee uudelle siivoukselle, mutta niitten purkka IT vaan lähetteli viestejä että päivitä maksutiedot ja lopuksi "jouduimme peruuttamaan siivouksesi, koska ei ole maksanut".
Aspaan joutuu jonottelemaan puoli päivää jos pääsee läpi sittenkään.
En suosittele. - Anonyymi
Siivouksen laatu oli sinänsä hyvää ja hinta lienee hieman keskitasoa korkeampi.
Mutta. Kehutut digitaaliset palvelut toimivat niin hyvin, että laskua tulee rahoituskumppani Klarnalta vaikka siivous olisi siirretty/peruttu Freskan omien ehtojen sallimmissa rajoissa. Laskusta reklamoinnista huolimatta muistutuslaskuja tulee ja Freska pesee kätensä, että kyseessä on asiakkaan ja Klarnan välinen asia, johon he eivät voi vaikuttaa. Eihän sen näin pitäisi mennä, että asiakkaan pitää kolmannen osapuolen kanssa näitä selvitellä. - Anonyymi
Sain erittäin huonoa ikkunoiden pesua, ei mitä oli sovittu, puolet työstä tekemättä ja siivoaja oli heti aamusta vartin myöhässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808