Meinasin tilata siivouksen heiltä mutta katsoin taloustiedot. Aika hurjaa. Saako kotitalousvähennystä näin tappiolliselta firmalta?
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/FI/freska-finland-oy/26928958/taloustiedot
Freska? Mitä mieltä?
13
12369
Vastaukset
- tyeneid
Kotitalousvähennyksen teet omista veroistasi ja sen myöntää verottaja. Vähennyksen edellytys on että yritys on ollut ennakkoperintärekisterissä silloin kuin teet sopimuksen siivouspalvelusta. Firma ei tilitä vähennyksiä. Kieltämättä talousluvut ei ole hyvät, tosin kyseessä on (ymmärtääkseni) alkuvaiheen kasvuyritys joilla ensimmäiset vuodet on usein tappiollisia. En kuitenkaan maksaisi siivouksia pitkälle tulevsisuuteen vaan per kerta. Minua kiinnostaidi kokemukset työn laadusta?
- Freskaisthebest
Kotitalousvähennykset saatu ilman ongelmia omassa verotuksessa ja muutenkin kaikki toiminut hyvin kyseisen yrityksen kanssa. Ohessa freskan alekoodi 2018, jolla -25e ensimmäisestä siivouksesta P1NHOZ
- suosittelija
Me olemme olleet erittäin tyytyväisiä Freskaan. Sama siivooja ollut joka kerta ja työn jäljessä ei ole ollut huomautettavaa. Alennuskoodilla WPRSRS saat 25 euron alennuksen uudesta tilauksesta ja mikäli tilaat maaliskuun 2019 aikana, saat alennuksen tuplana eli 50 euroa alennusta!
- Anonyymi
ITse tilasin tuolta https://www.freska.fi/siivous . Ekalla kerrala tuli niin hyvää jälkeä ja oli mukava tyyppi, että sovittiin siivous 1 kahdessa viikossa. Suosittelen kyllä lämpimpästi, sillä hintakin täysin järkevä. Kotitalousvähennys ei mielestäni liity mitenkään yrityksen taloudelliseen tilanteeseen. Kyllä, minä olen ainakin tämän saanut. :))
- Anonyymi
Meillä on käynyt Freskan siivooja muutaman vuoden ajan ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä.
Koodilla WPRSRS saat 50 euron alennuksen, jos tilaat tammikuun 2020 aikana!- Anonyymi
Kolme viim. viestiä itse yrittäjältä eli mainontaa.
Kielletty tällä sivustolla muutes.
- Anonyymi
Eiköhän sen siivousfirman pitäisi kysellä sinun maksuhäiriöitäsi, ennen kuin aloittaa työt :D :D :D
- Anonyymi
Tässä -100€ alennuskoodi Freskalle ensimmäisestä siivouksesta: PYBT1M
esim. 3 tunnin siivous alennuksen jälkeen vain 36€ (ovh. 136€) - Anonyymi
Hyvä kokemus tähän mennessä. Sain 100€ alennuskoodin: NNGQO9
Hyvin tuntui toimivan. Aktivoitui ainakin jatkuvan tilauksen kohdalla käyttöön. Hinnaksi (3h 30min ilmaista siivousta) jäi tuon alen jälkeen lopulta 42€. Ei paha edes testiksi. - Anonyymi
"Kolme viim. viestiä itse yrittäjältä eli mainontaa.
Kielletty tällä sivustolla muutes."
Hyvä vitsi - Anonyymi
Aivan paska firma. Peruivat itsellä siivouksen 4h varoitusajalla, varasin uuden 2vkon päähän ja ketään ei saapunut paikalle. Asiakaspalvelu vakuutteli, että joo maksu menee uudelle siivoukselle, mutta niitten purkka IT vaan lähetteli viestejä että päivitä maksutiedot ja lopuksi "jouduimme peruuttamaan siivouksesi, koska ei ole maksanut".
Aspaan joutuu jonottelemaan puoli päivää jos pääsee läpi sittenkään.
En suosittele. - Anonyymi
Siivouksen laatu oli sinänsä hyvää ja hinta lienee hieman keskitasoa korkeampi.
Mutta. Kehutut digitaaliset palvelut toimivat niin hyvin, että laskua tulee rahoituskumppani Klarnalta vaikka siivous olisi siirretty/peruttu Freskan omien ehtojen sallimmissa rajoissa. Laskusta reklamoinnista huolimatta muistutuslaskuja tulee ja Freska pesee kätensä, että kyseessä on asiakkaan ja Klarnan välinen asia, johon he eivät voi vaikuttaa. Eihän sen näin pitäisi mennä, että asiakkaan pitää kolmannen osapuolen kanssa näitä selvitellä. - Anonyymi
Sain erittäin huonoa ikkunoiden pesua, ei mitä oli sovittu, puolet työstä tekemättä ja siivoaja oli heti aamusta vartin myöhässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764