Freska? Mitä mieltä?

Kysynvain

13

10490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyeneid

      Kotitalousvähennyksen teet omista veroistasi ja sen myöntää verottaja. Vähennyksen edellytys on että yritys on ollut ennakkoperintärekisterissä silloin kuin teet sopimuksen siivouspalvelusta. Firma ei tilitä vähennyksiä. Kieltämättä talousluvut ei ole hyvät, tosin kyseessä on (ymmärtääkseni) alkuvaiheen kasvuyritys joilla ensimmäiset vuodet on usein tappiollisia. En kuitenkaan maksaisi siivouksia pitkälle tulevsisuuteen vaan per kerta. Minua kiinnostaidi kokemukset työn laadusta?

    • Freskaisthebest

      Kotitalousvähennykset saatu ilman ongelmia omassa verotuksessa ja muutenkin kaikki toiminut hyvin kyseisen yrityksen kanssa. Ohessa freskan alekoodi 2018, jolla -25e ensimmäisestä siivouksesta P1NHOZ

    • suosittelija

      Me olemme olleet erittäin tyytyväisiä Freskaan. Sama siivooja ollut joka kerta ja työn jäljessä ei ole ollut huomautettavaa. Alennuskoodilla WPRSRS saat 25 euron alennuksen uudesta tilauksesta ja mikäli tilaat maaliskuun 2019 aikana, saat alennuksen tuplana eli 50 euroa alennusta!

    • Anonyymi

      ITse tilasin tuolta https://www.freska.fi/siivous . Ekalla kerrala tuli niin hyvää jälkeä ja oli mukava tyyppi, että sovittiin siivous 1 kahdessa viikossa. Suosittelen kyllä lämpimpästi, sillä hintakin täysin järkevä. Kotitalousvähennys ei mielestäni liity mitenkään yrityksen taloudelliseen tilanteeseen. Kyllä, minä olen ainakin tämän saanut. :))

    • Anonyymi

      Meillä on käynyt Freskan siivooja muutaman vuoden ajan ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä.

      Koodilla WPRSRS saat 50 euron alennuksen, jos tilaat tammikuun 2020 aikana!

      • Anonyymi

        Kolme viim. viestiä itse yrittäjältä eli mainontaa.
        Kielletty tällä sivustolla muutes.


    • Anonyymi

      Eiköhän sen siivousfirman pitäisi kysellä sinun maksuhäiriöitäsi, ennen kuin aloittaa työt :D :D :D

    • Anonyymi

      Tässä -100€ alennuskoodi Freskalle ensimmäisestä siivouksesta: PYBT1M

      esim. 3 tunnin siivous alennuksen jälkeen vain 36€ (ovh. 136€)

    • Anonyymi

      Hyvä kokemus tähän mennessä. Sain 100€ alennuskoodin: NNGQO9

      Hyvin tuntui toimivan. Aktivoitui ainakin jatkuvan tilauksen kohdalla käyttöön. Hinnaksi (3h 30min ilmaista siivousta) jäi tuon alen jälkeen lopulta 42€. Ei paha edes testiksi.

    • Anonyymi

      "Kolme viim. viestiä itse yrittäjältä eli mainontaa.
      Kielletty tällä sivustolla muutes."
      Hyvä vitsi

    • Anonyymi

      Aivan paska firma. Peruivat itsellä siivouksen 4h varoitusajalla, varasin uuden 2vkon päähän ja ketään ei saapunut paikalle. Asiakaspalvelu vakuutteli, että joo maksu menee uudelle siivoukselle, mutta niitten purkka IT vaan lähetteli viestejä että päivitä maksutiedot ja lopuksi "jouduimme peruuttamaan siivouksesi, koska ei ole maksanut".

      Aspaan joutuu jonottelemaan puoli päivää jos pääsee läpi sittenkään.

      En suosittele.

    • Anonyymi

      Siivouksen laatu oli sinänsä hyvää ja hinta lienee hieman keskitasoa korkeampi.

      Mutta. Kehutut digitaaliset palvelut toimivat niin hyvin, että laskua tulee rahoituskumppani Klarnalta vaikka siivous olisi siirretty/peruttu Freskan omien ehtojen sallimmissa rajoissa. Laskusta reklamoinnista huolimatta muistutuslaskuja tulee ja Freska pesee kätensä, että kyseessä on asiakkaan ja Klarnan välinen asia, johon he eivät voi vaikuttaa. Eihän sen näin pitäisi mennä, että asiakkaan pitää kolmannen osapuolen kanssa näitä selvitellä.

    • Anonyymi

      Sain erittäin huonoa ikkunoiden pesua, ei mitä oli sovittu, puolet työstä tekemättä ja siivoaja oli heti aamusta vartin myöhässä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe