Auton osto

eiautoa

Olen vasta muuttanut Kainuuseen, myykö joku liike max 2000e:n auton osamaksulla kun luottotiedot ei ole kunnossa. max 6 kk rahoitus. Ei viitsisi lähteä PK-seudulta hakemaan.

14

415

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekoko

Lusimassa olit?

• eiautoa

Joo ja marraskuussa kokonaan vapaana. Tein vain huonoja auto kauppoja ja syyttömänä tuomittiin.

• Automiess

Kainuunportilta hae jobbarilta iteltään menopeli alle.

• kajjjaanin_juntti

Te hörhö venkulat ette tarvii mitään autoja, olette hengenvaarallisia kuskeja liikenteessä. Eikä mitään sääli velkoja kun ei oo luottotietoja. Sitä teini tennaria vaan toisen eteen kyllä sinne osmonkadun osuuspankkiin kerkeette ruinaamaan kävelemälläkin.

• MB300SEL

2000 euron autonhan voi ostaa käteisellä, josei muuta mahdolisuutta ole. Niin minä ainakin teen.

• eiautoa1

Uskomatonta, lusimassa ??? Olen ollut sairaalassa vuoden. Sinusta nimimerkin varastaja taidan tehdä ilmoituksen, eihän sitä tiedä mikä huijari olet.

• RaikkuLaittaaUrutSolmuun

Romaneilta saa ostettua hyviä mersuja, suosittelen. Kokemusta on, hyvin huollettuja, vähän ajettuja, kahdet kilvet, eli.suomen ja ruotsin. Jos oikein hyvä tuuri käy saa hevoskärryn heinineen kaupan päälle.

• mannetin

veit sanat suusta.

• 3refwfwe

Autoliike...jobbari varmasti myy. Mutta rahoittaako se rahoitusyhtiö on eri juttu. Veikkaan että joku yhtiö rahoittaa.

• TYöläänen

No käteisellä tai ei niin tilillä ainakin melkeen voi ollakkin tuo 2000€ jos vaikka 1.5 vuotta ollut vankilassa sillä siellähän maksetaan työrahaa! ja jos ei tarvii muuta ostaa kuin hammastahnaa harjan sekä parta höylät niin ihan varmasti käteisellä voi ostaa auton.!

• normiauto

Pörhö heinisuolta on ilmeisesti lopettanut autonmyynnin,koska sieltä luvattiin olla yhteydessä,
      kunhan sopiva vaihtoauto tulee myyntiin.Aikaa tästä on kulunut noin 7-kuukautta.

• HinurikuskiBMW318i

Kukas se lehdissä valitti jostain puistolan romusta mistä puuttuu renkaat. Seisonut tovin aikaa haitolla. Siitä alle oiva menopeli, varmaan saat sen renkaiden hinnalla. Tai jopa sen paskan omistaja, maksaa sulle kun haet pois.

• Eemeli Peltokangas

• Vain-uusi-kelpaa

En voisi ajaa jollain 2ke romulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1205
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      402
      1120
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      812
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      685
    8. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      684
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    Aihe