Joku tässä sytyttää.. Olen normaalipituinen, sporttinen ja raamikas mies, mutta toiveissa olisi tavata lyhytkasvuinen nainen. Yhteinen kemiahan tässä on oikeasti tärkeintä, ei pituus, mutta mistä voisi löytää seuraa?
yhteinen2017(a)gmail.com
Suhde lyhytkasvuiteen naiseen?
4
4867
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tärkeintä ei ole pituus, mutta silti naisen on ehdottomasti oltava lyhytkasvuinen.
Toisaalta, eiväthän naisetkaan ole missään nimessä pinnallisia ja tärkeintä on henkinen yhteys, kunhan mies vaan on yli 175 cm. - Anonyymi
Tieädät itse parhaiten mitä haluat, kaikenlainen eksoottinen kiinnostaa ihmistä. Ihmettelisin jos ei tälläistäkin olisi. Ehkä vain tabu.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä eksoottista lyhyessä ihmisessä on? Ihan samanlainen kuin muutkin mutta vain lyhyempi!
Ei lyhytkasvuiset eroa fysiologialtaan muista kuin raajojen ja rangan pituuden puolesta, eli esim lisääntymiselimistö on aivan kuin muillakin, ei pienempi.
Epäilen että aloittajalla on joku tämmöinen asia mielessä, tai sitten on piilopedofiili joka ajattelee pienikokoista ihmistä lapsena.
On ihan normaalia että normipituinen rakastuu lyhyeen ym, mutta että etsii juuri lyhyttä lyhyyden vuoksi niin se on vähän outoa.
- Anonyymi
Seksi lelujahan ne ovat. Ei tarvii tilata sitä anime nukkea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1621467Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 71937
- 55930
- 58928
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120731Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717