Joku tässä sytyttää.. Olen normaalipituinen, sporttinen ja raamikas mies, mutta toiveissa olisi tavata lyhytkasvuinen nainen. Yhteinen kemiahan tässä on oikeasti tärkeintä, ei pituus, mutta mistä voisi löytää seuraa?
yhteinen2017(a)gmail.com
Suhde lyhytkasvuiteen naiseen?
4
4869
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tärkeintä ei ole pituus, mutta silti naisen on ehdottomasti oltava lyhytkasvuinen.
Toisaalta, eiväthän naisetkaan ole missään nimessä pinnallisia ja tärkeintä on henkinen yhteys, kunhan mies vaan on yli 175 cm. - Anonyymi
Tieädät itse parhaiten mitä haluat, kaikenlainen eksoottinen kiinnostaa ihmistä. Ihmettelisin jos ei tälläistäkin olisi. Ehkä vain tabu.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä eksoottista lyhyessä ihmisessä on? Ihan samanlainen kuin muutkin mutta vain lyhyempi!
Ei lyhytkasvuiset eroa fysiologialtaan muista kuin raajojen ja rangan pituuden puolesta, eli esim lisääntymiselimistö on aivan kuin muillakin, ei pienempi.
Epäilen että aloittajalla on joku tämmöinen asia mielessä, tai sitten on piilopedofiili joka ajattelee pienikokoista ihmistä lapsena.
On ihan normaalia että normipituinen rakastuu lyhyeen ym, mutta että etsii juuri lyhyttä lyhyyden vuoksi niin se on vähän outoa.
- Anonyymi
Seksi lelujahan ne ovat. Ei tarvii tilata sitä anime nukkea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629