Joku tässä sytyttää.. Olen normaalipituinen, sporttinen ja raamikas mies, mutta toiveissa olisi tavata lyhytkasvuinen nainen. Yhteinen kemiahan tässä on oikeasti tärkeintä, ei pituus, mutta mistä voisi löytää seuraa?
yhteinen2017(a)gmail.com
Suhde lyhytkasvuiteen naiseen?
4
3976
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeintä ei ole pituus, mutta silti naisen on ehdottomasti oltava lyhytkasvuinen.
Toisaalta, eiväthän naisetkaan ole missään nimessä pinnallisia ja tärkeintä on henkinen yhteys, kunhan mies vaan on yli 175 cm. - Anonyymi
Tieädät itse parhaiten mitä haluat, kaikenlainen eksoottinen kiinnostaa ihmistä. Ihmettelisin jos ei tälläistäkin olisi. Ehkä vain tabu.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä eksoottista lyhyessä ihmisessä on? Ihan samanlainen kuin muutkin mutta vain lyhyempi!
Ei lyhytkasvuiset eroa fysiologialtaan muista kuin raajojen ja rangan pituuden puolesta, eli esim lisääntymiselimistö on aivan kuin muillakin, ei pienempi.
Epäilen että aloittajalla on joku tämmöinen asia mielessä, tai sitten on piilopedofiili joka ajattelee pienikokoista ihmistä lapsena.
On ihan normaalia että normipituinen rakastuu lyhyeen ym, mutta että etsii juuri lyhyttä lyhyyden vuoksi niin se on vähän outoa.
- Anonyymi
Seksi lelujahan ne ovat. Ei tarvii tilata sitä anime nukkea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466