Eilen illalla nähtiin Idän taivaalla kirkas valoilmestys, jossa näkyi Kristuksen rakkaat kasvot.
Näkyä nähtiin ainakin Suomessa ja Israelissa. Israelissa taivaalle ilmestyi myös teksti, jossa luki: "Nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
Joidenkin lähteiden mukaan Ihmisen Pojan merkistä on maailman loppuun aikaa 17 vuotta.
Ihmisen Pojan merkki nähty 18.04-17?!
2
236
Vastaukset
- tardse
Joo mää näin sen kans. Varmasti oli erkki, toki olin kännissä mutta niin oli kirkas. Seuraavana päivänä näin kuinka kunnan miehet korjas katuvalot just sillä kohtaa laittoivat uudet ledit. Herran ihme sekin kun just sille kohtaa laittoivat missä olin Erkin nähny ja ristus tulee. Varmasti pääsen nyt taivhashen ja voin pitää totistuspuheita seuroissa.
Hei,
onkohan Perhossa kukaan nähnyt tätä valoilmestystä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31327403
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482314- 2021671
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien411592Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586- 341341
- 1221028
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.44913Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex96910