Miksi uusissa astianpesukoneissa on alettu käyttää muovipohjia? Ainakin Siemens ja Bosch merkeillä hyvin moni malli on muovipohjalla, myös pesulavat ja putket muovia. Eikö rosteri olisi parempaa?
Astianpesukoneissa muovia?
7
3988
Vastaukset
- PaskaaLaatua
Miele on monien mielestä laatumerkki, mutta miksi laatumerkki käyttää muovia pesulavoissa ja putkistoissa? Kannet myös heiluvat väljinä jos kokeilee.
Laatua koko rahalla? - kaisa75
Huomasin tänään samaa kun kävin kodinkoneliikkeessä. En olisi uskonut, että saksalaiset merkit Bosch ja Siemens käyttää muovia pohja-altaissa. Kodinkonemyyjä kehui Mieleä kestäväksi ja sitä minulle näytti. Kuitenkin siinäkin oli muoviset putket ja lavat muovia. Luukku oli myös todella väljän tuntuinen. Miten joku voi tämmöistä kehua laadukkaaksi?
- kevyempi.sivallus
Ropellien pitää ainakin olla muovia etteivät riko niin helposti astioita.
- kestääkömuovi
Jaa, miksi Askossa ja Cylindassa ne ovat rosteria?
- vanhaa.tekniikkaa
kestääkömuovi kirjoitti:
Jaa, miksi Askossa ja Cylindassa ne ovat rosteria?
Nuo merkithän ovat siis yksi sama. Veikkaan että prässäävät suihkuvarsien peltipuoliskoja yhteen samoilla tuotantolaitteilla kuin 1970-luvulla. Aikamoisia astiantappajiahan nuo metalliset pyörijät ovat vuosien saatossa olleet. Meillä on ollut nyt vuodesta 2005 Husqvarnan tiskikone, eikä ole enää yhtää astiaa hajonnut. Kiitos kuuluu muovisille suihkuvarsille.
- Mielen.laatua
Minun "laadukas" Miele-pakastimeni hajosi kahdekssan vuoden ikäisenä. Asiakaspalvelun kommentti: "Sitä sattuu." Olin hankkinut Mielen 20 vuotta vanhan hyvin toimineen Rosenlewin tilalle, koska pelkäsin sen hajoavan joskus ulkomailla reissatessani.
Minulla on autotallissa vihreä upo pesukarhu 1970 luvulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418