Miksi uusissa astianpesukoneissa on alettu käyttää muovipohjia? Ainakin Siemens ja Bosch merkeillä hyvin moni malli on muovipohjalla, myös pesulavat ja putket muovia. Eikö rosteri olisi parempaa?
Astianpesukoneissa muovia?
7
4025
Vastaukset
- PaskaaLaatua
Miele on monien mielestä laatumerkki, mutta miksi laatumerkki käyttää muovia pesulavoissa ja putkistoissa? Kannet myös heiluvat väljinä jos kokeilee.
Laatua koko rahalla? - kaisa75
Huomasin tänään samaa kun kävin kodinkoneliikkeessä. En olisi uskonut, että saksalaiset merkit Bosch ja Siemens käyttää muovia pohja-altaissa. Kodinkonemyyjä kehui Mieleä kestäväksi ja sitä minulle näytti. Kuitenkin siinäkin oli muoviset putket ja lavat muovia. Luukku oli myös todella väljän tuntuinen. Miten joku voi tämmöistä kehua laadukkaaksi?
- kevyempi.sivallus
Ropellien pitää ainakin olla muovia etteivät riko niin helposti astioita.
- kestääkömuovi
Jaa, miksi Askossa ja Cylindassa ne ovat rosteria?
- vanhaa.tekniikkaa
kestääkömuovi kirjoitti:
Jaa, miksi Askossa ja Cylindassa ne ovat rosteria?
Nuo merkithän ovat siis yksi sama. Veikkaan että prässäävät suihkuvarsien peltipuoliskoja yhteen samoilla tuotantolaitteilla kuin 1970-luvulla. Aikamoisia astiantappajiahan nuo metalliset pyörijät ovat vuosien saatossa olleet. Meillä on ollut nyt vuodesta 2005 Husqvarnan tiskikone, eikä ole enää yhtää astiaa hajonnut. Kiitos kuuluu muovisille suihkuvarsille.
- Mielen.laatua
Minun "laadukas" Miele-pakastimeni hajosi kahdekssan vuoden ikäisenä. Asiakaspalvelun kommentti: "Sitä sattuu." Olin hankkinut Mielen 20 vuotta vanhan hyvin toimineen Rosenlewin tilalle, koska pelkäsin sen hajoavan joskus ulkomailla reissatessani.
Minulla on autotallissa vihreä upo pesukarhu 1970 luvulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231