Hei
2 kuukauden aikana sain 3 kirjettä Hedman partenersilta. Kolmannessa kirjessä saanut eilen lukee että " 7 päivän kuuluessa tämän kirjeen päiväyksestä" mun täytyy maksaa 550 euroa.
Mulla ei ole varaa maksamaan ja olen ihan panikissa. Kuten voitte huomatta, äidinkieleni ei oo suomea ja en tiedä mitä tehdä. Kannatanko soittaa mulkuille ja yrittää saada maksu osamaksulla? Soitin poliisille ja poliisi sanoi " jos olet katsonut elokuvaa niin oikeuteen käsitellään" .
Mitä teen?!? Kyseessä on elokuvaa joka tyhmänä katsoin vain parikymmentä minuuttia popcorn:in kautta kun se ei edes toiminut kunnolla.
Hedman partners: Sain 3 kirjettä.
4
1568
Vastaukset
- Vxxtuun_Hedman
Vain kaksi tapausta vuodessa menee oikeuteen asti, vaikka näitä kiristyskirjeitä lähetetään ilmeisesti 100 joka viikko. Nämäkin tapaukset koskevat isoa määrää elokuvien levittämistä. Jos on oikeasti katsonut vain vähän aikaa yhtenä päivänä, niin mitenkään ei voi puhua laajasta toiminnasta. Hedman haluaa vain sinun helpot rahasi, mutta ei varmasti jaksa viedä asiaa oikeuteen asti. Lisäksi kirjeet ovat suomeksi. Et tietenkään ole edes ymmärtänyt mitä niissä sanotaan. Heitit ne pois, koska et ole edes ostanut keneltäkään Hedmanilta mitään.
- Hedmanpartners_APUA
Moi,
Kiitos kun jaksoit selittää asiaa mulle. Joo, kysessä kirjessä on 1 elokuva joka katsoin vain osaa. Ymmärsin sen verran että jos en maksa niin oikeuteen mennään. Sain paniikkikohtauksen, olen aina tehnyt kaikki lain mukaan ja nyt tämä paska koska katsoin 20 minsaa elikuvaa. On ahdistava ja olen peloissaan. - PeaceWithYou
Ei paniikkia. :) Minulle on tullut 4 kirjettä vuoden aikana. Tämä kyseinen yhtiö harrastaa juuri "pelottelutaktiikkaa", johon valitettavasti monet lähtevät mukaan. Ei siis mitään hätää! Älä ole MISSÄÄN yhteyksissä kyseiseen "firmaan", ja KIRISTYSKIRJEET SUORILTA ROSKAKORIIN!
Peace vain :) - Hedmanpartners_APUA
Kiitos paljon! Parempi olo jo! Otin laina maksamaan mutta en todellakaan maksa enää :D
Cheers!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662358Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822018Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.451997Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301708Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1091632Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1581341Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1901294Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251176En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991