Sijoitetut lapset lainsuojattomia

tämäonnähty

Vaasan hovioikeus ei välitä sijoitettujen lasten oikeuksista. Tiedän lapsia, joiden paino on lisääntynyt kymmenisen kiloa ensimmäisen vuoden aikana, kun ovat päässeet huonolaatuisesta paikasta hyvään paikkaan. Huonolaatuisissa paikoissa ei näet anneta kunnolla ruokaa. Se on aina ollut tehtävään sopimattomien sijaisvanhempien tapa kaltoin kohdella lapsia. Huono ilmapiiri vie ruokahalun, vaikka joskus leipää viskattaisiinkin.

Sijoitettuja lapsia vaan ei kukaan puolusta, jos lapsen vanhemmat eivät tehtävään kykene. Tämä järjestelmä suosii sijaisvanhempia ja yrittää pestä heidän maineen, olivat he sitten olleet miten pahoja vaan lapsille.

Perhehoitoliitot, perheneuvolat, pesäpuut yms. ovat kaikki sijaisvanhempien puolella tilanteessa, jossa kaltoin kohtelu on lapsille ja lasten läheisille arkipäivää.

OIKEUTTA SIJOITETUILLE LAPSILLE!

23

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeuttalapsille

      Niin ja sosiaaliasiamies asettuu sijaisperheiden puolelle. Lapset haettiin viimein pois eräästä kammopaikasta, niin sosiaaliasiamies oli mennyt paikalle sijaisvanhemman puolella ja valitti jälkeenpäin, että niin huonosti haettiin ja väärällä tavalla.

      Jos sijaisvanhemmilla on verkostoja kaiken maailman johtajiin: sotejohtajiin, kunnan päättäjiin, kansanedustajiin, kaupungin lakimiehiin, järjestöjen puheenjohtajiin, kunnanjohtajiin, kulttuurimesenaatteihin, rikkaisiin kaupunkilaisiin yms. eivät heille sijoitetut lapset saa koskaan oikeutta. Porhoverkostot suojelevat. Sosiaaliasiamies on myös tuon verkoston alamainen.

      LAPSILLE OIKEUTTA!

    • 657862

      Siis mitä hovioikeuden pitäisi tehdä? Ei huono vanhemmuus rikos ole.

    • yököttää

      Sijoitetuille lapsille pitää antaa ruokaa, jos tehtävään kerran ryhtyy. Jos nälkiinnyttää lapset, se on väkivaltaa, josta tulee saada rangaistus. Ei aikuisiakaan nälkiinnytetä.

      Ei pidä alkaa leikkimään lasten elämällä, jos heitä ei rakasta. Hankkikoon tuollaiset elantonsa ihan mistä muualta tahansa, mutta ei lasten selkänahoista.

      HÄVETKÖÖN VAASAN HOVIOIKEUS. HYI HITTO.

    • kuolemakorjaa

      Nostavat kulukorvauksia joka kuukausi. Ehkä juopottelevat konjakkia toisen sijaisperheen vanhemman kanssa ja katselevat ennustajaukkojen ennustuksia. "ME OLEMME SIELUSIKOT". Toinen noista ennnustajaeukoista oikuin itse lucifer. Onneksi lapset haettiin tuolta kalmotontilta pois. Eräs pienokainen nukkui siellä viime uneensa - oli taas kuulemma lähtöperheestä kiinni se sydänlihastulehdus.

    • dnjhbsf

      Nyt alkaa mennä manian puolelle. Ihan rauhassa siellä. Ei tässä sekoilu auta.

      • haretanetarehanet

        Niin se sijaisperheen tyttären kummitäti tiesi, että sydän oli niin huono ja lähtökohtaisesti. Kun oli niin huonoista oloista. Ei ennättänyt hieno arvokas sijaisperhe viedä' lasta sydänlääkäriin 1½ vuoden aikana. Ihan taisi kuuolema tulla yllätyksenä. Silti kaupungilla juoruttiin - että oli niin huonoista lähtökohdista.

        Sanonpa vaan, että lapsella ei olisi voinut olla huonompi tuuri "sijaisperheen" suhteen. Tuo paikka oli kalmola, ei mukaan sijaisperhe. Järkyttävä paikka,. Hyi hitto. Yäk. Yäk.

        Tane ja Hare, tulkaa luokseni rakkaat. Lähdetään kylpemään, Ukko hoitaa sijoitettuja lapsia.


    • sielunsiskot

      Eräs sijaisvanhempi kysyi netin astrologilta: "Onko se henkilö todella minun sieluni sisko, kuten väittää". lapsellisia akkoja. Olemme sielusikoja. Vetävät konjakkia ja nostavat suurta palkkaa. Tuo astrologin lempilapsi julisti. "Me haluamme lisää palkkaa. Emme ole mitään kutsumusammattilaisia." harvalla sitä on varaa juopotella konjakkia - ei edes SIELUNSISKON kanssa. ja kun molemman perheen sijoitetut lapset ovat näkemässä ja kuulemassa noiden juopottelut. Hyi hitto. Rinttu ja Hiiri,.

      • rinttulanhiiri

        Rinttu ja Hiiris = sielunsiskot.

        Onko hän todella minun sielun sisko, kuten väittää. Emme me kaltoin kohtele lapsia, emmehän sielunsiskot.


    • Hehkuttaja

      Edellä kuullun perusteella olen taipuvainen samalle kannalle hovioikeuden kanssa!

      • tarenrouva

        Älä. Onko tyttäresi siellä tuomarina? Vai oletko itse heraksena? On kiva viljellä oikeustieteellisiä termejä;: Rouva niin tykkäsi pyöriskellä oikeustalolla kun on niin nuhteeton persoona. Oikein HERAS. hera valuu suupielistä. "Hare Tare rakas!" Hijhihhihihihih. "Meillä on viisi lääkäriystävää".
        Mikseihän rouva hae apua itselle ja tyttärilleen ja tossu-ukolleen, kun jokaiselle olisi oma lääkäri.


    • huuuuuuhuuuu

      Hakikohan tuo nalkiinnyttäjäpariskunta lapsille apua? Vai sittenkö lähdettiin viemään lääkäriin, jotta syy saataisiin vieritettyä lasten vanhempien niskoille. Tyypillistä luirukoira sijaisvanhemmille.
      Kyllä nämä asiat saatte vastaanne, vaikka kuinka teitä puolustanut hovioikeus vapautti. Nämä asiat eivät unohdu. Elämä yleensä järjestää.

      Hoitakaa tästä lahtien vain koiria ja keräilkää roskia ja huovuttakaa.
      Huutkaa huovuttamalla! Se on teille terapiaa.

    • Ellunkanat11

      Sairasta tekstiä tulee solkenaan. Jyväskylän keskusteluissa monta monta kilometriä samasta asiasta aina uudelleen ja uudelleen. Oli pieni tauko välillä, mutta siellä on jo taas tätä samaa tekstiä. Itse kysyy ja itse vastaa. Haha. Mistä lienee Konnevedelle eksynyt. Tarvitsisi hän myös hoitoa, koska vaikuttaa kaltoinkohdellulta. Toivottavasti läheiset huomaavat tilanteen ja hakevat apua. Pyörä on jäänyt pyörimään tyhjää.

      • arisrukkajajäiski

        Joo. Kyllä on paha, kun maalaiskunta aikoinaan sijoitti leväperäiselle poliitikolle kymmenittäin lapsia kitumaan järkyttävään paikkaan. Talon tyttäret toimivat äiteensä toiveiden mukaan ja avittivat rouvaa lasten kiusaamisessa.
        Nyt ovat niin fiiniä olevinaan. Hirsitaloa pykkää ja 6 -vuotiasta lasta tanssitetaan öisellä kaupungin kadulla. Eihän sillä mitään väliä, ole, kun viranomaiset ovat tuon järkkyporukan puolella, oli tilanne mikä tahansa.

        Tunnekylmää porukkaa. Hoitoa heidän pitäisi saada, Ei oikeustieteen maisterikoulutus saa tunne.-elämää lämpimäksi, jos vanhemmat ovat antaneet tunnekylmän mallin.
        Todellakin he tarvitsevat hoitoa, kuten varmasti nämä muutkin sijoitettujen lasten nälkiinnyttäjät ja kaltoin kohtelijat. Eipä tuo näsäkkä oikeutieteen maisteri ole koskaan ollut niin laiha, kuin tuohon kalmistoon sijoitetut lapset. Maisteri kävi jääkaapilla milloin halusi. Rouvan mielentilasta sen sijaan riippui saivatko sijoitetut ruokaa vai eivät. Sijoitetuilla ei ollut mitään asiaa jääkaapille. Kaikkein suurin ja suurisuisin ja -mahaisin on kuitenkin tuo pääjehu - rouva. Hän rakasti mm. konditooriatuotteita.


      • mukaantro

        Niin se lapsi on vasta 5 -vuotias (5 ja ½), joka tanssii öisellä kaupungin kadulla. Eikös olisi lastensuojeluilmoituksen paikka. Toivottavasti sukulaiset tai vanhimman tyttären valkotukkainen kummitäti huomaavat tuon porukan onnettoman tilanteen, tekevät lastensuojeluilmoituksen ja hoitelevat apuun muut tarvittavat tahot.

        Olisit kummitäti Hansu auttanut niitä kidutettuja lapsiakin. Vai huiputtiko tuo porukka sinuakin? kerroit minulle silloin, miten ROUVA aikoo laittaa isolleen. Onneksi ei saanut lääninhallituksen lupaa perustaa lafkaa. Yhä useampi ja useampi lapsi olisi joutunut kärsimään.

        Miksä se sellainen anteroposylvia on? Kuulemma siitä tulee kristallilapsia ja pääsee parempaan elämään, jos kuolee lapsena.


      • Hehkuttaja
        mukaantro kirjoitti:

        Niin se lapsi on vasta 5 -vuotias (5 ja ½), joka tanssii öisellä kaupungin kadulla. Eikös olisi lastensuojeluilmoituksen paikka. Toivottavasti sukulaiset tai vanhimman tyttären valkotukkainen kummitäti huomaavat tuon porukan onnettoman tilanteen, tekevät lastensuojeluilmoituksen ja hoitelevat apuun muut tarvittavat tahot.

        Olisit kummitäti Hansu auttanut niitä kidutettuja lapsiakin. Vai huiputtiko tuo porukka sinuakin? kerroit minulle silloin, miten ROUVA aikoo laittaa isolleen. Onneksi ei saanut lääninhallituksen lupaa perustaa lafkaa. Yhä useampi ja useampi lapsi olisi joutunut kärsimään.

        Miksä se sellainen anteroposylvia on? Kuulemma siitä tulee kristallilapsia ja pääsee parempaan elämään, jos kuolee lapsena.

        Minun siskoni kuoli äärimmäisen nuorena ja äidilläni oli siitä murhe vuosia. Ei muuta kommentoitavaa.


    • oikeustiede

      Ota oikeustieteen maisteri halko kouraas ja kierrä. Tuossa kammottavassa Jyväskylän maalaiskunnan "maksamassa" p-oaikassa ukko, joka muuten antoi akan rauhassa kiduttaa lapsia määräsi pieniä tyttöjä: Ota halko kouraas ja kierrä! Kaikenlaista nöyrryyttävää ja halventavaa lasten kiusaamista sekä fyysistä väkivaltaa.

      Syyttivät sijoitetun lapsen omaa perhettä lapsen kuolemasta, vaikka itse laiminlöivät lasta. Rouva ei noihin aikoihin juuri kotona ollut, vaan laukotti tärkeämmissä seuroissa. Poliittisissa seuroissa sekä saunailloissa,jossa kikerrettiin kunnan johtoportaan kanssa. Hihihihigh.

      Lapsi kuoli täysin turhaan. Jos olisi päässyt parempaan sijaishuoltopaikkaan, jossa häntä olisi rakastettu, olisi hän todennäköisesti hengissä. Ainakaan tuo rouva ei välittänyt sijoitetuista, vaan heidän avulla lypsettiin rahaa itselle ja omille lapsille.

      Kammottavan kamala paikka. hyi hitto. Oikeustieteen maisteri kehräsi tukipoikien kanssa huoneessaan. Taloon otettiin sijaispojaksi tyttären seurustelukumppani. Siinä sitä oli pienemmille ihmettelemistä kun tuossa talossa oli pakko sanoa kakkia siskoiksi ja veljiksi ja kun sisko ja veli menivät naimisiin. Ja sitten siskolle ja veljelle sijoitettiin yksi tuolta kalmistosta pois otetu lapsi,
      joka oli sukua veljelle / isälle sekä uuden sijaisäitinsä SISKO. Sitten tuo oikeustieteen maisteri, joka osallistui lasten kiduttamiseen äitinsä käskystä vei lapsen takaisin PÄÄKIDUTTAJALLE.

      Kuten näkyy, kyseessä oli todella sairas paikka. he hemuavat itselle omaisuutta ja rikkautta ja mainetta. Sijoitetut olivat laihoja, yksi kuoli sekä surullisia ja eristettyjä.

      Nykyisin oikeusteiteen maisteri kertoilee: "mieheni rakantaa minulle hirsitalon. Se on kerrosalaltaan kylämme suurin, yli 400 neliötä. Rakennamme sinne sirkuksen siskoilleni sekä tanssitilan.

    • suuruusrouva

      Tuon oikeustieteen maisterin kummitäti on hieman kertoilut tuon pääkiduttajan taustoista. Sairasta touhua ollut jo lapsena / nuorena ja on tarvinnut apua ulkopuolelta (tuo rouva).
      Suhteidensa avulla sai ryhtyä sijaisperheeksi, vaikka esim. riitautui vihreiden puolueessa niin pahasti, ettei hänellä ollut mitään muuta vaihtoehtoa, kuin erota. Oli uhkaillut toisia vihreissä. On sitten siirtyillyt sellaisiin puolueisiin, mihin hänet on milloinkin huolittu.

      Rouvalla ei juuri koulutusta ole, mutta sai kirnuttua kunnajohtajalta (ihana!) itselle kaksinkertaisen palkan. "Kaikki heti mulle nyt!"
      Ei ostanut turvaistuimia sijoitetuille. Nykyisin kyllä oikeustieteen maisterin lapset sitoo turvaistuimiin huolella. Onneksi oikeusteieteen maisterin kummitäti kertoili asioita. Oli rouvan nuoruus ollut kova - aineitakin kuviossa.

    • laspsuomen

      Miksi toiset sijoiteuista pääsevät erittäin hyviin ja rakastaviin paikkoihin ja toiset tuollaisiin p-paikkoihin. Miksi sijoitetut lapset ovat keskenään niiin eriarvoisessa asemassa? Miksi sijaisperheitä ei valvota? koulutusta sosiaalityöntekijöille, että edes osaavat valvoa. Tuollaiset narsistiset muijat narruuttaa mennen tullen sosiaalityöntekijöitä. ja sitten siinä molemmin puolin tanssitytöt nostelevat jalkojaan.

      Rouva ja tähtitytöt. % -vuotias pikku tähtityttökin on jo depytoinut vanhoille ukoille kävelykadun yössä. Kokosi pienen pojan kalloja ja ketkutteli lasikaapissa. Toivottavasti saa osan tuosta 10 000 euron avustuksesta. Lapsen yötyö on muuten kielletty! Mutta ei se tuossa kammopaikassa ollut harvinaista. Akka laittoi pienetkin siivoamaan vaikka klo 22.00, jos nyt häntä sattoi huvittamaan. Mitään empatiaa ei tuo muija kykene kokemaan.

      • taiteilijantytär

        Yöllä Jyväskylän kävelykadulla depytonut lapsi on siis 5 -vuotias.


    • Lastensuojaton

      Minä tiedän kaksk konnevetistä entistä sijoitettua, joita molempia käytettiin seksuaalisesti hyväksi sijaisperheen isän ja veljen toimesta. Että turvaan vaan sijaisperheeseen, huonoista kotioloista.

    • Pormestarinpoju

      Minäpä tiedän enimmäkseen hyviä ja rakastavia normaaleja sijaisperheitä. Ikäviä poikkeuksia valitettavasti sattuu joka alalle ja joka kaupunkiin, kylään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe