nyt olisi edessä ensimmäinen koiran pesu niin pennulle kuin minun suorittamana.muuten pesu kyllä on ihan selvä juttu mutta entäs korvien ja kuonon seutu?koska kun hieron shampoota myös korvien seudulle ja kuonoon/leukaan niin miten voi välttyä siinä huuhteluvaiheessa ettei korviin mene vettä tai kun huuhtelen kuonon niin se koira varmaankin hengittää sisään juuri siinä vaiheessa niin jos vettä päätyy koiran keuhkoihin?kiitän etukäteen kaikkia vastaamaan vaivautuneille
Vastaukset 3
- fargot
Tässä on aika hyvin neuvottu.
https://www.hankikoira.fi/koiratietoa/koiran-perushoito/koiran-peseminen - Jokuvaanmm
Katso Mustin ja Mirrin YouTubesta tai nettisivulta eiköhän löydy! Onnea matkaan :)
- pestäänharvoin
jätä pää ilman shamppoota, ellei koira ole yltiölikainen Jo on, pana shamppoo lapaseen ja pyyhi lapasella naama, samaten huuhtelet , että ensin käytät sientä vaahdo poistmiseen kolme nelja pyyhintäkertaa ja sitten vasta kaadat kipolla vettä päähän. Yleensä koiran pän voi jalttaa pesememättä, vain nihkeä pyyhitä, ettei koirviin mene vettä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 132604
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo70537- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510