Onkohan kukaan kokeillu eräänlaista naruviritystä lukosta liipasimeen pistoolikahvaisessa
puoliautomaatissa,jolla se ampuis sarjaa. Youtubessa Vennään poijilla ois näyttänyt toimivan...?
Puoliautomaatilla sarjaa
16
319
Vastaukset
- lippaalinen
Ei ole, puoliautomaatti kivääreitä olemassa.
- Pollo1212
Really?
...tähän varmaan kätkeytyy joku näppärä sanaleikki/muotoiluvirhe alkuperäisen kirjoittajan kysymyksessä...
Itse olen niin tyhmä etten tajua vitsiä :-| - kiväärimies
Niin, kyseessä siis PUOLIAUTOMAATTI kivääri pistoolikahvalla,esim. Zastava m-76
- lippaallinenitse
Ei ole puoliautomaatti kivääreitä, vain tykkejä.
- ammuskelija
Onhan noita kaiken maailman kuminauha juttuja tullut kokeiltua, mutta mitä hyötyä niistä on? Aseen saa ampumaan useita tähtäämättömiä laukauksia hieman nopeammin kuin itse liipaisimesta laukoen ja patruunoita kuluu, mutta ei juuri muuta. Tuohon kyllästyy tosi nopeasti.
- onhannoita22
itse laitoin puolari 22 kiinteän iskurin ja modifioin pitkän lippaan. liipasin pohjaan, ja ruiskis, lipas tyhjäksi. kyllähän siinä oli hetken hupi.
- onhannoita22
virekynsi pois, kun päästää lukon irti taka-asennosta sehän liikkuu esteettömästä edestakaisin.. aivan kuin konepistooleissa. mennessään vie patruunan pesään ja laukaisee, tullessaan taakseppäin vanha lentää pihalle jne. vanha savage oli muutenkin romurautakunnossa joten iltapuhteina leluksi rakensin.
- kiväärimies
Joo kyllähän varmaan tuollaisesta Kalasnikov tyyppisestä "koneistosta" ammattimies saisi kohtuuhelpolla sarjaa ampuvan, mutta ei taitais olla laillinen, eikä enää toimia itselataavana
kerta-automaattina...?
- takuullaON
Ainakin "pulttikivääristä voi tehdä puoliautomaattisen", pienellä jousivirityksellä. Tietenkin se on laiton ase, mutta, "KUHA on".
- sekaipaamaanjäänytveli
Pulttikivääri ei tarvitse mitään ylimääräisiä jousia. Ei tarvitse kuin laittaa patruuna pesään ja sen jälkeen työntää piippu täyteen piekkarin paukkuja. Kun aseen laukaisee niin luodit iskevät aina seuraavan nalliin ja saa sarjaa piipun täydeltä. Velivainaa kokeili tätä vain yhden kerran...
- Sssarrrjja
Voi mahoton teidän juttujanne.
- asetenkikko
Mä tein puoliautomaattikiväärin sähkömoottorista sellasen laukaisijan, siinä pyörii liipasinkaaren sisällä akseli jossa kynsi joka liipaisee liipaisinta ja kierroksia sinä noin 600 minuutissa eli kuutisen sataa laukausta minuutissa ase paukuttaa jos vaan lippaassa pateja riittää, sähkömoottori toimii verkkovirralla.
- tenukeppii
Itse käyn ampumassa vain kovassa krapulassa. Kädet tärisevät niin paljon, että laukausia lähtee lippaallinen ihan itsestään. Aseeseen ei ole tarvinnut tehdä mitään muutoksia.
- Vällykärmes
No mutta... mä taisin kuitenkin vetää pisimmän korren tässä skabassa.
Sain muutama viikko sitten Parkinssonin taudin, ja nyt lähtee lippaallinen sitä vauhtia että lippaan ensimmäinen hylsy on vielä ilmassa kun lippaan viimeinen syklaa ulos!
Masturbaatiohommeleihinkin on tullut ihan uutta sykettä tuon Parkinssonin johdosta!- bläkandekeri
Itse ole ollut 100% invalidi ja täysin kädetön syntymästä saakka, mutta laukean päivittäin ihan ilman käsiäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809