Puoliautomaatilla sarjaa

kiväärimies

Onkohan kukaan kokeillu eräänlaista naruviritystä lukosta liipasimeen pistoolikahvaisessa
puoliautomaatissa,jolla se ampuis sarjaa. Youtubessa Vennään poijilla ois näyttänyt toimivan...?

16

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lippaalinen

Ei ole, puoliautomaatti kivääreitä olemassa.

• Pollo1212

Really?

...tähän varmaan kätkeytyy joku näppärä sanaleikki/muotoiluvirhe alkuperäisen kirjoittajan kysymyksessä...

Itse olen niin tyhmä etten tajua vitsiä :-|

• kiväärimies

Niin, kyseessä siis PUOLIAUTOMAATTI kivääri pistoolikahvalla,esim. Zastava m-76

• lippaallinenitse

Ei ole puoliautomaatti kivääreitä, vain tykkejä.

• ammuskelija

Onhan noita kaiken maailman kuminauha juttuja tullut kokeiltua, mutta mitä hyötyä niistä on? Aseen saa ampumaan useita tähtäämättömiä laukauksia hieman nopeammin kuin itse liipaisimesta laukoen ja patruunoita kuluu, mutta ei juuri muuta. Tuohon kyllästyy tosi nopeasti.

• onhannoita22

itse laitoin puolari 22 kiinteän iskurin ja modifioin pitkän lippaan. liipasin pohjaan, ja ruiskis, lipas tyhjäksi. kyllähän siinä oli hetken hupi.

• Tuota tuota, epäilen aseesi toimintaa, luistin pitäisi toimia, kuin suomi kp:ssä

• onhannoita22

virekynsi pois, kun päästää lukon irti taka-asennosta sehän liikkuu esteettömästä edestakaisin.. aivan kuin konepistooleissa. mennessään vie patruunan pesään ja laukaisee, tullessaan taakseppäin vanha lentää pihalle jne. vanha savage oli muutenkin romurautakunnossa joten iltapuhteina leluksi rakensin.

• kiväärimies

Joo kyllähän varmaan tuollaisesta Kalasnikov tyyppisestä "koneistosta" ammattimies saisi kohtuuhelpolla sarjaa ampuvan, mutta ei taitais olla laillinen, eikä enää toimia itselataavana
        kerta-automaattina...?

• takuullaON

Ainakin "pulttikivääristä voi tehdä puoliautomaattisen", pienellä jousivirityksellä. Tietenkin se on laiton ase, mutta, "KUHA on".

• sekaipaamaanjäänytveli

Pulttikivääri ei tarvitse mitään ylimääräisiä jousia. Ei tarvitse kuin laittaa patruuna pesään ja sen jälkeen työntää piippu täyteen piekkarin paukkuja. Kun aseen laukaisee niin luodit iskevät aina seuraavan nalliin ja saa sarjaa piipun täydeltä. Velivainaa kokeili tätä vain yhden kerran...

• Sssarrrjja

Voi mahoton teidän juttujanne.

• asetenkikko

Mä tein puoliautomaattikiväärin sähkömoottorista sellasen laukaisijan, siinä pyörii liipasinkaaren sisällä akseli jossa kynsi joka liipaisee liipaisinta ja kierroksia sinä noin 600 minuutissa eli kuutisen sataa laukausta minuutissa ase paukuttaa jos vaan lippaassa pateja riittää, sähkömoottori toimii verkkovirralla.

• tenukeppii

Itse käyn ampumassa vain kovassa krapulassa. Kädet tärisevät niin paljon, että laukausia lähtee lippaallinen ihan itsestään. Aseeseen ei ole tarvinnut tehdä mitään muutoksia.

• Vällykärmes

No mutta... mä taisin kuitenkin vetää pisimmän korren tässä skabassa.

Sain muutama viikko sitten Parkinssonin taudin, ja nyt lähtee lippaallinen sitä vauhtia että lippaan ensimmäinen hylsy on vielä ilmassa kun lippaan viimeinen syklaa ulos!

Masturbaatiohommeleihinkin on tullut ihan uutta sykettä tuon Parkinssonin johdosta!

• bläkandekeri

Itse ole ollut 100% invalidi ja täysin kädetön syntymästä saakka, mutta laukean päivittäin ihan ilman käsiäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3979
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      12
      3621
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      49
      2967
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2962
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      145
      2551
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      56
      2309
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      23
      1740
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      107
      1465
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1344
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      39
      1213
    Aihe