Onkohan kukaan kokeillu eräänlaista naruviritystä lukosta liipasimeen pistoolikahvaisessa
puoliautomaatissa,jolla se ampuis sarjaa. Youtubessa Vennään poijilla ois näyttänyt toimivan...?
Puoliautomaatilla sarjaa
16
302
Vastaukset
- lippaalinen
Ei ole, puoliautomaatti kivääreitä olemassa.
- Pollo1212
Really?
...tähän varmaan kätkeytyy joku näppärä sanaleikki/muotoiluvirhe alkuperäisen kirjoittajan kysymyksessä...
Itse olen niin tyhmä etten tajua vitsiä :-| - kiväärimies
Niin, kyseessä siis PUOLIAUTOMAATTI kivääri pistoolikahvalla,esim. Zastava m-76
- lippaallinenitse
Ei ole puoliautomaatti kivääreitä, vain tykkejä.
- ammuskelija
Onhan noita kaiken maailman kuminauha juttuja tullut kokeiltua, mutta mitä hyötyä niistä on? Aseen saa ampumaan useita tähtäämättömiä laukauksia hieman nopeammin kuin itse liipaisimesta laukoen ja patruunoita kuluu, mutta ei juuri muuta. Tuohon kyllästyy tosi nopeasti.
- onhannoita22
itse laitoin puolari 22 kiinteän iskurin ja modifioin pitkän lippaan. liipasin pohjaan, ja ruiskis, lipas tyhjäksi. kyllähän siinä oli hetken hupi.
- onhannoita22
virekynsi pois, kun päästää lukon irti taka-asennosta sehän liikkuu esteettömästä edestakaisin.. aivan kuin konepistooleissa. mennessään vie patruunan pesään ja laukaisee, tullessaan taakseppäin vanha lentää pihalle jne. vanha savage oli muutenkin romurautakunnossa joten iltapuhteina leluksi rakensin.
- kiväärimies
Joo kyllähän varmaan tuollaisesta Kalasnikov tyyppisestä "koneistosta" ammattimies saisi kohtuuhelpolla sarjaa ampuvan, mutta ei taitais olla laillinen, eikä enää toimia itselataavana
kerta-automaattina...?
- takuullaON
Ainakin "pulttikivääristä voi tehdä puoliautomaattisen", pienellä jousivirityksellä. Tietenkin se on laiton ase, mutta, "KUHA on".
- sekaipaamaanjäänytveli
Pulttikivääri ei tarvitse mitään ylimääräisiä jousia. Ei tarvitse kuin laittaa patruuna pesään ja sen jälkeen työntää piippu täyteen piekkarin paukkuja. Kun aseen laukaisee niin luodit iskevät aina seuraavan nalliin ja saa sarjaa piipun täydeltä. Velivainaa kokeili tätä vain yhden kerran...
- Sssarrrjja
Voi mahoton teidän juttujanne.
- asetenkikko
Mä tein puoliautomaattikiväärin sähkömoottorista sellasen laukaisijan, siinä pyörii liipasinkaaren sisällä akseli jossa kynsi joka liipaisee liipaisinta ja kierroksia sinä noin 600 minuutissa eli kuutisen sataa laukausta minuutissa ase paukuttaa jos vaan lippaassa pateja riittää, sähkömoottori toimii verkkovirralla.
- tenukeppii
Itse käyn ampumassa vain kovassa krapulassa. Kädet tärisevät niin paljon, että laukausia lähtee lippaallinen ihan itsestään. Aseeseen ei ole tarvinnut tehdä mitään muutoksia.
- Vällykärmes
No mutta... mä taisin kuitenkin vetää pisimmän korren tässä skabassa.
Sain muutama viikko sitten Parkinssonin taudin, ja nyt lähtee lippaallinen sitä vauhtia että lippaan ensimmäinen hylsy on vielä ilmassa kun lippaan viimeinen syklaa ulos!
Masturbaatiohommeleihinkin on tullut ihan uutta sykettä tuon Parkinssonin johdosta!- bläkandekeri
Itse ole ollut 100% invalidi ja täysin kädetön syntymästä saakka, mutta laukean päivittäin ihan ilman käsiäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758