joihin ei saa ottaa koiria mukaan. Sitten he vielä kirjoittelevat täällä saksanpaimenkoirapalstalla eli täysin epäluotettavaa toimintaa. Totuus on, ettei Vuokraovi.comin asuntovälityksen kautta löydä yhtäkään vuokra-asuntoa, johon sallittaisiin ottaa saksanpaimenkoira mukaan, kartoitustyötä on tehty vuosia. Kaikki vuokra-asunnon tarjoajat kieltävät asuntoihin lemmikkien ottamisen mukaan järjestelmällisesti, koska asunto voisi "tuhoutua". Voi vaan näiden maallisten mammonien kerääjiä. Ehkä joskus vielä ymmärrätte, että maailmankaikkeudessa on muutakin, kun rahaa. Onneksi mulla on omistusasunto, jota en koskaan aio vuokrata. Nämä asuntojen vuokraajat ovat elämänsä kanssa hukassa, jos on tarvetta vuokrata asunto. Taikka juuri pelkkiä materialisteja.
Vuokraovi.com mainostaa asuntoja
4
200
Vastaukset
- valinnanvaraaon
KAS asuntoihin saa ottaa lemmikkejä.
https://www.kas.fi/yhteystiedot/yritys/ - Sivakalla-asuva
Miksi katsot vain yksityisiä vuokranantajien ilmoituksia?
Vuokra.ovi.comissa kun on muitakin kuin vain yksityisten vuokraamia asuntoja.
En tiedä missäpäin asut, mut esim Sivakalla on vuokrattavana monia asuntoja joihin saa ottaa lemmikin. - Eikoirille
Yksityinen vuokranantaja saa onneksi päättää, kenelle vuokraa. Koiranomistajat ovat epäluotettavia vuokralaisia, pahinta alaluokkaa. Ja koirat tuhoavat asunnon sekä aiheuttavat meluhaittaa ja valituksia taloyhtiössä.
- koiranomistaja
Millähän perusteella?
Olen asunut sekä yksityiseltä vuokranantajalta vuokratussa asunnossa (5:ssä jopa), että kaupungin vuokra-asunnossa (tällä hetkellä) , eikä koskaa ole ollut mitään ongelmia. Aina olen vuokrani maksanut ajallaan. Eli en ole millään tavalla epäluotettava! Ja koirani eivät ole tuhonneet yhtäkään asuntoa. Eivätkä ole aiheuttaneet minkäänlaista meluhaittaa / valituksia
Joten typerää yleistämistä taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959