joihin ei saa ottaa koiria mukaan. Sitten he vielä kirjoittelevat täällä saksanpaimenkoirapalstalla eli täysin epäluotettavaa toimintaa. Totuus on, ettei Vuokraovi.comin asuntovälityksen kautta löydä yhtäkään vuokra-asuntoa, johon sallittaisiin ottaa saksanpaimenkoira mukaan, kartoitustyötä on tehty vuosia. Kaikki vuokra-asunnon tarjoajat kieltävät asuntoihin lemmikkien ottamisen mukaan järjestelmällisesti, koska asunto voisi "tuhoutua". Voi vaan näiden maallisten mammonien kerääjiä. Ehkä joskus vielä ymmärrätte, että maailmankaikkeudessa on muutakin, kun rahaa. Onneksi mulla on omistusasunto, jota en koskaan aio vuokrata. Nämä asuntojen vuokraajat ovat elämänsä kanssa hukassa, jos on tarvetta vuokrata asunto. Taikka juuri pelkkiä materialisteja.
Vuokraovi.com mainostaa asuntoja
4
131
Vastaukset
- valinnanvaraaon
KAS asuntoihin saa ottaa lemmikkejä.
https://www.kas.fi/yhteystiedot/yritys/ - Sivakalla-asuva
Miksi katsot vain yksityisiä vuokranantajien ilmoituksia?
Vuokra.ovi.comissa kun on muitakin kuin vain yksityisten vuokraamia asuntoja.
En tiedä missäpäin asut, mut esim Sivakalla on vuokrattavana monia asuntoja joihin saa ottaa lemmikin. - Eikoirille
Yksityinen vuokranantaja saa onneksi päättää, kenelle vuokraa. Koiranomistajat ovat epäluotettavia vuokralaisia, pahinta alaluokkaa. Ja koirat tuhoavat asunnon sekä aiheuttavat meluhaittaa ja valituksia taloyhtiössä.
- koiranomistaja
Millähän perusteella?
Olen asunut sekä yksityiseltä vuokranantajalta vuokratussa asunnossa (5:ssä jopa), että kaupungin vuokra-asunnossa (tällä hetkellä) , eikä koskaa ole ollut mitään ongelmia. Aina olen vuokrani maksanut ajallaan. Eli en ole millään tavalla epäluotettava! Ja koirani eivät ole tuhonneet yhtäkään asuntoa. Eivätkä ole aiheuttaneet minkäänlaista meluhaittaa / valituksia
Joten typerää yleistämistä taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049