Olen 16 ja äitini pakottaa minut ensi kesänä protu leirille..... Itse asiaa vastustan.... Onko ohjaajille lupa katsoa leiriläisten laukkuihin? Mitä tapahtuu jos ohjaajat löytävät leiriläiseltä kiellettyjä aineita? Maitojunalla himaan?
Protu-leiro
6
389
Vastaukset
- Japp3rvokk1
Jos olet nyt 16-vuotias, niin ensi vuonna täytät 17, etkä pääse tavalliselle protuleirille. Sennuleiri olisi valintasi, eikä olisi oikein, jos joutuisit sinne pakotettuna. Mitä motivoituneempia leiriläiset ovat, sitä parempi. Keskustele äitisi kanssa, jotta hän ymmärtäisi, että olet tarpeeksi vanha valitaksesi leirisi itse. Sitten sinun ei tarvitse murehtia laukkujesi sisällöstäkään päihteettömällä protuleirillä.
- Sindy22
Minulla todella hyvä kokemus protusta. Aivan mahtava paikka. Rento meininki, eikä tuputeta satuja totena niin kuin riparilla tehdään.
- T..Mirka
Ripari on liian kova riski. Uskovaisen elämä on yhtä helvettiä. Heidän pitää koko ajan muistaa että heidän kaikkia tekemisiä ja ajatuksia vahditaan 24×7. Kukaan ei jaksa tälläistä elämää kovin pitkään ja tekeekin ihmisistä aivan hulluja.
Eli, ripariin ei missään nimessä. - Mummo51
Sinulla on hieno ja hyvä äiti. Ajattelee parasta sinun tulevaisuudellesi.
- Aikuinen.äiti
Tulet vielä kiittämään äitiäsi hyvästä valinnasta.
- eivieläromuksi
Olet siis 16-vuotias. Mitä erilaisimpia asioita voi tapahtua 16-vuotiaalle. Jaakko Romu kertoo kuinka hän tuon ikäisenä joutui rankkaan hengenvaaralliseen työtapaturmaan ja mitä sitten tapahtui: http://www.tv7.fi/vod/player/15676/ (aivan ohjelman alussa n. 10 min.).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571868Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 87898
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543