Jutustelija1

Laiololoskksksks

Onko kukaak kattonut sen prätkiä onko ne kovia?

212

3897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-ole-ei

      Ei ole.

      • Kyllä-On-Juu

        Eipä.


      • Ei-ole-ei

        Tai no onhan ne, väärässä olin.


      • Kyllä-On-Juu
        Ei-ole-ei kirjoitti:

        Tai no onhan ne, väärässä olin.

        Mitä minä sanoin ;-)


      • Ei-ole-ei
        Kyllä-On-Juu kirjoitti:

        Mitä minä sanoin ;-)

        No niinhän sinä sanoit.


      • Kyllä-On-Juu
        Ei-ole-ei kirjoitti:

        No niinhän sinä sanoit.

        Aivan totta :-)


      • SatunnainenLukija2
        Kyllä-On-Juu kirjoitti:

        Aivan totta :-)

        Joo kovii ne on...


    • msöpl

      vanhoi raatoi. iha paskaa.

    • Jutustelija1

      Aikoinaan monet ollut huippua, mutta vuodet vierineet...

      • Wanhamotoristi

        Niin ne vierii kaikilla.

        Itse olen ostanut viimeisen UUDEN prätkän syksyllä 2009. Se oli nykyisinkin omistamani Harrikka.
        Käytettyjä pyöriä olen ropailtavaksi ja ajoonkin kyllä hankkinut useitakin tuon jälkeen. Viimeksi pari vuotta sitten Ducatin 2500 eurolla. Sen kunnostamisesta ja ajamisesta on ollut yhtä paljon iloa kuin Harrikastakin.

        Käytetyistä saa enemmän iloa eurolla kuin uudesta.


      • Jutustelija1
        Wanhamotoristi kirjoitti:

        Niin ne vierii kaikilla.

        Itse olen ostanut viimeisen UUDEN prätkän syksyllä 2009. Se oli nykyisinkin omistamani Harrikka.
        Käytettyjä pyöriä olen ropailtavaksi ja ajoonkin kyllä hankkinut useitakin tuon jälkeen. Viimeksi pari vuotta sitten Ducatin 2500 eurolla. Sen kunnostamisesta ja ajamisesta on ollut yhtä paljon iloa kuin Harrikastakin.

        Käytetyistä saa enemmän iloa eurolla kuin uudesta.

        Joo, ihan uuden jos ostaa niin arvo tippuu rankasti kun lähdet liikkeestä ulos sillä. Kolme vuotta vanhan kun ostaa niin sitten hinnan alennus euroissa on jo pientä, siis suhteessa valtavaan iloon jota kunnon kilokyykky tuottaa omistajalleen. Sitten jos ostaa jonkun 5-6 vuotta vanhan niin hinta ei tipu euroissa enään juuri mitään. Sitä vanhempaa ei kannata, koska sitten pitää jo helposti alkaa ropaamaan ja siinä tulee hintaa työlle ja osille.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo, ihan uuden jos ostaa niin arvo tippuu rankasti kun lähdet liikkeestä ulos sillä. Kolme vuotta vanhan kun ostaa niin sitten hinnan alennus euroissa on jo pientä, siis suhteessa valtavaan iloon jota kunnon kilokyykky tuottaa omistajalleen. Sitten jos ostaa jonkun 5-6 vuotta vanhan niin hinta ei tipu euroissa enään juuri mitään. Sitä vanhempaa ei kannata, koska sitten pitää jo helposti alkaa ropaamaan ja siinä tulee hintaa työlle ja osille.

        Nyt alkaa pikkuhiljaa alkamaan uuden ajokauden odottelu, ei ole enää kauaa ensimmäisiin suliin.

        Joten on hyvä varmistaa että vehkeet ovat kunnossa.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Nyt alkaa pikkuhiljaa alkamaan uuden ajokauden odottelu, ei ole enää kauaa ensimmäisiin suliin.

        Joten on hyvä varmistaa että vehkeet ovat kunnossa.

        Nyt on sellaiset kelit että pakkasnesteet on hyvä olla kondiksessa ajoi tai ei jos pyörä kuitenkin on pakkasen kanssa tekemisissä.

        Itsellä ei ole koskaan päässeet vehkeet niin sanotusti jäätymään jäähdytys nesteiden osalta, suosittelen muiden pyrkivän samaan. Kannattaa mysö muistaa että jos ne pääse jäätymään ja jäähdytys näin menetetään niin pienikin ajo ilman nesteitä vahingoittaa vehkeitä niin paljon että ei mitään järkeä.


    • Vermeitä

      Jutustelija1:sen vermeet... Ahh vermeet...

      • r5y55y

        On ne kovia...


      • jdncd
        r5y55y kirjoitti:

        On ne kovia...

        Joo, noista ei mp parane!


      • snocsnc
        jdncd kirjoitti:

        Joo, noista ei mp parane!

        Kovia on!


      • MopoJonne666
        snocsnc kirjoitti:

        Kovia on!

        Komppaan.


      • FaniJonne
        MopoJonne666 kirjoitti:

        Komppaan.

        Sanon tämän nyt ihan suoraan ja häpeilemättä. Ilman Jutustelija1:sen vermeitä olisin skipannut tämän palstan jo aikoja sitten!


      • SkobeJonne
        FaniJonne kirjoitti:

        Sanon tämän nyt ihan suoraan ja häpeilemättä. Ilman Jutustelija1:sen vermeitä olisin skipannut tämän palstan jo aikoja sitten!

        Joo niiden takia minäkin täällä käyn!


      • MalttamatonOdottaja
        SkobeJonne kirjoitti:

        Joo niiden takia minäkin täällä käyn!

        Saisi kyllä joskus esitelle uusiakin pyöriä, nuo samat on olleet aika kauan.


      • MalttiaMalttia
        MalttamatonOdottaja kirjoitti:

        Saisi kyllä joskus esitelle uusiakin pyöriä, nuo samat on olleet aika kauan.

        Toisaalta, vanhassa vara parempi ;-)


      • ToiveikasPuurtaja
        MalttiaMalttia kirjoitti:

        Toisaalta, vanhassa vara parempi ;-)

        Olisi se kyllä komea katsastaa jotain markkinoiden parhaita pyöriä myös tältä vuosikymmeneltä.


      • tietoaonn
        ToiveikasPuurtaja kirjoitti:

        Olisi se kyllä komea katsastaa jotain markkinoiden parhaita pyöriä myös tältä vuosikymmeneltä.

        Joo, niitä vermeitä odotellessa.


      • Komppaan
        tietoaonn kirjoitti:

        Joo, niitä vermeitä odotellessa.

        Joo ne ois kyllä kovii kun niitä vain saisi näytille.


      • Vermeitä
        Komppaan kirjoitti:

        Joo ne ois kyllä kovii kun niitä vain saisi näytille.

        Vermeet Vermeet, ne elämästä nautinnon tekee...


      • Jutustelija1
        Vermeitä kirjoitti:

        Vermeet Vermeet, ne elämästä nautinnon tekee...

        Joo vermeet, ja Kurkolle ja muille hyvää pyhien aikaa jälleen ja uskomme vahvasti ettei Kurko tälläkään kertaa hylkää meitä pysyvästi vaan palaa aina takaisin kertoen suht avoimesti vermeistään ja työelämästä Larun menoa ja perheasioita unohtamatta.


      • Tonttu26
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo vermeet, ja Kurkolle ja muille hyvää pyhien aikaa jälleen ja uskomme vahvasti ettei Kurko tälläkään kertaa hylkää meitä pysyvästi vaan palaa aina takaisin kertoen suht avoimesti vermeistään ja työelämästä Larun menoa ja perheasioita unohtamatta.

        Katsoin eilen noita mitä Jutustelija1 esittelee täällä, vermeitähän ne.


      • Jutustelija1
        Tonttu26 kirjoitti:

        Katsoin eilen noita mitä Jutustelija1 esittelee täällä, vermeitähän ne.

        Kilokyykky iskee kuin märkäsukka!


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kilokyykky iskee kuin märkäsukka!

        Mantsa pyörästä tovi kesää, kilokyykystä ei päivääkään.


      • trbhnrthb
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kilokyykky iskee kuin märkäsukka!

        Jep!


      • Tonttu26
        trbhnrthb kirjoitti:

        Jep!

        Kyllä!


      • PukkiTonttu
        Tonttu26 kirjoitti:

        Kyllä!

        Mahtavaa!


      • Tonttu26
        PukkiTonttu kirjoitti:

        Mahtavaa!

        Ihanaa!


    • LerppaJakiksesta

      Mopojonne aka jutustelija1, taidat olla hoopo?

      • Jutustelija1

        Pohdi syvempää merkitystä tässä trollien luvatussa maassa joka on Suomi24 ;-)


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Pohdi syvempää merkitystä tässä trollien luvatussa maassa joka on Suomi24 ;-)

        Olen täällä Suomi24 palstalla todennut vuosien saatossa, että näitä aloittajia aina riittää... Mutta kun heille vastaa rakentavasti ja hyvin niin hiljaista tulee!


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Olen täällä Suomi24 palstalla todennut vuosien saatossa, että näitä aloittajia aina riittää... Mutta kun heille vastaa rakentavasti ja hyvin niin hiljaista tulee!

        Mennyt aika hiljaiseksi tämä palsta ihan viime aikoina, välillä ei ole paljon mitään uutta kun tulee katsomaan :-)


      • SawasdeeKhap
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Mennyt aika hiljaiseksi tämä palsta ihan viime aikoina, välillä ei ole paljon mitään uutta kun tulee katsomaan :-)

        Pitää paikkansa Jutustelija1.

        Alkaa oleen jo sen verran kuivaa toi Kurkon Lerpatus ja haaveet eri moottoripyörämerkeistä, että meikä potatopotato ja Kurko 🐒 joten tämä tässä.


      • Jutustelija1
        SawasdeeKhap kirjoitti:

        Pitää paikkansa Jutustelija1.

        Alkaa oleen jo sen verran kuivaa toi Kurkon Lerpatus ja haaveet eri moottoripyörämerkeistä, että meikä potatopotato ja Kurko 🐒 joten tämä tässä.

        Luin tänään Bike:stä jutun siitä €100k Ducatista, näytti heti lapaseen sopivalta laitteelta kaikin puolin. Mutta hintakin olisi sitten ollut se 100k EUR ja kaiken lisäksi on jo myyty loppuun koko sarja.

        Itsekin tykkäsin enemmän kun Kurko piti kiinni SA Kotaristaan, nuo alati vaihtuvat laitteet vie fiilistä hommasta. Mutta toki kukin ajaa millä lystää, minä kilokyykyillä ja isoilla 2t mantsa/crosseilla.


    • Vanharisto

      Joo kyllä se jatkuva trollaus lopulta näivettää palstan kuin palstan.
      Samoin on käynyt Karavaanarit (toinen harrastukseni) -palstallekin. Ei asiallista ja mielenkiintoista keskustelua enää jäljellä, koska trollit riehuvat keskenään.

      Täällä nyt hitusen pulssi vielä tuntuu.

      • Jutustelija1

        Taitaa olla täällä Suomi24 palstalla vähän joka osiossa trollit voimissaan, käteväähän siinä on se kun trollata voi silloinkin jos ei tunne aihetta lainkaan. - Mahdollistaa kätevän palstalta toiseen pomppimisen.


    • Jutustelija1

      Motopalsta nousuun, vaikka yksi kommentti kerrallaan :-)

      • Jutustelija1

        Suomi24 Motopalsta 4 ever!!!


      • KuhmonKeisari

        Jutustelia1 oli just Kuhmon Mäkkärin naistevvessas pili kädessä ja ikivanha Bike toisessa. Pippurikaasulla se lähti sielt liukkaasti, pölli mennessään vessapaperikkin kaikki.
        Huh huh.


      • Jutustelija1
        KuhmonKeisari kirjoitti:

        Jutustelia1 oli just Kuhmon Mäkkärin naistevvessas pili kädessä ja ikivanha Bike toisessa. Pippurikaasulla se lähti sielt liukkaasti, pölli mennessään vessapaperikkin kaikki.
        Huh huh.

        Kyllä se uusin Bike oli, siinä oli juttua ja nettisivuilla kerrottiin että laittavat siivekkeet ratapyörään. Saas nähdä tuleeko kilokyykkyihinkin moiset jossain vaiheessa ja jos/kun tulee, niin paljonko ne auttavat ja mihin vaivaan.

        Olin muuten naistenvessassa vain koska miestenvessa oli varattu samoin kuin inva ;-)


      • HuhHuhHuhHuhHuh
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kyllä se uusin Bike oli, siinä oli juttua ja nettisivuilla kerrottiin että laittavat siivekkeet ratapyörään. Saas nähdä tuleeko kilokyykkyihinkin moiset jossain vaiheessa ja jos/kun tulee, niin paljonko ne auttavat ja mihin vaivaan.

        Olin muuten naistenvessassa vain koska miestenvessa oli varattu samoin kuin inva ;-)

        Inva tais olla varattu Kurkon, eikun Kuhmon Keisarin toimesta ja eikös siinä maan kuulussa Kotarissa ole jo siivet.


      • Jutustelija1
        HuhHuhHuhHuhHuh kirjoitti:

        Inva tais olla varattu Kurkon, eikun Kuhmon Keisarin toimesta ja eikös siinä maan kuulussa Kotarissa ole jo siivet.

        No, samoilla huudeilla sitten oltu.


      • MoimoiSinneSuomeen
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No, samoilla huudeilla sitten oltu.

        Tän keskustelun otsikko on mun mielestä vuosikymmenen paras ja pidetäänkös se arvoisellaan paikalla päivittäin.

        Tosin luettavat muuten hieman kuivia, kun harrikkamollaukset jääneet hieman taka-alalle.

        Lienee sillä suomessa lumituiskuilla vaikutus.


      • Jutustelija1
        MoimoiSinneSuomeen kirjoitti:

        Tän keskustelun otsikko on mun mielestä vuosikymmenen paras ja pidetäänkös se arvoisellaan paikalla päivittäin.

        Tosin luettavat muuten hieman kuivia, kun harrikkamollaukset jääneet hieman taka-alalle.

        Lienee sillä suomessa lumituiskuilla vaikutus.

        On joo hiljentynyt tämä palsta, välillä ei ole mitään uutta kun tänne tulee ja usein vain joku pikku kommentti jossain jutussa.

        Kurko jos aktivoituu niin sitten 10 uutta kommenttia tänne tullessa on pala kakkua.

        Kurko vain talviseisottaa ja Ducati siintää mielissä, taitaa palata aktiiviksi tänne jahka on SA vaihtunut Ducatiin.


      • Kaikkikukkaset

        Itse en henkoht pitänyt Kurkon tyylistä, muistutti mielestäni trollausta.

        Itse pidän sellaisesta leppoisasta jutustelussa vähän niinkuin " kaverien kesken".
        Sellaiseen jutusteluun ei kuulu vierasmerkkien mollaaminen, vaan ollaan enemmänkin samanlaisia motoristeja kaikki kalustosta riippumatta. Vältellään ylikärkeviä mielipiteitä. Niinhän ihminen toimii face to facekin.

        Itse en kilokyykkyä hankkisi, mutta oma hienoutensa niissäkin on. No Panigale kyllä tietty kelpaisi, vaikka tuskin paljoa sillä niskani kestäisi ajella. Mutta olisipa kaunis katsella!

        En ole koskaan ollut minkään merkin vannoutunut kannattaja, vaikka italialaiset pyörät ovat mielestäni sielukkaimpia. Joskin vähän työläitä omistaa japanilaisiin verrattaessa.


      • Jutustelija1
        Kaikkikukkaset kirjoitti:

        Itse en henkoht pitänyt Kurkon tyylistä, muistutti mielestäni trollausta.

        Itse pidän sellaisesta leppoisasta jutustelussa vähän niinkuin " kaverien kesken".
        Sellaiseen jutusteluun ei kuulu vierasmerkkien mollaaminen, vaan ollaan enemmänkin samanlaisia motoristeja kaikki kalustosta riippumatta. Vältellään ylikärkeviä mielipiteitä. Niinhän ihminen toimii face to facekin.

        Itse en kilokyykkyä hankkisi, mutta oma hienoutensa niissäkin on. No Panigale kyllä tietty kelpaisi, vaikka tuskin paljoa sillä niskani kestäisi ajella. Mutta olisipa kaunis katsella!

        En ole koskaan ollut minkään merkin vannoutunut kannattaja, vaikka italialaiset pyörät ovat mielestäni sielukkaimpia. Joskin vähän työläitä omistaa japanilaisiin verrattaessa.

        Itselle nuo kilokyykyt on se juttu, useimmiten ne tulee Japanista jossa ne osataan tehdä. Ducatin Panigale:t on kanssa mielnkiintoisia mutta harvinaisempia.

        Kurko on vähän sellainen take it or leave it tyyppinen palstalainen joka ei ehkä ole kaikkien makuun.


      • Jutustelija1
        MoimoiSinneSuomeen kirjoitti:

        Tän keskustelun otsikko on mun mielestä vuosikymmenen paras ja pidetäänkös se arvoisellaan paikalla päivittäin.

        Tosin luettavat muuten hieman kuivia, kun harrikkamollaukset jääneet hieman taka-alalle.

        Lienee sillä suomessa lumituiskuilla vaikutus.

        Aika hyvin on nyt pysynyt, lähinnä vain Kurko itse on pysynyt palstalaisista paremmin otsikoissa itseensä viittaavalla ketjulla.


    • HondaKurkonAkseli

      Itkupillimopoilijoita olette kaikki. Äiti paistaa teille pullaa, ja Iloisen Vekselin kaakaota aamulääkkeidenne kanssa. En halua profiloitua tuollaiseksi epähygieeniseksi resupekaksi, joilla ainoa kullinnostatuskeino on vanha moponraatonne. Siinähän hankaatte romujanne. Muutakaan teillä kurjilla ei ole, ettekä muuta osaa.

      Maanantaina A-350 Airbussilla päällikkönä Arlandasta New Yorkiin (LGA). Siinä teille miehen mallia, vätykset.

      • TervAstronautti

        No mutta meidän kaikkien rakastama Kurkohan se siinä profiloitui miesten miehenä Airbussin päälliköksi.


      • HondaKurkonAkseli

        Tyyppikoulutukseni jälkeen Toulousessa muutama viikko sitten, niin kyllä.
        Mutta mistä saisin Ducatin? Ja SA vaihdossa?

        Astronautilla lienee tykinlaukaus aanuksessa. Hinttibaarinsa vessassa.


      • Tulihanse

        Että se sitten asiallisesta keskustelusta....


      • JakiksenLerppa

        Imetkö? Nieletkö? Kakkoseen?


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Tyyppikoulutukseni jälkeen Toulousessa muutama viikko sitten, niin kyllä.
        Mutta mistä saisin Ducatin? Ja SA vaihdossa?

        Astronautilla lienee tykinlaukaus aanuksessa. Hinttibaarinsa vessassa.

        Voithan pitää SA:n ja ostaa Ducatin kylkeen :-)

        Se olisi jo jotain.


      • RoadKingJaSpora
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Voithan pitää SA:n ja ostaa Ducatin kylkeen :-)

        Se olisi jo jotain.

        Uskoisin että Kurkon tapauksessa paras ratkaisu olisi oivaltaa oma tilanteensa ja kääntyä ammattiauttajan puoleen, sekä hankkia itselleen holhooja.


      • HondaKurkonAkseli

        Lerppa, joko laitoit rullatuoliisi nastat Jakiksessa, pääset paremmin karkuun myymäläetsiviä, kun juoksevat perässäsi pöllittyjen kaljojesi perässä? Kelaa, pelle, kelaa.

        Ducati voisi olla hyvä vaihtoehto KTM:lle, etenkin kun Diavelista yltää töppöset tatamiin, ja voimaa on.

        Jatkan projektiani. Huomenna La Guardialle (New York) uudella Bussilla, yö hotellissa, toisella Bussilla päällikkönä Köpikseen Kastrupiin. On tämä elämä kurjaa. Vain neljä kultaista nauhaa olalla.
        Teillä vitun apinoilla on neljä ruskeata raitaa kalsareissa. Ja muutakin vastaavaa biotuotetta.


      • OleYlpeäNauhoistas
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Lerppa, joko laitoit rullatuoliisi nastat Jakiksessa, pääset paremmin karkuun myymäläetsiviä, kun juoksevat perässäsi pöllittyjen kaljojesi perässä? Kelaa, pelle, kelaa.

        Ducati voisi olla hyvä vaihtoehto KTM:lle, etenkin kun Diavelista yltää töppöset tatamiin, ja voimaa on.

        Jatkan projektiani. Huomenna La Guardialle (New York) uudella Bussilla, yö hotellissa, toisella Bussilla päällikkönä Köpikseen Kastrupiin. On tämä elämä kurjaa. Vain neljä kultaista nauhaa olalla.
        Teillä vitun apinoilla on neljä ruskeata raitaa kalsareissa. Ja muutakin vastaavaa biotuotetta.

        Työläisellä tuo työaika pahasti verottaa aikaa moottoripyöräilyltä, niin ja onhan siellä Suomessa tuo talvikin joka aiheuttaa talviseisonnat toisilla jo elokuussa.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Lerppa, joko laitoit rullatuoliisi nastat Jakiksessa, pääset paremmin karkuun myymäläetsiviä, kun juoksevat perässäsi pöllittyjen kaljojesi perässä? Kelaa, pelle, kelaa.

        Ducati voisi olla hyvä vaihtoehto KTM:lle, etenkin kun Diavelista yltää töppöset tatamiin, ja voimaa on.

        Jatkan projektiani. Huomenna La Guardialle (New York) uudella Bussilla, yö hotellissa, toisella Bussilla päällikkönä Köpikseen Kastrupiin. On tämä elämä kurjaa. Vain neljä kultaista nauhaa olalla.
        Teillä vitun apinoilla on neljä ruskeata raitaa kalsareissa. Ja muutakin vastaavaa biotuotetta.

        Joo voimaa pitää olla, se on oikein. Itsellä on se kiva kun on 190cm pitkä niin yltää vermeestä kuin vermeestä ongelmitta maahan jalat.


      • HöpsönenOot
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo voimaa pitää olla, se on oikein. Itsellä on se kiva kun on 190cm pitkä niin yltää vermeestä kuin vermeestä ongelmitta maahan jalat.

        No voi sua höpsö Jutustelija, annoit siinä kohteliaasti hieman palautetta töpölle.


      • HondaKurkonAkseli
        OleYlpeäNauhoistas kirjoitti:

        Työläisellä tuo työaika pahasti verottaa aikaa moottoripyöräilyltä, niin ja onhan siellä Suomessa tuo talvikin joka aiheuttaa talviseisonnat toisilla jo elokuussa.

        Niin muuten olenkin nauhoistani ylpeä. Ne kertovat jotain kantajastaan, koska suihkarin ruoriin, etenkään sotakoneen, ei pääse ihan kuka tahansa.
        Mites teillä KELAn eläteillä, millaiset arvomerkit on, vai vain kaljan pöhöttämä ruho ja pullajalat, -posket, ja -pää?
        Jos saan uuden Ducatin jostain ostettua, taidanpa laittaa neljä kultaista nauhaa myös pilottitakkini toiselle olalle, ja Airbus-pinssin kaulukseen. Siinä kateellisia vituttaa.


      • OleYlpeäNauhoistas
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Niin muuten olenkin nauhoistani ylpeä. Ne kertovat jotain kantajastaan, koska suihkarin ruoriin, etenkään sotakoneen, ei pääse ihan kuka tahansa.
        Mites teillä KELAn eläteillä, millaiset arvomerkit on, vai vain kaljan pöhöttämä ruho ja pullajalat, -posket, ja -pää?
        Jos saan uuden Ducatin jostain ostettua, taidanpa laittaa neljä kultaista nauhaa myös pilottitakkini toiselle olalle, ja Airbus-pinssin kaulukseen. Siinä kateellisia vituttaa.

        Niissä nauhoissa on se huono puoli, että ne ei kerro sinun olevan idiootti, eikä kerro sinun jauhaneen mielisairaalatasoisia juttujasi tälle palstalle.

        Ole ylpeä arvomerkeistäsi, jotka ei totuutta kerro.

        Jos saat Ducatin jostain ostettua.......osta, mikä estää?

        Kerro mikä pitäisi vituttaa ja mistä pitäisi olla kateellinen?


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Niin muuten olenkin nauhoistani ylpeä. Ne kertovat jotain kantajastaan, koska suihkarin ruoriin, etenkään sotakoneen, ei pääse ihan kuka tahansa.
        Mites teillä KELAn eläteillä, millaiset arvomerkit on, vai vain kaljan pöhöttämä ruho ja pullajalat, -posket, ja -pää?
        Jos saan uuden Ducatin jostain ostettua, taidanpa laittaa neljä kultaista nauhaa myös pilottitakkini toiselle olalle, ja Airbus-pinssin kaulukseen. Siinä kateellisia vituttaa.

        Joo kannattaa olla ylpeä saavutuksistaan, mitäs järkeä elämässä muuten olisi.

        Onnea Ducatin metsästykseen!

        Kerro ihmeessä heti jos muutoksia kalustoon tulee, siihen asti ruutataan Alffa/joku muu/SA kombolle.


    • HondaKurkonAkseli

      Onko kellään tietoa uusien Ducatien maahantuojasta? R.M. Heino mainostaa uusia, mutta eipä siellä ole haluamaani mallia.

      Jos joku ei ymmärrä, mitä hienoa on 250-paikkaisen matkustajaliikennekäytössä olevan ilma-aluksen päällikön ulkoisena tunnusmerkkinä käytettävät neljä (yleensä, yhtiökohtaisesti) kultaista nauhaa, niin vertaapa niitä Lidlin kalsareittesi kullanruskeisiin (?) jarrutusjälkiin tuhkaluukun kohdalla, tai kultaisiin roiskeisiin tuulilasin puolella. Kumpaa arvostetaan enemmän, on vaikeampi saavuttaa, ja tienaakin enemmän? Saat miettiä asiaa tykönäsi, ja saat 28 arvausta, katsotaan josko keksit oikean vastauksen.

      • Jutustelija1

        Mitä jos kuitenkin Kurko ryhdyt kilokyykky mieheksi sinäkin?

        Sitten ei tarvitse tuntea alemmuutta riippumatta siitä mitä muilla on tai vastaan tulee...

        Toki et mittavalla ansioluottelollasi tietenkään koe alemmuutta muutenkaan, mutta mikset siirtyisi arvoiseesi kalustoon kun kerran on hyvä tilaisuus?


      • PerämiehesiArlanda

        Mitä jos pirauttaisit kielitaitoisena tehtaalle, sen sijaan että tänne ruikutat, kun et kysymystäsi kyennyt Heinolle esittämään.

        Mitä tulee sinulle niin tärkeisiin nauhoihin joista olet ylpeä, täytyy sanoa että en ymmärrä.
        No mitä en ymmärrä ?

        Sitä en ymmärrä että henkilö joka on väittämässäsi asemassa työaikana, esiintyy vapaa-aikana tällä palstalla tekstillä, joka on mielisairaalatasoista.

        Kuka arvostaa mitäkin, siinäpä sinulle arvailemista TYKÖNÄSI siellä Lapualta ETIÄPPÄIN juntti.

        URPO.


    • HoitolanPoikulisi

      Lerpan lääkkeet vääriä? Vituttaako pikku paskahousua, kun lieju valuu halpiskalsareihin? Niinhän se hoidokeilla yleensä on. Pyydä uusi lääkecocktail Lerppa Special, jossa pääppöpillereitä puolet, ja loput sinisiä pillereitä. Niitähän sä täällä Jakiksessa aina vedät. Huh huh.

      • ThaimaassaTaasHauskaa

        No kukin lukija toki tekee omat päätelmät Sinun motoristi-kirjoitteluistasi.

        Tämä Sinulta tällä kertaa Kurko.

        Onnea ja hyvää mieltä Sinulle kun nyt olet päätynyt Ducatihaaveilijaksi, onhan elämässäsi taas uutta sisältöä.

        Täällä hieman satelee, mutta on mukavan lämmin ja koska ajokausi 12 kk niin Road Kingin mittariinkin on kertynyt ihan mukavasti kilometrejä.


    • HondaKurkonAkseli

      Lerppa, sinä vammakkomotoristi, yli-ikäinen pärinäpoika, paitsi että ei pärise, etkä osaa ajaa tai koskaan ajanutkaan millään moottoripyörällä (läheisesi suvustasi autenttinen lausunto). Jos Thaimaasessanne on niin kivaa ajaa "Harleyllä", niin miksi sitten roikut täällä netissä 23h / vrk? Vai kirjoitatko vain, kun S-Market Jakiksessa on sulki? Kaljavarkaisiin siis vain aukioloaikoina?

      Samoin Jutustelijavellimuna1. Vanha vemputtava ruuna tavaa vanhoja Bike-lehtiä, leikkii motoristia, laittelee vanhoja antiikkimopojen kuvia framille. Ihan turhaan. Menkää hoitoon, vammakot.

      Huh huh.

    • Jutustelija1

      Laitetaanpa tupla femma eli kommentti numero 55 tulille ja katsotaan miten pitkälle päästään.

      Kurkolle onnea mieleisen Ducatin hankintaan, voisi sanoa että Kurko on erikoistunut harvinaisempien vermeiden hankintaan. SA tai tuo Ducati ei ole ihan sieltä yleisimmästä päästä.

      Kilokyykyt on yleisiä loistavasta hinta/laatu/vastine kertoimesta johtuen ja sellaisena suon niiden myös pysyvän.

      • 555555555555

        No Sawasdee khap Jutustelija.
        Nyt täytyy antaa Sulle henkilökohtainen palaute ja vähän infoa.

        Sinä olet itsehillinnän mestari ja lausun sen karaten opettajana ( Sensei ) koska tuo taito on tärkeämpi kaikissa itsepuolustuslajeissa, kuin kyky nakkikioskijonossa riidan haastamiseen, jossa Kurko taas on pro.
        Kohteliaisuutesi on huippuluokkaa.

        Tuon mainintasi 55 aiheutti hymyilyä ja sen johdosta seuraavaa:

        Thaimaan kielellä 5 lausutaan ha.
        55 haha.
        555 hahaha jne.
        5555555 on luonnollisesti hörönaurua, jota Kurko on aikaansaanut paljon.

        Selvennän nyt myös viimein hieman tätä Kurkoilmiötä Thaimaan osalta, koska hän on aktiivisempi häirikkö Pattayan matkailupalstalla, jonne hän on pesiytynyt jo vuosikausia sitten:

        Päävastustajansa Thaimaaosiossa hänellä on tämä Lerpaksi nimeämänsä, joka henkilö on eläkkeellä oleva lennoston upseeri ( nauhoja olalla ) ja asuu Hua Hinissä.

        Kurko asuu Pattayalla ja on katkera Hua Hinin suuntaan aiheista mitä kulloinkin keksii, mutta Thaimaassa hän ei ole lentäjä tosin kaikesta lentämiseen liittyvästä tietoinen,kuten tällä motopalstallakin.

        Motopalstalla Kurko on itsepuolustuslajien taitaja, käy punttisalilla, viettää aikaansa Lauttasaaren korkeatasoisimmassa ravintolassa ja hänellä on luksusasunto korkealla kerrostalossa jossa parveke ja huikea näköala.

        Thaimaan palstalla hän on paikallisen nyrkkeilyn taitaja, käy punttisalilla, viettää aikaansa Pattayan korkeatasoisimmassa ravintolassa ja hänellä on luksusasunto korkealla kerrostalossa jossa parveke ja huiea näköala.

        Motopalstalla hänellä on vaimona Lapualta etiäppäin kotoisin oleva laaturotuvaimo jonka kanssa seksi on aivan hurjaa.

        Thaimaan palstalla hänellä on kihlattu entinen baarityttö, enkä voi tähän aiheesta muuta kirjoittaa, koska mode poistaisi kirjoitukseni.

        Molemmilla palstoilla hän on Harrikkavastainen ja tietoinen kaikesta moottoripyöräilyyn liittyvästä samoin asentein ja sanavalinnoin, sekä tarinat euroopan rundeista aikanaan on samat.

        Kurkon elämä on tämä keskustelupalsta ja hän on tänne pesiytynyt jo vuosikausia sitten.

        Näissä merkeissä toivotan lyhyttä talvea Sinulle ja motoristeille, että pääsette tien päälle vaikka jo helmi-maaliskuun vaihteessa, kuten muistaakseni tapahtui vuonna 2000.


      • HondaKurkonAkseli

        Lerppa, mitä sieniä nyt löysit Jakiksen metsästä? Vai nielaisitko mummosi päälääkkeet? Huh huh.
        Hoopolakamaa toi Lerppa on. Onneksi on jo asiaankuuluvassa paikassa.


      • Jutustelija1
        555555555555 kirjoitti:

        No Sawasdee khap Jutustelija.
        Nyt täytyy antaa Sulle henkilökohtainen palaute ja vähän infoa.

        Sinä olet itsehillinnän mestari ja lausun sen karaten opettajana ( Sensei ) koska tuo taito on tärkeämpi kaikissa itsepuolustuslajeissa, kuin kyky nakkikioskijonossa riidan haastamiseen, jossa Kurko taas on pro.
        Kohteliaisuutesi on huippuluokkaa.

        Tuon mainintasi 55 aiheutti hymyilyä ja sen johdosta seuraavaa:

        Thaimaan kielellä 5 lausutaan ha.
        55 haha.
        555 hahaha jne.
        5555555 on luonnollisesti hörönaurua, jota Kurko on aikaansaanut paljon.

        Selvennän nyt myös viimein hieman tätä Kurkoilmiötä Thaimaan osalta, koska hän on aktiivisempi häirikkö Pattayan matkailupalstalla, jonne hän on pesiytynyt jo vuosikausia sitten:

        Päävastustajansa Thaimaaosiossa hänellä on tämä Lerpaksi nimeämänsä, joka henkilö on eläkkeellä oleva lennoston upseeri ( nauhoja olalla ) ja asuu Hua Hinissä.

        Kurko asuu Pattayalla ja on katkera Hua Hinin suuntaan aiheista mitä kulloinkin keksii, mutta Thaimaassa hän ei ole lentäjä tosin kaikesta lentämiseen liittyvästä tietoinen,kuten tällä motopalstallakin.

        Motopalstalla Kurko on itsepuolustuslajien taitaja, käy punttisalilla, viettää aikaansa Lauttasaaren korkeatasoisimmassa ravintolassa ja hänellä on luksusasunto korkealla kerrostalossa jossa parveke ja huikea näköala.

        Thaimaan palstalla hän on paikallisen nyrkkeilyn taitaja, käy punttisalilla, viettää aikaansa Pattayan korkeatasoisimmassa ravintolassa ja hänellä on luksusasunto korkealla kerrostalossa jossa parveke ja huiea näköala.

        Motopalstalla hänellä on vaimona Lapualta etiäppäin kotoisin oleva laaturotuvaimo jonka kanssa seksi on aivan hurjaa.

        Thaimaan palstalla hänellä on kihlattu entinen baarityttö, enkä voi tähän aiheesta muuta kirjoittaa, koska mode poistaisi kirjoitukseni.

        Molemmilla palstoilla hän on Harrikkavastainen ja tietoinen kaikesta moottoripyöräilyyn liittyvästä samoin asentein ja sanavalinnoin, sekä tarinat euroopan rundeista aikanaan on samat.

        Kurkon elämä on tämä keskustelupalsta ja hän on tänne pesiytynyt jo vuosikausia sitten.

        Näissä merkeissä toivotan lyhyttä talvea Sinulle ja motoristeille, että pääsette tien päälle vaikka jo helmi-maaliskuun vaihteessa, kuten muistaakseni tapahtui vuonna 2000.

        Joo no en itse ole tuolla Thaimaa palstalla käynyt, joten mukava kuulla infoa sieltä.

        Se oli varsinkin lapsena/nuorena kova juttu kun alkoi reitit sulaa ja ei tarvinnut lumessa/jäällä ajaa. Vanhempana joutaa pitää taukoakin välillä, muistaa vain ajaa tarpeeksi sulilla keleillä niin ei tarvitse kerryttää lumisateessa kiintiötä täyteen.

        Tuli mieleen tuosta Kurko jutusta että HKA ja tämä Pattayan kaverihan voisivat ystävystyä ja ehkä näemme Pattayan miestä täällä motopalstallakin jatkossa. Vastaavia mielenkiinnon aiheita ainakin löytyy heillä...


      • 5555555
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo no en itse ole tuolla Thaimaa palstalla käynyt, joten mukava kuulla infoa sieltä.

        Se oli varsinkin lapsena/nuorena kova juttu kun alkoi reitit sulaa ja ei tarvinnut lumessa/jäällä ajaa. Vanhempana joutaa pitää taukoakin välillä, muistaa vain ajaa tarpeeksi sulilla keleillä niin ei tarvitse kerryttää lumisateessa kiintiötä täyteen.

        Tuli mieleen tuosta Kurko jutusta että HKA ja tämä Pattayan kaverihan voisivat ystävystyä ja ehkä näemme Pattayan miestä täällä motopalstallakin jatkossa. Vastaavia mielenkiinnon aiheita ainakin löytyy heillä...

        Hankala / mahdoton ystävystyä kun toi Kurkon käyttämä sanavarasto ja asenne on mielisairaalatasoista, joka aihe on vain hänen sydäntään lähellä.
        Toki jos kyse olisi moottroipyöräilystä joidenkin sienien sijaan, niin voisipa tuota mielenkiintoa löytyäkin.
        Toisaalta mitäpä tuota keskustelemaan Harrikan pulttien sinkoilemisesta, kun niitä lienee jo miljoonia maailman pientareilla.


      • Jutustelija1
        5555555 kirjoitti:

        Hankala / mahdoton ystävystyä kun toi Kurkon käyttämä sanavarasto ja asenne on mielisairaalatasoista, joka aihe on vain hänen sydäntään lähellä.
        Toki jos kyse olisi moottroipyöräilystä joidenkin sienien sijaan, niin voisipa tuota mielenkiintoa löytyäkin.
        Toisaalta mitäpä tuota keskustelemaan Harrikan pulttien sinkoilemisesta, kun niitä lienee jo miljoonia maailman pientareilla.

        Niin no, jos sienestäminen on tekosyy jolla perustellaan ajojen jatkamista vielä silloinkin kun miltei kaikki ovat siirtyneet talvitauolle. - Niin silloinhan kyse on motoristista.

        Tuo Harrikan pulttien sinkoileminen on aika yleinen aihe täällä, kilokyykyistä ei ole vielä ainoatakaan pulttia sinkoillut, se on fakta.


    • HondaKurkonAkseli

      Lerppa "ystävystyy" vain alaikäisten poikuleiden kanssa. Onneksi en, yli viisikymppinen vanha kyrpä, kuulu kohderyhmäänsä. Sitä paitsi olen hetero, ja ajan moottoripyörällä. Kakkonen ei ole minulle ykkönen.

      • 555555555555

        Ajat talviseisonnassa olevalla ?
        Kaikkea se hetero meneekin tekemään naisen puutteessa.


      • Jutustelija1

        No, tärkeintähän kuitenkin on että kaikki muistavat ajaa. Osa Jumboilla, osa HooDeilla ja joku kilokyykyillä.

        Lentäessä ilmassa ei teiden liukkaus haittaa, mutta siivet saattavat jäätyä jota vastaan on käsittelyt ja lämpövastukset.

        Onkos Kurkolla koskaan ollut siivet niin jäässä että on alkanut jo haitata?


      • LapualtaEtiäppäin
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No, tärkeintähän kuitenkin on että kaikki muistavat ajaa. Osa Jumboilla, osa HooDeilla ja joku kilokyykyillä.

        Lentäessä ilmassa ei teiden liukkaus haittaa, mutta siivet saattavat jäätyä jota vastaan on käsittelyt ja lämpövastukset.

        Onkos Kurkolla koskaan ollut siivet niin jäässä että on alkanut jo haitata?

        Ei siivet, mutta aatelkaa ny vähä ku se on kans avantouimari.
        Ei pistä meikämammaa paljoo hirnumaan sillä snyfällään saunailtana.


      • HondaKurkonAkseli
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No, tärkeintähän kuitenkin on että kaikki muistavat ajaa. Osa Jumboilla, osa HooDeilla ja joku kilokyykyillä.

        Lentäessä ilmassa ei teiden liukkaus haittaa, mutta siivet saattavat jäätyä jota vastaan on käsittelyt ja lämpövastukset.

        Onkos Kurkolla koskaan ollut siivet niin jäässä että on alkanut jo haitata?

        Joskus 80-luvulla satunnaisesti punki kaksimoottorikoneen siipiin vähän jäätä, mutta paineilmakäyttöisellä jäänpoistolla lähti. Nykysuihkareissa on jäänestosysteemi (turpiinin bleed air siiven johtoreunan sisällä lämmittää), jäänpoistomyrkyt autosta ruiskulla siipiin ja runkoon kentällä, jäänestot päälle, ja menoksi. Eikä tule jäätä. Eikä jäädy SA, kun on autohallissa Merenkulkijanrannassa kesät talvet. Eikä jäädy munat, kun ei aja SA:lla elokuun jälkeen Suomessa


      • HarleyTyttösi
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Joskus 80-luvulla satunnaisesti punki kaksimoottorikoneen siipiin vähän jäätä, mutta paineilmakäyttöisellä jäänpoistolla lähti. Nykysuihkareissa on jäänestosysteemi (turpiinin bleed air siiven johtoreunan sisällä lämmittää), jäänpoistomyrkyt autosta ruiskulla siipiin ja runkoon kentällä, jäänestot päälle, ja menoksi. Eikä tule jäätä. Eikä jäädy SA, kun on autohallissa Merenkulkijanrannassa kesät talvet. Eikä jäädy munat, kun ei aja SA:lla elokuun jälkeen Suomessa

        Mitä ihmettä, ihan kuin käenpesä tuis mieleen.
        Olitko ottanu 3 x pillerisatsin, kun ei yhtään jakisaihetta ?
        Jos näin jatkuu, niin sulla on toivoo.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Joskus 80-luvulla satunnaisesti punki kaksimoottorikoneen siipiin vähän jäätä, mutta paineilmakäyttöisellä jäänpoistolla lähti. Nykysuihkareissa on jäänestosysteemi (turpiinin bleed air siiven johtoreunan sisällä lämmittää), jäänpoistomyrkyt autosta ruiskulla siipiin ja runkoon kentällä, jäänestot päälle, ja menoksi. Eikä tule jäätä. Eikä jäädy SA, kun on autohallissa Merenkulkijanrannassa kesät talvet. Eikä jäädy munat, kun ei aja SA:lla elokuun jälkeen Suomessa

        Joo kiitos vain päivityksestä Kurko, hyvä ettei ole siivet jäätynyt.


      • PaperiLiidokkiMotoristi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo kiitos vain päivityksestä Kurko, hyvä ettei ole siivet jäätynyt.

        Eikös siinä käenpesässäkin yksi lennellyt kuten eipä tällä moottoripyöräpalstallakaan ole yksi lennähtelijä.


      • HondaKurkonAkseli

        Jakiksesta?


      • Jutustelija1
        PaperiLiidokkiMotoristi kirjoitti:

        Eikös siinä käenpesässäkin yksi lennellyt kuten eipä tällä moottoripyöräpalstallakaan ole yksi lennähtelijä.

        Joo Alkuperäiskansan edustaja repi lavuaarin irti ja heitti ikkunasta läpi lähtien karkuun, Jack Nicholsonin rooli hahmon tukehdutti tyynyllä ennen sitä päästäen hänet tuskistaan.

        Katsoin tuon lapsena, aika raaka elokuva totta puhuen.

        Mutta näillä mennään ja meinataan.


      • JuoksePoikaJuokseMauMau
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo Alkuperäiskansan edustaja repi lavuaarin irti ja heitti ikkunasta läpi lähtien karkuun, Jack Nicholsonin rooli hahmon tukehdutti tyynyllä ennen sitä päästäen hänet tuskistaan.

        Katsoin tuon lapsena, aika raaka elokuva totta puhuen.

        Mutta näillä mennään ja meinataan.

        Että elämä opettaisi, täytyy myös elää elämää.
        Kurkon kirjoitukset osoittaa, että Siperia ei ole vielä opettanut.
        No onhan sekin jonkinmoista elämää, että googlettaa itselleen ammattitaidon, pitää itseään maailman napana kaikessa, sekä kirjoittelee moottoripyöräpalstalle alati vaihtuvista moottoripyörähaaveistaan uskoen niihin itsekin.


    • xdxdxd

      Jutustelijalle: Olisin juuri mennyt katsomaan niitä vermeitä mutta linkkis ei johda enää mihinkään.

      • Jutustelija1

        Outoa, tutkitaanpa asiaa...


      • Jutustelija1

    • HarleyTytteli

      Homoo se on. Pikkupoikii vahtaa mopopalstoil..

      • Jutustelija1

        555555 niin kuin Thaimaan mies sanoisi, eli suomeksi HaHaHaHaHaHa


    • Jutustelija1

      Laitetaanpa komeasti kommentti numero 77 ilmoille, saadaankohan pian sata täyteen, vai saadaanko ikinä?

      • Kommentti78

        Kurkon pitäis antaa virikettä, niin kyll se siittä sitte.


      • Jutustelija1
        Kommentti78 kirjoitti:

        Kurkon pitäis antaa virikettä, niin kyll se siittä sitte.

        Kurkoa joo kaivattaisiin tänne niin rupeaisi keskustelua syntymään. Kertoisi vaikka uusista ajoneuvo suunnitelmista, lennellyistä reiteistä/koneista ja Larun yöstä.


      • HondaKurkonAkseli

        Ei tässä kuulkaas ole nyt kovin paljoa herkuteltavaa. Duunipaikallani Bussin ohjaamossa näen auringon satunnaisesti, maan pinnalla ja lennonjohdossa tulee vettä ja räntää. Liikun nykyään lentokentällekin taksilla (firman laskuun), kun en viitsi sotkea Alfaa kurasohjossa. Italialainen auto ei ole oikea valinta talvipeliksi.
        No, parempi kuin Lerpan rullatuoli kuitenkin.

        Hauskaa viikonloppua teillekin. Lähden tästä Larun punttisalille, josta rakkaan vaimoni kanssa lounaalle, vähän valkoviiniä, ja kotiin Merenkulkijanrantaan.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Ei tässä kuulkaas ole nyt kovin paljoa herkuteltavaa. Duunipaikallani Bussin ohjaamossa näen auringon satunnaisesti, maan pinnalla ja lennonjohdossa tulee vettä ja räntää. Liikun nykyään lentokentällekin taksilla (firman laskuun), kun en viitsi sotkea Alfaa kurasohjossa. Italialainen auto ei ole oikea valinta talvipeliksi.
        No, parempi kuin Lerpan rullatuoli kuitenkin.

        Hauskaa viikonloppua teillekin. Lähden tästä Larun punttisalille, josta rakkaan vaimoni kanssa lounaalle, vähän valkoviiniä, ja kotiin Merenkulkijanrantaan.

        Joo no ei ole kilokyykyttelyynkään suomessa loisto kelit juuri nyt...

        Rullatuolilla olisi joo todella rankkaa painaa sohjossa, onneksi olen siltä säästynyt kun en moista tarvitse.

        Itse ajattelin kanssa hieman treenata fysiikkaa taas tänään, punaviini on sen sijaan enemmän minun juttuni joten skippaan valkkarin. Ruotsalaista laatu draamaa saattaa kuulua iltaani vielä uutisten ja muun ohessa myöskin.

        Mutta kiitos Kurko kun kerroit kuulumisiasi jälleen, mukavaa iltaa sinne ja onnea työhösi.

        Toivotan myös tässä samalla jo joulun pyhiä kaikille ketä ne koskettavat, nauttikaa vapaa päivistä kellä niitä on.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo no ei ole kilokyykyttelyynkään suomessa loisto kelit juuri nyt...

        Rullatuolilla olisi joo todella rankkaa painaa sohjossa, onneksi olen siltä säästynyt kun en moista tarvitse.

        Itse ajattelin kanssa hieman treenata fysiikkaa taas tänään, punaviini on sen sijaan enemmän minun juttuni joten skippaan valkkarin. Ruotsalaista laatu draamaa saattaa kuulua iltaani vielä uutisten ja muun ohessa myöskin.

        Mutta kiitos Kurko kun kerroit kuulumisiasi jälleen, mukavaa iltaa sinne ja onnea työhösi.

        Toivotan myös tässä samalla jo joulun pyhiä kaikille ketä ne koskettavat, nauttikaa vapaa päivistä kellä niitä on.

        Nyt on ehkei niin moto aiheinen Manchesterin Derby tiukassa 1-1 tilanteessa Half Time päällä.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Nyt on ehkei niin moto aiheinen Manchesterin Derby tiukassa 1-1 tilanteessa Half Time päällä.

        Ja sieltähän se City nousi 1-2 lukemiin kuten saattoi päätellä ensimmäisen erän vahvasta dominoinnista.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Ei tässä kuulkaas ole nyt kovin paljoa herkuteltavaa. Duunipaikallani Bussin ohjaamossa näen auringon satunnaisesti, maan pinnalla ja lennonjohdossa tulee vettä ja räntää. Liikun nykyään lentokentällekin taksilla (firman laskuun), kun en viitsi sotkea Alfaa kurasohjossa. Italialainen auto ei ole oikea valinta talvipeliksi.
        No, parempi kuin Lerpan rullatuoli kuitenkin.

        Hauskaa viikonloppua teillekin. Lähden tästä Larun punttisalille, josta rakkaan vaimoni kanssa lounaalle, vähän valkoviiniä, ja kotiin Merenkulkijanrantaan.

        Kurko meinaa sitten Nortonin hommata, ihan erottuva klassisen näköinen pelihän tuo...

        Itse kyllä pitäydyn kilokyykyissä asfaltilla ja metsään sitten iso 2t mantsa/crossi.


      • Nuaruusmuisto
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kurko meinaa sitten Nortonin hommata, ihan erottuva klassisen näköinen pelihän tuo...

        Itse kyllä pitäydyn kilokyykyissä asfaltilla ja metsään sitten iso 2t mantsa/crossi.

        Minä vein nuorena miehenä Ducatin metsään!

        Kannettuna tultiin pois metsästä. Molemmat.


      • Jutustelija1
        Nuaruusmuisto kirjoitti:

        Minä vein nuorena miehenä Ducatin metsään!

        Kannettuna tultiin pois metsästä. Molemmat.

        Oliko mikä Ducati?


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Oliko mikä Ducati?

        Noh, kui tahaksime panna mõned Eesti kommentaarid siia peaaegu sama palju kui võiksime territooriumi laiendada. Või mis on Kurko? Kas olete Eestis palju lennanud?


      • OivaMelander

        Vironpellet Siperiaan!


      • Jutustelija1
        OivaMelander kirjoitti:

        Vironpellet Siperiaan!

        Nyt lähtee kommentti numero 91 tulille, sattumalta myös tuo Kawasaki ZZR 1100 on vuosimallia -91.

        Tätäkin palstaa kun lukee niin oppii että vielä näilläkin tuotteilla jaksaa porukka ajella.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Nyt lähtee kommentti numero 91 tulille, sattumalta myös tuo Kawasaki ZZR 1100 on vuosimallia -91.

        Tätäkin palstaa kun lukee niin oppii että vielä näilläkin tuotteilla jaksaa porukka ajella.

        Sarjassamme Jutustelija1 muistelee menneitä ETENÄMMÄ tällä kertaa vuosimalliin -92 jota edustaa blogin tsekanneille kovin tuttu Cagiva Super City -92 jolle löytyi vakaa kannattaja kunta suomesta aikoinaan eikä syyttä.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Sarjassamme Jutustelija1 muistelee menneitä ETENÄMMÄ tällä kertaa vuosimalliin -92 jota edustaa blogin tsekanneille kovin tuttu Cagiva Super City -92 jolle löytyi vakaa kannattaja kunta suomesta aikoinaan eikä syyttä.

        Joo no laitetaas kommentti numero 95 tulille, hitaasti mutta varmasti edetään sataa kohti. - Vähän niin kuin A1 kevarit joissakin tapauksissa :-)


      • SevenFifty555
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo no laitetaas kommentti numero 95 tulille, hitaasti mutta varmasti edetään sataa kohti. - Vähän niin kuin A1 kevarit joissakin tapauksissa :-)

        Joo ei paljoa enää puutu sadasta, meneekö ennen joulua rikki? Saa nähdä.


      • SawasdeeKaikille555
        SevenFifty555 kirjoitti:

        Joo ei paljoa enää puutu sadasta, meneekö ennen joulua rikki? Saa nähdä.

        Laitetaan satanen rikki yhteistuumin.

        Ensinnäkin hyvää joulua kaikille motoristeille ja motoristihenkiselle Kurkolle.

        Tuossa toisessa ketjussa on juttua Lepakosta joka kirjoitus toi mieleen ekat ajot.

        Mulla oli sellainen Solifer, muistaakseni enemmän vaihteita kuin Tunturisa tai muissa.
        Kansi hiottiin peilin päällä vesihiomapaperilla ja puristukset parani.
        Putki ja kaasari vaihdettiin.
        Vähän ratastuksia ja mukavasti kulki.
        Niin ja tt-sarvet, niin fiilis jees.

        Vähän vanhemmalla kaverilla oli Lepakko ja sillä sain ajella syrjäteillä hieman, oli mahtavaa.

        Tuo mun moppe ja kaverin kevari oli aika saman näköisiä, siis vähän niinkuin iso- ja pikkuveli.

        No tuon jälkeen onkin sitten tapahtunut paljon, mutta eipä tässä nyt siitä sen enmpää.


      • Jutustelija1
        SawasdeeKaikille555 kirjoitti:

        Laitetaan satanen rikki yhteistuumin.

        Ensinnäkin hyvää joulua kaikille motoristeille ja motoristihenkiselle Kurkolle.

        Tuossa toisessa ketjussa on juttua Lepakosta joka kirjoitus toi mieleen ekat ajot.

        Mulla oli sellainen Solifer, muistaakseni enemmän vaihteita kuin Tunturisa tai muissa.
        Kansi hiottiin peilin päällä vesihiomapaperilla ja puristukset parani.
        Putki ja kaasari vaihdettiin.
        Vähän ratastuksia ja mukavasti kulki.
        Niin ja tt-sarvet, niin fiilis jees.

        Vähän vanhemmalla kaverilla oli Lepakko ja sillä sain ajella syrjäteillä hieman, oli mahtavaa.

        Tuo mun moppe ja kaverin kevari oli aika saman näköisiä, siis vähän niinkuin iso- ja pikkuveli.

        No tuon jälkeen onkin sitten tapahtunut paljon, mutta eipä tässä nyt siitä sen enmpää.

        Joo ennen vanhaan laskettiin kansia ja hiottiin kanavia ja aukkoja sekä porailtiin kaasareita. Toki jotkut kuten minä ostivat viri osansa alan liikkeistä ja pelit kulkivat enemmän kuin muilla.

        Mopoissa oli tuiki tarpeellista olla nopein koska ne eivät liikoja kulkeneet siinäkään tapauksessa. Kunnossa olevat kilokyykyt taasen kulkevat ihan ok vakiona joten turha virittely ei niinkään ole tarpeen.


    • HondaKurkonAkseli

      Lepakko-Sutsuki oli hieno pyörä. Ajoiko Lerppa sillä jo ennen rullatuoliaikaansa? Vai lukenut Museolehdistä?
      Sitäpaittes mopot olivat kaksitahtisia, joten kannen laskeminen ei parantanut tehoja, päinvastoin, puhumattakaan putken avaamisesta. Tutustupa kaksitahtimoottorin toimintaperiaatteeseen. Voisin myös kertoa sinulle koko viikon suihkuturpiinin toiminnasta. Toimintaterapiaa se silloin oli, mutta kulku ei parantunut.

      Hei, vanhat moporuunat, katsokaas tulevaisuuteen, jos teillä viellä sellaista on odotettavissa. Jos ei, voimia omaisille, eivät he mitään teissä menetä kuitenkaan.

      • Jutustelija1

        Joo kyllä ne puristukset hyvää tekee 2t koneissakin, esim siinä linkkieni Aprilia SR 50 niin on 13:1 vakiona.

        2T:n pakoputki juu kuuluu vastapainetta tuottavana turboon verrattavaan luokkaan, sillä se teho tehdään. Tehoputkien keksiminen myös aikoinaan kohotti 2t koneet legendoiksi kun siihen saakka jatkunut tiukka mattovääntö nelareiden kanssa päättyi kaksitahtisten juhlavaan voittoon niiden tuottaessa tehoja joista nelareissa ei voinut haaveillakaan.

        Mutta tahdeista riippumatta saatiin se 'maaginen' satanen rikki tämän ollessa nyt jo 101 kommentti, kohta laitan satakakkosen kun vastaan tuohon Stingeri kommenttiin...

        Jutustelija1 kiittää osanotosta ja jatketaan jutustelua myös vuonna 2017 :-)


      • HarrikallaChiangMaissa

        Vuoden viimeinen Kurkolle ja korjaus Jutustelijalle 2018.

        Ensinnäkään Kurko hyvä syntyperäisen Hesalaisen sanavarastoon e ikuulu etiäppäin eikä paittes.
        Myöskään 50 vuotias ei kirjoita vanhat moporuunat, vaan noin kirjoittaa hyvin paljon nuoremmat.

        Normaali ihmiset myöskään ei joka ikisessä kirjoituksessaan mielisairaalatasoisin oksennuksin ole noinkertakaikkisen negatiivisia ja skitsonarssuja kuten sinä.

        Kannen laskemisen tehoista en tiedä koska emme penkittäneet, mutta puristukset kasvoi jasen myötä moppe kyllä ainakin tuntui pirteämmältä.
        Mihin sitten pakoputkiräpellykset vaikutti, niin ainakin ääneen ja sehän oli tuolloinpääasia.

        Mitä jos nyt vaan tutustuisit niihin suihkareihis ja pätisit niistä aiheista lentsikkapalstalla.

        HYVÄÄ JOULUA MOTORISTEILLE.


      • HarrikallaChiangMaissa

        Vuoden viimeinen Kurkolle ja korjaus Jutustelijalle 2018.

        Ensinnäkään Kurko hyvä syntyperäisen Hesalaisen sanavarastoon e ikuulu etiäppäin eikä paittes.
        Myöskään 50 vuotias ei kirjoita vanhat moporuunat, vaan noin kirjoittaa hyvin paljon nuoremmat.

        Normaali ihmiset myöskään ei joka ikisessä kirjoituksessaan mielisairaalatasoisin oksennuksin ole noinkertakaikkisen negatiivisia ja skitsonarssuja kuten sinä.

        Kannen laskemisen tehoista en tiedä koska emme penkittäneet, mutta puristukset kasvoi jasen myötä moppe kyllä ainakin tuntui pirteämmältä.
        Mihin sitten pakoputkiräpellykset vaikutti, niin ainakin ääneen ja sehän oli tuolloinpääasia.

        Mitä jos nyt vaan tutustuisit niihin suihkareihis ja pätisit niistä aiheista lentsikkapalstalla.

        HYVÄÄ JOULUA MOTORISTEILLE.


      • Jutustelija1
        HarrikallaChiangMaissa kirjoitti:

        Vuoden viimeinen Kurkolle ja korjaus Jutustelijalle 2018.

        Ensinnäkään Kurko hyvä syntyperäisen Hesalaisen sanavarastoon e ikuulu etiäppäin eikä paittes.
        Myöskään 50 vuotias ei kirjoita vanhat moporuunat, vaan noin kirjoittaa hyvin paljon nuoremmat.

        Normaali ihmiset myöskään ei joka ikisessä kirjoituksessaan mielisairaalatasoisin oksennuksin ole noinkertakaikkisen negatiivisia ja skitsonarssuja kuten sinä.

        Kannen laskemisen tehoista en tiedä koska emme penkittäneet, mutta puristukset kasvoi jasen myötä moppe kyllä ainakin tuntui pirteämmältä.
        Mihin sitten pakoputkiräpellykset vaikutti, niin ainakin ääneen ja sehän oli tuolloinpääasia.

        Mitä jos nyt vaan tutustuisit niihin suihkareihis ja pätisit niistä aiheista lentsikkapalstalla.

        HYVÄÄ JOULUA MOTORISTEILLE.

        Pyhien aikaa kaikille!


    • Lepakkosuzuki

      Menee ohi topicin, mutta muistellaan nyt Lepakkomopoa eli Suzuki Stingeriä.

      Vuosi oli luultavasti 1970. Olin itse 14-vuotias. Isomman kotikaupunkini lähellä oli pienempi taajama, jossa isotätini oli postihoitajana. Taajama oli oikeastaan kokonaan tämän yhden pääkadun varrella. Nuoriso parveili, oli perjantai ja ilta.

      Vierailulla isotätin luo pullakaffille, näin jo tullessani jonkun baarin pihalla kundin istuvan ihan uuden pyörän päällä. Tekniikan Maailmaa lukeneena tunnistin sen uudeksi Stingeriksi.
      Istuessani hieman myöhemmin ilta-auringossa postitalon rappusilla, alkoi etäältä kuulua alati voimistuvaa metallisen terävää kaksitahtisen huudatusta.
      Sitten näin pääkatua baarin suunnalta tulevan " hitonmoista vauhtia " äsken näkemäni Suzukin. Vauhtia varmaankin se 100 km/t, sillä se tuntui suorastaan lentävän kohti.
      Jossain kohdallani kuljettaja vetäisi vitosen sisään ja kyyristyi tankin päälle matalaksi.
      Vaan olihan se hieno soitto, joka pakoputkista kuului Suzukin singahtaessa ohitseni koneen kiertäessä punarajalla! Metallinen, härnäävä pauhu kaikui talonseinissä ja korvissani.

      Katsoin alas katua nopeasti etääntyvää Suzukia, nähdäkseni vielä edes jotain. Tulisiko se ukkosmyrsky vielä takaisin? Toivoin niin.

      Vaan Suzuki oli kadonnut, enkä nähnyt sitä enää koskaan. Mutta tuon liikenneturvallisuutta ajatellen erittäinkin epäilyttävä ajonäytös on kirkkaana mielessäni nytkin melkein 50 vuotta myöhemmin.
      Ehkä minusta juuri silloin tuli mootoripyöräilijä.

      • Jutustelija1

        Joo ihan kiva tarina.

        Ja noinhan monista on tullut motoristeja kun on nähty muiden ajavan ja todettu että tuohan näyttää hauskalta.


    • HondaKurkonAkseli

      Lerppa, imetkö? Hauskaa joulua sinullekin, ja Jutustelijalle, eihän teillä muuta elämää edes ole kuin tämä nettivittuilupalsta. Kokeilkaa joskus vaikka heteroseksiä jonkun kaa. Mieluiten vastakkaisen sukupuolen kanssa, jos saatte kiikkiin.
      Lerppa, kyllä stadilainenkin osaa käyttää sanan säilää jopa agraaripuhevioilla.

      T: HKAkseli

      • Jutustelija1

        Kiitos Kurko!

        Sanoisin että jos on edes tänne palstalle päässyt keskustelemaan vaikka vain itsensä kanssa. Niin siinä on otettu jo se usein vaikea ensimmäinen askel ja päästy sieltä oman pään sisältä avautumaan omalle ja muille sukupuolille turvallisessa netti ympäristössä.

        Eli kaikille jotka vasta harkitsevat palstalla avautumista tai ehkä jopa ns. oikeassa elämässä niin tehkää se ihmeessä. Se kyllä kannattaa ja niin kuin Pringles sanoo niin "Once you pop, you can't stop" :-)

        Eli tämä sosiaalinen kanssakäyminen vie ikään kuin mukanaan kuten elämän kuuluukin ja omassa nurkassa nuhjaaminen ei enää riitä.

        Joten jutustelkaa ihmeessä täällä palstalla jatkossakin!


    • HondaKurkonAkseli

      Jutustelija, olet ilmeisesti yksi täysipäinen kirjoittelija. Lerppa on laitoksessa Taimaa-mainostensa kanssa.

      Mulla on kulli 25cm, ja paksu. Tytöt tykkää siitä.

      Hauskaa joulua mopopojille, ja lajitovereillensa.

      • Jutustelija1

        Kiitos Kurko.

        25cm roikkuu mukavasti pöntössä kun on aika istahtaa pöntölle, toki kova sana silloin kun sille on tarvetta.

        Hiljaista on täällä aattona, no mikäs siinä. - Suurimman osan vuodesta täällä on trafiikkia oli kelejä tai ei joten puutostiloja ei pääse esiintymään kunhan muistaa vierailla säännöllisesti :-)

        Thaimaassa on jo vuorokausi vaihtunut, suomessa pukki vielä painaa.

        Aaton hämyisin terveisin,

        Jutustelija1


      • 5555555555555
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kiitos Kurko.

        25cm roikkuu mukavasti pöntössä kun on aika istahtaa pöntölle, toki kova sana silloin kun sille on tarvetta.

        Hiljaista on täällä aattona, no mikäs siinä. - Suurimman osan vuodesta täällä on trafiikkia oli kelejä tai ei joten puutostiloja ei pääse esiintymään kunhan muistaa vierailla säännöllisesti :-)

        Thaimaassa on jo vuorokausi vaihtunut, suomessa pukki vielä painaa.

        Aaton hämyisin terveisin,

        Jutustelija1

        Kurkon tytöt tykkää paksusta 25 cm roikkuvasta.
        No hyvä että meitä miehiä on myös roikkuvista tykkääville tytöille.


      • Jutustelija1
        5555555555555 kirjoitti:

        Kurkon tytöt tykkää paksusta 25 cm roikkuvasta.
        No hyvä että meitä miehiä on myös roikkuvista tykkääville tytöille.

        Aatto meni ja kaikki palstalaiset ovat vielä elossa, eli aika hyvin meni joulu vai mitä :-)

        Kävikö kukaan kyykyttämässä joulun kunniaksi?


      • 5555555555
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Aatto meni ja kaikki palstalaiset ovat vielä elossa, eli aika hyvin meni joulu vai mitä :-)

        Kävikö kukaan kyykyttämässä joulun kunniaksi?

        Moi.
        Poika tuossa noin kuukausi sitten sai isomman rr-pyörän.
        Hän kyykytteli aattona pari tuntia radalla ja minä pesasin siinä aikani kuluksi Kingin.
        Pojalla huiput nyt 250 km/h mutta taitanee siirtyä 300 kerhoon piakkoin.
        Mukavia välipäiviä kaikille siitä huolimatta roikkuuko Lapualta etiäppäin kotoisin olevien mieliksi tai jököttää vaativimpien makuun.


      • Jutustelija1
        5555555555 kirjoitti:

        Moi.
        Poika tuossa noin kuukausi sitten sai isomman rr-pyörän.
        Hän kyykytteli aattona pari tuntia radalla ja minä pesasin siinä aikani kuluksi Kingin.
        Pojalla huiput nyt 250 km/h mutta taitanee siirtyä 300 kerhoon piakkoin.
        Mukavia välipäiviä kaikille siitä huolimatta roikkuuko Lapualta etiäppäin kotoisin olevien mieliksi tai jököttää vaativimpien makuun.

        Joo no hyvä että on tullut MP-hengessä vietettyä aikaa.

        Välipäivät myös sinne!


    • HondaKurkonAkseli

      Oletteko homoseksuaaleja?

      • KurkonPoikaYstävä

        Minä olen.


      • KurkonPerämies
        KurkonPoikaYstävä kirjoitti:

        Minä olen.

        Minäkin olen.


      • Jutustelija1
        KurkonPerämies kirjoitti:

        Minäkin olen.

        Asiallisen kysymykseen asiallinen vastaus, minä en ole.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Asiallisen kysymykseen asiallinen vastaus, minä en ole.

        Niin saa tähän vaikka itse ilmoitinkin etten ole, niin halukkaat kommentoida olevansa tai olevansa olematta jos siltä tuntuu.

        Kohta on uusivuosikin.


      • Höpöstelijä1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Niin saa tähän vaikka itse ilmoitinkin etten ole, niin halukkaat kommentoida olevansa tai olevansa olematta jos siltä tuntuu.

        Kohta on uusivuosikin.

        Hyvät uudet vuodet jos ei huomenna nähdä!


      • Jutustelija1
        Höpöstelijä1 kirjoitti:

        Hyvät uudet vuodet jos ei huomenna nähdä!

        No nähtiinhän me kuitenkin, eli hyvää aattoa ja menestystä vuodelle 2018 fellows!


    • KurkonPeräpukama

      Olen HD-sankari.Mulla on kauhee aisa.

    • HDKullinnuppi

      Jutusteli1 on sukupuolisilta suuntauksiltaan kyseenalainen, eihän kukaan terve heteromies aja Suzukilla, tai edes jollain muulla alle 1800cc japsilla. Alle rippikouluikäist poikapuoliset lapset kotiin lukkojen taa, isukki haulikon kaa vahtimaan aanuksiansa. On tää vittu ny yhtä onkelmaa.

      • PyyntöSulle

        Jutustelija1.

        Anna näiden olla, älä vastaa.

        Siis anna Kurkon kirjoitella näitä ihan yksin, eli älä anna hänelle vastaamalla hänen kaipaamaansa provo-oravaa.

        Näin teet palveluksen kaikille, jotka näitä palstoja lukee mopoilun ja moottoripyöräilyn takia, eikä ton oireilujen takia.


      • Jutustelija1
        PyyntöSulle kirjoitti:

        Jutustelija1.

        Anna näiden olla, älä vastaa.

        Siis anna Kurkon kirjoitella näitä ihan yksin, eli älä anna hänelle vastaamalla hänen kaipaamaansa provo-oravaa.

        Näin teet palveluksen kaikille, jotka näitä palstoja lukee mopoilun ja moottoripyöräilyn takia, eikä ton oireilujen takia.

        Joo siis eihän vakavahenkiset moto-keskustelijat täällä paljoa pyöri. Lähinnä satunnaisten kävijöiden lisäksi täällä viihtyy Kurko, Thaimaan porukka, Jutustelija1 ja siinä se sitten aika hyvin olikin. Toki sitten on nimimerkin lainaajat, provot ynnä muut.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo siis eihän vakavahenkiset moto-keskustelijat täällä paljoa pyöri. Lähinnä satunnaisten kävijöiden lisäksi täällä viihtyy Kurko, Thaimaan porukka, Jutustelija1 ja siinä se sitten aika hyvin olikin. Toki sitten on nimimerkin lainaajat, provot ynnä muut.

        Kurkokin jo suunnittelee SA:n ajoon ottamista lähikuukausina, kokemusperäinen tieto on että etelä-suomessa alkaa siinä maaliskuussa kilokyykyttely kelit olla suotuisia. Siis suotuisia sikäli että väylistä pääsee nauttimaan parhaimmillaan ilman jäätä joka ei ole kilokyykyttelyssä se juttu muuten kuin satunnaisena extreme harrasteena.

        SA:han on talvirenkailla soivapeli arktiseenkin menoon jos kuski vain tarkenee, ja siihen tarkenemiseenhan on sähkölämmitteisiä varusteita tarjolla.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kurkokin jo suunnittelee SA:n ajoon ottamista lähikuukausina, kokemusperäinen tieto on että etelä-suomessa alkaa siinä maaliskuussa kilokyykyttely kelit olla suotuisia. Siis suotuisia sikäli että väylistä pääsee nauttimaan parhaimmillaan ilman jäätä joka ei ole kilokyykyttelyssä se juttu muuten kuin satunnaisena extreme harrasteena.

        SA:han on talvirenkailla soivapeli arktiseenkin menoon jos kuski vain tarkenee, ja siihen tarkenemiseenhan on sähkölämmitteisiä varusteita tarjolla.

        Mitäs jos otetaan kunnon talkoot ja kommentoidaan tämä ketju tuonne Yamaha XJ 600 -86 huippunopeuteen, eli siis kommenttiin numero 198 (todellista).

        Sinne on vielä matkaa, mutta kun tarttuu toimeen niin on nopeammin perillä.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Mitäs jos otetaan kunnon talkoot ja kommentoidaan tämä ketju tuonne Yamaha XJ 600 -86 huippunopeuteen, eli siis kommenttiin numero 198 (todellista).

        Sinne on vielä matkaa, mutta kun tarttuu toimeen niin on nopeammin perillä.

        Kivasti lagaa tämä suomi24, taitaa jäädä päivän Jutustelut taas väliin. Koittanut kommentoida monta kertaa mutta tulosta ei synny.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Mitäs jos otetaan kunnon talkoot ja kommentoidaan tämä ketju tuonne Yamaha XJ 600 -86 huippunopeuteen, eli siis kommenttiin numero 198 (todellista).

        Sinne on vielä matkaa, mutta kun tarttuu toimeen niin on nopeammin perillä.

        Kohta siellä ollaan :-)


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kohta siellä ollaan :-)

        Taas yhtä lähempänä :-)


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Taas yhtä lähempänä :-)

        Kommentti 195, 195km/h muuten on lukema jonka Fiat Ritmo Abarth 130 kulkee todellista. Siihen kun yhdistyy 8,0 sekunnin kiihtyvyys sataan niin ei ole ihme että oli haluttu laite aikoinaan. Ja toki tosi mobilisti antaa niille ansaitsemansa arvon tänäkin päivänä.


    • HondaKurkonAkseli

      Jutustelija, ajan helposti jopa -50C asteessa (ilmanpaine n. 400mb) paitahihasillani ja Reiskat päässä. Airbussini ohjaamossa on 19C. Miksi siis jäätyä jonkun mopon päällä reikäisellä maantiellä?

      • HoitajasiKurko

        En minäkään harrasta Kurko sinun tavoin moottoripyöräilyä lainkaan koska olen ammatiltani saunanlämmittäjä hullujenhuoneella, jossa sinä potilaana ja työtilassani on riippuu halkojen määrästä.


      • Jutustelija1

        Joo siellä ilmoissa ei tule kylmä eikä ole liukasta, ja kuten kerroit niin enää ei jäädy siivetkään kun on kehitys kehittynyt.

        No joku päivä minä vielä hankin ne sähkölämmitteiset ajovarusteet ja nauran vahvasti ajaessani pakkasen paukkuessa. Varmaankin myös ajattelen sitä tehdessäni että olisinpa tehnyt tämän jo aikaa sitten.

        Tänään onnistuu taas tämä kommentointi, hyvä niin.


      • 5555555555
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo siellä ilmoissa ei tule kylmä eikä ole liukasta, ja kuten kerroit niin enää ei jäädy siivetkään kun on kehitys kehittynyt.

        No joku päivä minä vielä hankin ne sähkölämmitteiset ajovarusteet ja nauran vahvasti ajaessani pakkasen paukkuessa. Varmaankin myös ajattelen sitä tehdessäni että olisinpa tehnyt tämän jo aikaa sitten.

        Tänään onnistuu taas tämä kommentointi, hyvä niin.

        Jep toi on hieno idea sinne Kurkon lerppalandiaan.
        Löytyy sähkölämmitteisiä varpaista sormiin ja kaikkea siltä väliltä.
        Olihan Kurkolla ongelmaa koko kesän kun oli se ajoviimakin hänellä ollen sellainen hyönteisen näköinen ilman Road Kingille ominaista plexiä, jota tosin minä en tarvitse ajellessani täällä helteessä.
        BMW:llä on sellainen Kurkolle sopiva, jossa jopa katto jos tihuuttaa.


    • HondaKurkonAkseli

      Lerpalla on kai melko paha mentaalilääkevajaus? Ilmiselvä hoitovirhe, syylliset vastuuseen, FIMEA kostaa. Ota vähän pöllittyä keskikaljaa, sillä se siilaantuu.

      Jutustelija, vaikutat kuitenkin pääosin täyspäiseltä motoristilta (harvinaisuus?). Mutta laita mieluummin nettiin kuvia mahdollisista tulevista mopoistasi, eikä vanhoista raadoista. Ne on nähty ja ajettu.
      Nimittäin tuolla virkaiällä huomenna saatat aamulla herätä kuolleena, emmekä tiedä sitten, mihin mahdollinen mototietämykesi olisi meidät johdattanut. Mietipä sitä. Tosin, kilokyykyt ei heteromiestä kiihota, on kai enemmän takaluukun pojille. Mieluiten kostea nainen, ja iso customi. Tiukka pimppa, ja mahtikulli. Tervetuloa Laruun.

      Kaikkea parasta alkaneelle vuodelle.

      • HeteroHinttiKurko

        Unohtui.......
        Mulla ei oo kuvaa Adolffista kun se on vielä esitteessä.
        Niin ja huomaattehan että Road King customi kiihottaa heteromiehiä.
        Laruni löydätte Sotkamosta takahikiäntietä pohjoiseen noin 2,5 km ja sitten Perämettäkyläntietä 137 kilometriä.


      • Jutustelija1

        Joo mahdolliset tulevat mopot voisi olla kivaa vaihtelua, pannaan harkintaan.

        Ehkäpä kilokyykyt on juurikin ajeluun ja muut pyörät sitten haaveiluun.


      • HarrikkaOnParasAjeluun
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo mahdolliset tulevat mopot voisi olla kivaa vaihtelua, pannaan harkintaan.

        Ehkäpä kilokyykyt on juurikin ajeluun ja muut pyörät sitten haaveiluun.

        Hyvä ja kohtelias piikitys......haaveiluun.


    • HondaKurkonAkseli

      Klooneille tiedoksi, kiitos teille Kurkon jonkun modifikaation nimimerkin käytöstä. Aina, kun näen Kurko tjsp netissä, mulla rupee 25cm alakoulupili jöpöttään. Siitä saa pohojammaan rouva osansa, tai sitten lapanen laulaa Katjushan tahtiin. Lähtee muuten lujaa. Kuka sattuu olemaan tulilinjalla. Mihin tästä voi valittaa?

      Mera, mera.

    • Jutustelija73v

      Jakiksen vammakko, laitoin kilokyykkyyn nastat alle ja oon tulossa Jakikseen. Otatko poskeen? Tarjoo pari pöllittyy nelosolutta.

      • NöyräMielipiteeni

        Hyvä että Kurkolle on tällainen palsta, jonne voi kirjoitella ajatuksiaan, taitanee saada sellaisia tyydytyksentunteita, joita me tervepäiset ei koskaan koeta.

        Arvelen että mikäli Kurkolle annettaisiin poskeen päivittäin oikeat pillerit, niin rauhoittuisi.

        Tosin tämä palsta on jo ollut vuosia Kurkon pahanolon purkamiskanava, joten selvää on että voidaan todeta hänen pysyvän tällä palstalla ikiliikkujan tavoin, kuten propelli hänen lippalakkinsa tupsun kohdassa ikiparistolla pyörien.


    • TerskanperänSvenTuuva

      Jutustelija kävi just vanhalla Sutsukilla (nastat alla) tossa Terskanperän snägärillä piliänsä vilauttamassa mopopojille. Ago kypärä tummalla visiirillä, naama ei näkyny, mut pili oli tuttu. Tulista sinappia munilla, ni siitä lähti kottiinsa taas.

      Taas rupes seisoon.

      • SotkamonSika

        Millä niistä? Linkeistä käy ilmi että niitä Sutsukin laitteita on ollut hänellä useita.


      • TerskanperänSvenTuuva
        SotkamonSika kirjoitti:

        Millä niistä? Linkeistä käy ilmi että niitä Sutsukin laitteita on ollut hänellä useita.

        No varmaan arvaat että sitä suoraan linkitettyä Sutsukia tarkoitin.


      • SotkamonSika
        TerskanperänSvenTuuva kirjoitti:

        No varmaan arvaat että sitä suoraan linkitettyä Sutsukia tarkoitin.

        Paljon siellä snägärillä maksaa normi hampurilainen?


      • Jutustelija1
        SotkamonSika kirjoitti:

        Paljon siellä snägärillä maksaa normi hampurilainen?

        Varmaan noin suurinpiirtein sen mitä moisilla kylillä yleensäkin, eli ei paha hinta. Sitten on taas mukava jatkaa kilokyykyllä matkaa, täydenpi vatsa lämmittää mukavasti jonka huomasin varsinkin tuolla XJ 600 - 86 Yamahalla kotiin illalla ajellessani päivän kierreltyäni ympäriinsä.

        Kilokyykkyjen kate suojaa paremmin ja sitä rataa eikä vastaavaa vaikutusta niin huomannut.


      • SotkamonSika
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Varmaan noin suurinpiirtein sen mitä moisilla kylillä yleensäkin, eli ei paha hinta. Sitten on taas mukava jatkaa kilokyykyllä matkaa, täydenpi vatsa lämmittää mukavasti jonka huomasin varsinkin tuolla XJ 600 - 86 Yamahalla kotiin illalla ajellessani päivän kierreltyäni ympäriinsä.

        Kilokyykkyjen kate suojaa paremmin ja sitä rataa eikä vastaavaa vaikutusta niin huomannut.

        Täytyy vissiin lähteä katsomaan ; )


      • Jutustelija1
        SotkamonSika kirjoitti:

        Täytyy vissiin lähteä katsomaan ; )

        Kurkokin lähdössä Australiaan, saattaisi palsta hiljentyä aika pahasti...


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kurkokin lähdössä Australiaan, saattaisi palsta hiljentyä aika pahasti...

        No eipä ole Kurkoa näkynyt sitten poistumisensa. Tässäkö tämä nyt sitten oli?


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No eipä ole Kurkoa näkynyt sitten poistumisensa. Tässäkö tämä nyt sitten oli?

        Kurko Australiassa ja Thaimaan porukka World Tourilla, alkaa olla jutustelijat vähissä...


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kurko Australiassa ja Thaimaan porukka World Tourilla, alkaa olla jutustelijat vähissä...

        Kurkokin varmaan jo Holden mies, SA sopii Australiaan hyvin joten se olisi kannattanut ottaa mukaan.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kurkokin varmaan jo Holden mies, SA sopii Australiaan hyvin joten se olisi kannattanut ottaa mukaan.

        Eipä ole Kurkoa näkynyt.


      • HondaKurkonPuutosTilaKo
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Eipä ole Kurkoa näkynyt.

        Eipä ole ei.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonPuutosTilaKo kirjoitti:

        Eipä ole ei.

        Mutta nyt on näkynyt Kurkoa, Thaimaan porukkaa ja vaikka mitä.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Mutta nyt on näkynyt Kurkoa, Thaimaan porukkaa ja vaikka mitä.

        Se mahtaa olla tämä kesän lähentyminen kun alkaa palstalaiset heräillä horroksesta karhujen tavoin.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Se mahtaa olla tämä kesän lähentyminen kun alkaa palstalaiset heräillä horroksesta karhujen tavoin.

        Oli tullut aika paljon kommentteja taas, niiden määrä vaihtelee.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Oli tullut aika paljon kommentteja taas, niiden määrä vaihtelee.

        Huomaa että Kurko joutuu ansaitsemaan kannuksiaan kun ei kerkiä tänne turisemaan niin kuin ennen.

        No, kohta on ylennys tiedossa kun duuni maittaa ja osoittaa aktiivista asennetta vähemmän haluttuja vuoroja tehden...


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Huomaa että Kurko joutuu ansaitsemaan kannuksiaan kun ei kerkiä tänne turisemaan niin kuin ennen.

        No, kohta on ylennys tiedossa kun duuni maittaa ja osoittaa aktiivista asennetta vähemmän haluttuja vuoroja tehden...

        198km/h kommenttia nyt täynnä, Yamaha XJ 600 kulki todellista tasan 198km/h.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        198km/h kommenttia nyt täynnä, Yamaha XJ 600 kulki todellista tasan 198km/h.

        Euro ysi ysi :-)


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Euro ysi ysi :-)

        201 :-)


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        201 :-)

        202 :-)

        Alkaa jo lumet tippua katoilta auringon voimasta suomaasessa, nyt on jo hyvä olla vermeet valmiina lähtöön.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        202 :-)

        Alkaa jo lumet tippua katoilta auringon voimasta suomaasessa, nyt on jo hyvä olla vermeet valmiina lähtöön.

        203 :-)
        Pakkasta on, mutta aurinko paistaa.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        203 :-)
        Pakkasta on, mutta aurinko paistaa.

        204 :-)

        On ollut keskimääräistä lumisempi talvi suomessa, saa nähdä milloin alkaa kyykyttely kausi todenteolla.

        Mites muilla, onkos jos katupyörät laitettu ajoon tai edes ajovalmiuteen?


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        204 :-)

        On ollut keskimääräistä lumisempi talvi suomessa, saa nähdä milloin alkaa kyykyttely kausi todenteolla.

        Mites muilla, onkos jos katupyörät laitettu ajoon tai edes ajovalmiuteen?

        205 :-)

        Aijai, plussan puolella tuntuvasti lämpötila. Isoilla teillä ainakin kelpää P-Ä-Ä-S-T-Ä-Ä!!!

        Ja jos metsäisemmällä pyörällä käy ajelemassa syrjemmässä niin takaisin tullessa ja mennessä pääsee hieman nauttimaan sulista joka tekee hyvää kun on painanut kunnon jäätiköllä kieli keskellä suuta sopivan rupeaman.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        205 :-)

        Aijai, plussan puolella tuntuvasti lämpötila. Isoilla teillä ainakin kelpää P-Ä-Ä-S-T-Ä-Ä!!!

        Ja jos metsäisemmällä pyörällä käy ajelemassa syrjemmässä niin takaisin tullessa ja mennessä pääsee hieman nauttimaan sulista joka tekee hyvää kun on painanut kunnon jäätiköllä kieli keskellä suuta sopivan rupeaman.

        Aurinko sulattaa jo lunta/jäätä tehokkaasti, kohta eletään motorismin kulta-aikaa.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Aurinko sulattaa jo lunta/jäätä tehokkaasti, kohta eletään motorismin kulta-aikaa.

        Pakkaset taas nousussa suomaasessa, no, kohta sulaa tiet ja pitoa riittää...


    • 151151

      Näinhän se on.

      • Jutustelija1

        Kevät vain lähestyy, kohta alkaa kyykyttelykausi toden teolla.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kevät vain lähestyy, kohta alkaa kyykyttelykausi toden teolla.

        Ja kyllä niitä pieniä sulia aina välissä on sen verran että kilokyykky kannattaa laittaa tulille.

        Pahimpaan hätään iso 2t crossi tai mantsa jos lunta pukkaa liikaa.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Ja kyllä niitä pieniä sulia aina välissä on sen verran että kilokyykky kannattaa laittaa tulille.

        Pahimpaan hätään iso 2t crossi tai mantsa jos lunta pukkaa liikaa.

        Mönkijähän on talvella näppärä, ja toki MK jos kelejä riittää.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Mönkijähän on talvella näppärä, ja toki MK jos kelejä riittää.

        Super Seikkailusta (SA) saa kanssa aika toimivan talvipelin kun vähän tuunaa liukasta ja kylmää silmällä pitäen...


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Super Seikkailusta (SA) saa kanssa aika toimivan talvipelin kun vähän tuunaa liukasta ja kylmää silmällä pitäen...

        Suomessa tulee lunta siihen malliin että pääsisi kelkalla umpiseen. Toki sinne pääsee vaikka kilokyykylläkin, mutta kannattaako? - Se on toinen juttu.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Suomessa tulee lunta siihen malliin että pääsisi kelkalla umpiseen. Toki sinne pääsee vaikka kilokyykylläkin, mutta kannattaako? - Se on toinen juttu.

        Nyt on Kurko pysynyt pois kauemmin kuin koskaan ennen, aika ihmeellistä...


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Nyt on Kurko pysynyt pois kauemmin kuin koskaan ennen, aika ihmeellistä...

        Niin vai onko, You Know ; )


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Niin vai onko, You Know ; )

        Muutkin alkaa jo suunnitella ajoja, vielä saattaisi keretä saamaan ajan liikkeestä jos haluaa huollattaa kalustoa ennen kuin kelit iskevät todenteolla.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Muutkin alkaa jo suunnitella ajoja, vielä saattaisi keretä saamaan ajan liikkeestä jos haluaa huollattaa kalustoa ennen kuin kelit iskevät todenteolla.

        No, mites on. Onko huollot jo hoidettu ja odotetaan kuola valuen kevään ensimmäisiä sulia?

        Vai onko taas jätetty viimetinkaan niin kuin viime vuonna ja kohta kaduttaa...


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No, mites on. Onko huollot jo hoidettu ja odotetaan kuola valuen kevään ensimmäisiä sulia?

        Vai onko taas jätetty viimetinkaan niin kuin viime vuonna ja kohta kaduttaa...

        Taisi kaikki lähteä varailemaan huoltoja kun ei ole aktiviteettia threadissa... :-)


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Taisi kaikki lähteä varailemaan huoltoja kun ei ole aktiviteettia threadissa... :-)

        Tämä on vähän ryytynyt tämä jutustelu täällä...

        Olen kovasti miettinyt että voisi elävöittää keskustelua kun laittaisi uusia vermeitä kehiin :-)


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Tämä on vähän ryytynyt tämä jutustelu täällä...

        Olen kovasti miettinyt että voisi elävöittää keskustelua kun laittaisi uusia vermeitä kehiin :-)

        Alkaa taas tienpinnat sulaa...


      • nääin
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Alkaa taas tienpinnat sulaa...

        Niinhän ne sulaa.


      • Jutustelija1
        nääin kirjoitti:

        Niinhän ne sulaa.

        Pakkasen kuivattamilla tienpinnoilla kelpaa painaa...


      • nääin
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Pakkasen kuivattamilla tienpinnoilla kelpaa painaa...

        Kyllä se näin on.


      • Jutustelija1
        nääin kirjoitti:

        Kyllä se näin on.

        Nyt olisi taas suomessa pakkasta sen verran että kuiville pääteille vain ulkoiluttamaan kilokyykkyjä...


      • nääin
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Nyt olisi taas suomessa pakkasta sen verran että kuiville pääteille vain ulkoiluttamaan kilokyykkyjä...

        Enpä väitä vastaan...


      • Jutustelija1
        nääin kirjoitti:

        Enpä väitä vastaan...

        Ja pakkaset vain jatkuu, sillä välin Kurko odottaa että pääse KTM kaupoille Sydney:ssä.


      • nääin
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Ja pakkaset vain jatkuu, sillä välin Kurko odottaa että pääse KTM kaupoille Sydney:ssä.

        Jatkuu missä jatkuu ; )


      • Jutustelija1
        nääin kirjoitti:

        Jatkuu missä jatkuu ; )

        Nyt jos suomessa ajelee kadulla MP:llä niin sähkölämmitteiset ajovarusteet on poikaa.


      • nääin
        nääin kirjoitti:

        Jatkuu missä jatkuu ; )

        Ööh, miks sä käytät mun nimimerkkiä :D

        T: se oikea nääin joka pistää melkeen joka lankaan avustavaa viestiä.


    • Tavallisia_on

      Ihan tavallisia yleisiä japanilaisia, jollaisia jokainen voi käydä ostamassa. Ei mitään erikoisuuksia.

      • Jutustelija1

        No nehän juurikin niitä parhaita ovat.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No nehän juurikin niitä parhaita ovat.

        Muista kuin Japanilaisista tuonne kiinnostaisi lisätä lähinnä Ducatin ja Bemarin parhaat kyykyt katu vehkeistä. Sitten metsä peleistä toki kaikki isonluokan 2t crossit/mantsat menisi ihan mukiin jos kohdalle sattuisi.


      • nääin

        Ope ttele yhdy ssanat, metsu ri pelle.


      • Jutustelija1
        nääin kirjoitti:

        Ope ttele yhdy ssanat, metsu ri pelle.

        Trolliko?

        Mutta nääin on täällä palstalla kanssa sellainen joka selvästi on joskus harrastanut kaksipyöräisiä ja niistä jotain tietää. Aika monesta aiheesta olen nähnyt hänen skriivaavan ihan selko asiallista juttua.

        Toki meitä on täällä monia, mutta ihan kiva aina nähdä että palsta elää ja voi hyvin ja uusia polvia nousee pitämään kaksipyöräisen aatteen elossa.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Trolliko?

        Mutta nääin on täällä palstalla kanssa sellainen joka selvästi on joskus harrastanut kaksipyöräisiä ja niistä jotain tietää. Aika monesta aiheesta olen nähnyt hänen skriivaavan ihan selko asiallista juttua.

        Toki meitä on täällä monia, mutta ihan kiva aina nähdä että palsta elää ja voi hyvin ja uusia polvia nousee pitämään kaksipyöräisen aatteen elossa.

        Vaikeneminen puhuu trollin puolesta...


    • Ajokausi12Kuukautta

      Moikka Jutustelija1.

      Aika kuivaksi käynyt keskustelut, joten eipä muuta kuin mukavaa jatkoa ja ajokausikin siellä lähestyy motoristeille, siis motoristeille joilla on moottoripyörä ja ihan sama minkä merkkinen.

      • Jutustelija1

        Moi vaan.

        Aika nuivaksi on joo tämä touhu mennyt täällä, ja hyvää ajokauden jatkoa sinne missä ajokautta on muillakin kuin talvi varusteilla ympäri vuoden.

        Ja se on joo oikein että sillä on väliä että pääsee ajamaan eikä merkillä, merkki on oma valinta ja kukin ajakoon millä lystää..


    • Jutustelija1

      No nyt on jo kunnon sulat tiet joissa painaa ja monilla kausi alkanut. Veikkaan että tulee hyvä kesä meille jotka emme vaadi mahdottomia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe