Jatkuva oksentelu

yrjömys

Hei! Onkos jollakin sattunut vastaavaa eteen ja mikä on ollut aiheuttaja? Eli meillä pentukoira on jo jonkin aikaa köhinyt ja sitten oksentanut vatsanesteitä tai ruokaa. Tätä tapahtuu usein, mutta muita oireita ei ole, eli koira on vilkas, syö hyvin ja vatsakin toimii. Ei muutoin yski eikä nenä vuoda. Mikä voisi olla vikana?

12

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastuuomistajalla

      Täällä ei kukaan voi koirasi terveyttä taata.Jos koirasi oireilee, on sairas.Soita heti eläinlääkärille.MIkset soittaisi?
      Täällä tuntuu olevan paljon ihmisiä, jotka eivät halua laittaa koiransa hoitoihin rahaa, vaan viivyttelevät eläinlääkärille vientiä viimeiseen asti,ja koira kärsii.
      Minä itse soitan tai vien koiran aina elöäinlääkärille, jos jotain normaalista poikkeavaa sillä on.Ei tarvii arpoa, et onko oikein toimittu vai ei.Kun eläinlääkäri antaa tarvittaessa oikeat hoitoohjeet,lääkkeet ja hoidon.
      Jos itelläs oli samat oireet kun koirallas, mitä tekisit? Jos lapsellas olis samat oireet kun koirallas, mitä tekisit?

      • aloittajakysyjö

        No itellä jos olis samat oireet niin miettisin varmaan syömisiäni ja vaihtaisin, samaa olen tehnyt tuon koiran kohdalla. Mutta kysyin, onko kellään koirien kohdalla tullut vastaan. Eläinlääkärillä ei ollut sen kummempaa vastausta, pitää tarkkailla. Eli kokemuksia?


    • jennakaisa

      Mitä se eläinlääkäri tutki? Ja mitä kokeita otettiin?

    • Koiraihminenn

      Meillä käy usein noin. Minä kierrätän ja syön hänen oksennuksensa.

    • Turhiakyselijöitä

      Esitin alussa kysymyksen, te esitätte ainoastaan kysymyksiä. Jos vastauksia ei löydy, voisitteko olla kommentoimatta. On teillä heikot eväät elämässänne.

      • Vastataansittennäin

        Vitun kana. Ne esitti mahdollisuuksia, että mikä voisi olla vikana. Kun olet noin urpo, älä kysy. Ei tosiaan ihme että koirasikin oksentaa seurassasi.


      • koirayhähoidotta

        Täällä arvuuttelet,et jos joku toinen voi sun koiran netin kautta ilmaseksi parantaa.Ettei vaan tarvis euroakaan sairaaseen koiraan satsata.Älä kysele, vaan vie sairas koira lääkäriin.Häpeisit edes.


    • veiselille

      Luulis tutkivan vierasesineen varalta, matojen yms.
      Kyllä siellä joku vika on ,ei se huvikseen ökäile.Sinuna veisin ihan paikanpäälle tsekattavaksi,jospa jotain löytyisi.

    • Eläinlääkäli

      Koira yrjöää aina kun näkee naamasi.

    • olisinvienytjoel

      Voi pentu parka, kun lähti kasvattajalta omistajalle, joka ei viitsi eläinlääkärille viedä, vaikka huomaa että pennulla ei kaikki hyvin ole.

      Pentuja kannattaa myydä vain vastuullisiin koteihin.Koteihin ,joissa ne pääsevät lääkärille heti kun sairauden oireita ilmenee.

      Itse en ole kertaakaan netissä kysellyt neuvoja, jos koira on sairas.Vien koiran lääkärille, tai ainakin soitan,ja kysyn että onko tarvetta tuoda? Kyllä ne osaa oireiden persustella sen puhelimessakin sanoa, että onko parasta tuoda heti, tai antavat jotain neuvoja.

    • asiaok

      Kiitti vaan vinkeistä! Koira on taas ok. Toivottavasti oli kivaa lisäillä tänne noita feikkivastauksia aloittajan nimiin ja trolleina. Harrastukset kullakin. Semmoista jäin vielä miettimään, että miksi tämmöinen palsta on olemassa?

      • asiaok

        Sitäkin mietin, miksi olen itse olemassa. Vai olenko olemassa? Kirjoitan someen, joten olen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe