Minulla on ollut tuollainen ATI-AMD;n tuuletiton, eli passiivijäähdytys, bluray-jutuissa ja näissä toimii aivan hyvin ja peräti Crisis 3 toimii kaikilla FULL HD vain päälle.
Kun olin juuri taksissa, niin kuski tiedusteli että: minkälainen grafiikkakiihdytin olisi hyvä, aika vaikeaa vastata... AMD:n juttu joku kova sitten kun toiset vaihtelevat niitä vuosittain mikä on kovempi aina.
Tuuletiton on järkevä ratkaisu.
4
350
Vastaukset
- kaikki_uudet_ohjaimet
GTX1070/1070Ti/1080/1080Ti -lähes kaikilla valmistajilla semipassiivinen, eli tuuletin on pysähtyneenä jos vain katselee blurayta tai pelaa vanhempia ja kevyempiä pelejä. Ainoastaan raskaissa uusissa peleissä tuulettimet lähtevät pyörimään, mutta ovat tyypillisesti niin hiljaisia ettei niitä kuule kotelotuulettimen alta.
- laskee
Miten muuten eroavat nuo xxx ja xxxTi -mallit toisistaan?
- Omistan_Ti_version
Ti-versio on vain kyseisestä näytönohjaiumesta tehokkaampi versio. Esimerkkinä GTX 1050 on heikompi kuin GTX 960. 1050 Ti suunnileen saman tehoinen, kuin 960, mutta energiataloudellisempi, sekä hyödyntää 10-sarjaisten pascal arkkitehtuuria.
- Anonyymi
Kun yhden passiiviohjaimen on polttanut, ei tule mieleenkään hankkia kallita gpukortteja ilman kunnon aktiivijäähdystystä. Backplate kannattaa olla, koska pölyn poistaminen on vaivattomapaa kuin paljaalta piirilevyltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935