Egyptin valmismatkat 2018

mbjj

Pahalta ilmeisesti näyttää ettei esim Hurghadaan tule pääsemään vieläkää Suomesta suoralla lennolla ?

5

2138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuripalannut

      Pistäkää kyselyjä matkatoimistoille. Ainakaan siitä ei haittaa ole. Ihmettelen miksei tehdä kun Ruotsista ja Tanskasta esim. tekee lukuisa toimisto. Ja Parhaina aikoina suomestakin 4 toimistoa. Harmittaa suuresti sillä Hurghada mitä mukavin matkakohde. Turkish Airlinesilla pääsee, mutta vaivaloisempaa kaikkine tarkastuksineen ja vaihtoporttien etsimiseen....joka voi sijaita puolen tunnin kävelymatkan päässä.

    • Jazhotel

      Matkatoimistot on näköjään luovuttanut koko matkojen tekemisen Hurghadaan,koska ihmiset pelkää liikaa ja eivät uskalla
      varata matkoja. Kun lopettivat laitoin s.postia heille ja olivat sitä mieltä ettei ole turvallista niin siksi eivät tehe matkoja enää. En kyllä ole vieläkään ymmärtänyt kun turkissa on pahempia iskuja tehty ja silti sinne monikin matkatoimisto urheasti tekee matkoja. Itse olen lentänyt turkish airlinella mut olis kyllä kiva kun pääsis ilman vaihtoja ja parilla kolmella tunnilla nopeammin.

      • juuripalannut

        Olikohan 2015 keväällä, Fnnmatkat avasi Hurghadan mutta sulki sen 2 kk myynnin jälkeen. Perusteluna oli että huhtikuussa ei ollut tullut tarpeeksi varauksia. Lennot olisivat alkaneet lokakuussa. Samoin Detur yritti tänä keväänä sukellusmatkaa Sharmiin, joka ei toteutunut. Kyllä, Turkissa räjähteli taannoin mutta matkoja ei peruttu plus että Thaimaata hallinnoi sotilasjuntta. Mutta Egypti se on turvattomin...


    • PunaisenMerenDyykkaaja

      Apollomatkojen kautta saa ns. omatoimimatkoja tuonne, mutta suoria lentoja ei ole, Istanbulissa n. kahden tunnin 40min. vaihtopaussi! Itse olen lähdössä la reissuun ja olen kyllä odottanutkin pitkään että jotenkin vihdoinkin pääsisin dyykkaamaan :D

      Tallinnasta pääsee suorilla lennoilla ja ovatkin halvempia kuin meiltä, mutta se vaikeus/kustannus mennä ensin Tallinnaan ja sieltä lähteä; mä päätin sittenkin ottaa Apollon vaihtoehdon!!

      • juuripalannut

        Mitens nuo Apollomatkojen kautta? Ovatko ns. valmismatkoja? Voiko perua tarvittaessa? Itse otin lennot Turkishilta ja hotellin Bookingista. Tiedän että on halvempiakin, mm. Roomdi. Kukaan varannut sieltä, kokemuksia? Istanbulissa meillä oli tullessa tuntikakskytä minuuttia vaihtoaikaa. Kävelymatkaa oli varmaan kilometri eli paljoa ei taxfreessä aikaa kulutettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe