Eli siis mulla on toi Sims 3 ja lisäosia lemmikit, vuodenajat, yliopistoelämää, supernatural, unelmaduuni, täyttä elämää ja paratiisisaari. Ongelma on se, että peli pysähtyy koko ajan ja kestää monta sekuntia että toimii taas, jonka jälkeen pysähtyy uudestaan. Asetuksista olen laittanut kaiken mahdollisimman pienelle, ettei johtuisi siitä. Koneenkaan ei pitäisi olla aivan surkea, ihan pelikoneena on ennenkin käytetty. Mistä siis voisi johtua?
Sims 3 jökkii
simsongelmia
2
135
Vastaukset
- OtakuSimmer
Oletko koittanut muuttaa perhettä, saattaa johtua siitä, että olet ollut samassa naapurustossa liian pitkään.
- simsongelmia
Se tekee samaa, vaikka aloitin kokonaan uuden perheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668