Eli kyssäri on että voiko verisuren kameran itse käynnistää ja valvoa jos tahtoo? Tapahtumalokin ainakin saa koneelle ja puhelimeen, mut miten tuo kamera toimii? Voiko itse kytkeä päälle ja tarkastaa kotinsa?
Verisure. Miten toimii?
Huolestunutisäntä
4
3358
Vastaukset
- MitäsJosVaan
Kysyisit suoraan sieltä verisurelta
- Uskoisinnain
Kaippa cameran voi kaynnistaa oamlta kotikoneelta jos tarvittavat tunnukset ja salasanat löytyy.
- kohtuutyytyväonen
Mitä tarkistaisit kameralla?. Ethän näkisi muuta kun tyhjän kodin. Lemmikkejä varten saa halpoja riistakameroita millä voi myös valvoa puolisoaan. Olen ollut Verisuren asiakas kohta 2 vuotta enkä kaipaa kuvia. Riittää että hälytyskeskus saa ne tulipalon tai murron sattuessa. Toki nekään eivät avaa niitä ilman minun lupaani.
- Rahojenhaaskausta
Kalliita kuvia,50€/kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi286467- 883844
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313663747- 2513148
- 612787
- 522735
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322590- 1532470
- 322074
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1281886