Kerro kuiskaten tunteesi mulle.. https://www.youtube.com/watch?v=R_pEfNpluXw
Jos et muuten pysty nainen?
27
432
Vastaukset
- Elluhalloyb
Ei nyt tee mieli...😯😋kertoa..♥
- miesläheltä
Rakkauden rikollinen?..https://www.youtube.com/watch?v=mS0rfusogV8
- Släheltä
Tää on hyvä, vaikka ei olisikaan mulle.
- miesläheltä
Släheltä kirjoitti:
Tää on hyvä, vaikka ei olisikaan mulle.
Slle meni:)
- Släheltä
miesläheltä kirjoitti:
Slle meni:)
No kiva, sitten voin mennä nukkumaan kuvitellen että ajattelet just mua... ;)
- miesläheltä
Släheltä kirjoitti:
No kiva, sitten voin mennä nukkumaan kuvitellen että ajattelet just mua... ;)
Juuri näin, hyvää yötä:)
- Erimiesläheltä
Ajattelen erästä S:ää joka ilta. Mikäs kirjain minun pitäisi olla?
- Tollojentollo
Olet vain kirjain palstalla, et muuta😂😂
- Erimiesläheltä
No ole sinä fiksumpana täällä koko nimelläsi. 😂
- Släheltä
Erimiesläheltä kirjoitti:
Ajattelen erästä S:ää joka ilta. Mikäs kirjain minun pitäisi olla?
Annan sulle J kirjaimen.
- Erimiesläheltä
Sori, väärä S.
- UteliasÄssä
Mä annan sulle Erimiesläheltä kirjaimeksi P. Natsaako?
- Erimiesläheltä
Ei natsaa sekään. Ehkä on hänelle eduksi, ettei ole täällä tai ainakaan kirjoittele. Tavataan oikeassa elämässä.
- UteliasÄssä
Erimiesläheltä kirjoitti:
Ei natsaa sekään. Ehkä on hänelle eduksi, ettei ole täällä tai ainakaan kirjoittele. Tavataan oikeassa elämässä.
No eipä haittaa. Kun näen P miehen seuraavan kerran, niin lupaan kuiskata hänen korvaansa sellaisen järisyttävän jutun 😉
- miesläheltä
Släheltä kirjoitti:
Annan sulle J kirjaimen.
Ap, osuu muhun kyllä.
- Släheltä
miesläheltä kirjoitti:
Ap, osuu muhun kyllä.
Hyvää yötä....
- miesläheltä
Släheltä kirjoitti:
Hyvää yötä....
Hyvää yötä ja alkavaa viikkoa.
- miesläheltä
Tahdon kullan ikioman... ja soman ,,https://www.youtube.com/watch?v=7HBsC0QgvdQ
- sielläTerassilla
Kerro sä ensin ku viimes jä i vähän kesken... ;P :)
- uneksija__
Olisi ihanaa kuiskata korvaasi että pidän sinusta. Mitenköhän reagoisit? 😘
- Tunnistinkyllä
Harmi
Eksät siis mielessä
En ota enää yhteyttä sinuun - Odottanutkauan
Hänen kanssaan se ei kuiskailuksi jäisi!
- muistojamielessä
Onhan tässä yritetty saada huomiota muutaman kerran, juttelemallakin, vielä ei ole onnistunut, mutta kai se päivä vielä joskus koittaa.
- Kuiskaisinettä
todellakin... ehkä... kuitenkin... kaikesta huolimatta... tavallaan... ra... eiku... rak... no ei se nyt tuu... no... rankaisen sua.
p.s. love ya - Eiennendiag
Olen myös adhd
- OltaisiinpaKahden
Hänelle sanoisin: "nooh, etköhän sinä ole lukenut oikein minun tunteeni ... "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316