Kerro kuiskaten tunteesi mulle.. https://www.youtube.com/watch?v=R_pEfNpluXw
Jos et muuten pysty nainen?
27
463
Vastaukset
- Elluhalloyb
Ei nyt tee mieli...😯😋kertoa..♥
- miesläheltä
Rakkauden rikollinen?..https://www.youtube.com/watch?v=mS0rfusogV8
- Släheltä
Tää on hyvä, vaikka ei olisikaan mulle.
- miesläheltä
Släheltä kirjoitti:
Tää on hyvä, vaikka ei olisikaan mulle.
Slle meni:)
- Släheltä
miesläheltä kirjoitti:
Slle meni:)
No kiva, sitten voin mennä nukkumaan kuvitellen että ajattelet just mua... ;)
- miesläheltä
Släheltä kirjoitti:
No kiva, sitten voin mennä nukkumaan kuvitellen että ajattelet just mua... ;)
Juuri näin, hyvää yötä:)
- Erimiesläheltä
Ajattelen erästä S:ää joka ilta. Mikäs kirjain minun pitäisi olla?
- Tollojentollo
Olet vain kirjain palstalla, et muuta😂😂
- Erimiesläheltä
No ole sinä fiksumpana täällä koko nimelläsi. 😂
- Släheltä
Erimiesläheltä kirjoitti:
Ajattelen erästä S:ää joka ilta. Mikäs kirjain minun pitäisi olla?
Annan sulle J kirjaimen.
- Erimiesläheltä
Sori, väärä S.
- UteliasÄssä
Mä annan sulle Erimiesläheltä kirjaimeksi P. Natsaako?
- Erimiesläheltä
Ei natsaa sekään. Ehkä on hänelle eduksi, ettei ole täällä tai ainakaan kirjoittele. Tavataan oikeassa elämässä.
- UteliasÄssä
Erimiesläheltä kirjoitti:
Ei natsaa sekään. Ehkä on hänelle eduksi, ettei ole täällä tai ainakaan kirjoittele. Tavataan oikeassa elämässä.
No eipä haittaa. Kun näen P miehen seuraavan kerran, niin lupaan kuiskata hänen korvaansa sellaisen järisyttävän jutun 😉
- miesläheltä
Släheltä kirjoitti:
Annan sulle J kirjaimen.
Ap, osuu muhun kyllä.
- Släheltä
miesläheltä kirjoitti:
Ap, osuu muhun kyllä.
Hyvää yötä....
- miesläheltä
Släheltä kirjoitti:
Hyvää yötä....
Hyvää yötä ja alkavaa viikkoa.
- miesläheltä
Tahdon kullan ikioman... ja soman ,,https://www.youtube.com/watch?v=7HBsC0QgvdQ
- sielläTerassilla
Kerro sä ensin ku viimes jä i vähän kesken... ;P :)
- uneksija__
Olisi ihanaa kuiskata korvaasi että pidän sinusta. Mitenköhän reagoisit? 😘
- Tunnistinkyllä
Harmi
Eksät siis mielessä
En ota enää yhteyttä sinuun - Odottanutkauan
Hänen kanssaan se ei kuiskailuksi jäisi!
- muistojamielessä
Onhan tässä yritetty saada huomiota muutaman kerran, juttelemallakin, vielä ei ole onnistunut, mutta kai se päivä vielä joskus koittaa.
- Kuiskaisinettä
todellakin... ehkä... kuitenkin... kaikesta huolimatta... tavallaan... ra... eiku... rak... no ei se nyt tuu... no... rankaisen sua.
p.s. love ya - Eiennendiag
Olen myös adhd
- OltaisiinpaKahden
Hänelle sanoisin: "nooh, etköhän sinä ole lukenut oikein minun tunteeni ... "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532