Typerä mainos estää ostamasta

KuvottavaAjatus

Ärsyttää älytön kahvimainos, joka väittää tietävänsä, miten suomalaiset ovat aina kursailleet kutsuilla. Moisia tapoja saattoi ehkä olla jossain, mutta ei missään normaaleissa sivistyneissä kuvioissa.Ei ainakaan missä kaupunkilaisten ympyröissä.

Ärsyttää niin paljon, etten halua maistaa sitä kahvia, enkä missään tapauksessa nähdä sellaista pakettia kotonani. En huolisi edes ilmaiseksi!

.

16

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikenlaistaNäytetään

Viesti karkas, piti kysyä, oletteko nähneet vaikuttavia mainoksia, joko hyviä tai kammottavia, ärsyttäviä tai .... ?

• Kyllähän_niitä

Mtv3 löytyy kaukosäätimestäni. Ärsyttää vietävästi. Olen yrittänyt poistaa sen. Nappula 3 irtosi, kanava jäi, ja mainokset.

• sikuriako

Mikä mainos....mikä kaffee?

• OliskohanVai

Kulta-Katriinoita?

• hmpff

Mun mielestä taas aivan ihana mainos, turvakuppeineen :) Ja kyllä kuule kursaillaan! Just kaksi 50 hengen juhlaa pitänyt männä kesänä, ja niiiiin vaikeeta saada se väki hakemaan ekan satsin. Aina pitää vedota että mennään sitten marssijärjestyksellä että vanhimmat ensin, jos ei muuten saa heitä liikkeelle.

Mutta mun mielestä kyse siitä että kukaan ei kehtaisi näyttää itsestään niin ahneen kuvan, että hyökkäisi ekana kahvin kimppuun. Tai että sen takia tulevat kun on syötävää. Emännälle taas on suuri ilo jos tarjottavat maistuu.

Vähän sivusta aiheesta, mutta sen olen pannut merkille, että ihmiset ei syö kutsuissa enää kovin paljon. Enemmän haluavat vissiin terveellsiä vaihtoehtoja kuin se iänikuinen kermakakku. Onhan niitä paleo-vaihtoehtoja, vehnättömiä ja sokerittomia, harmi vaan että tulee vielä toistaiseksi kalliiksi tehdä niitä isolle porukalle.

• EnOleKokenutMie

Missäpäin Suomea asutte?
        Ja/tai mistä vierailijanne ovat kotoisin?

• En ole huomannut tuollaista.
        Onhan se kohteliasta kutsujen järjestäjää kohtaan, ettei hänen/heidän tarvitse maanitella.
        Vaikka kuinka sivusta aiheesta, mutta kyllä se mansikka kermakakku on ykkönen, muut riellykset tulee kaukana perässä, ja voileipäkakku pilaa koko juhlat. Masokisteja varten se voileipäkakku pitäisi laittaa johonkin sivuhuoneeseen, ettei sitä vahingossakaan ota. (minulle sattui moinen vahinko, eikä muuta jäänyt koko juhlista mieleen. Kyllä oli pahanmakuista).

• k-kotton kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista.
        Onhan se kohteliasta kutsujen järjestäjää kohtaan, ettei hänen/heidän tarvitse maanitella.
        Vaikka kuinka sivusta aiheesta, mutta kyllä se mansikka kermakakku on ykkönen, muut riellykset tulee kaukana perässä, ja voileipäkakku pilaa koko juhlat. Masokisteja varten se voileipäkakku pitäisi laittaa johonkin sivuhuoneeseen, ettei sitä vahingossakaan ota. (minulle sattui moinen vahinko, eikä muuta jäänyt koko juhlista mieleen. Kyllä oli pahanmakuista).

minä olen saanut vain hyviä voileipäkakkuja lautaselleni. mutta makuja on monia, ei siinä mitään.

• Saga.Kabinetti
        k-kotton kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista.

Komppaan tuon voileipäkakun suhteen. En voi ymmärtää, että se jatkaa olemassa oloaan vuosikymmenestä toiseen.
        Kinuskikakkupala ilman reunakermaa on kyllä paras miun maun mukkaan.
        Mieluusti "suolaisia" suosin.
        Katriina-kahvia äitini joi.
        Ai niin se mainos, ei se mua töki. Mua tökkii karamellimainos, jossa aikuiset puhuvat lasten äänillä. En voi sietää :(

• Saga.Kabinetti kirjoitti:

Komppaan tuon voileipäkakun suhteen. En voi ymmärtää, että se jatkaa olemassa oloaan vuosikymmenestä toiseen.
        Kinuskikakkupala ilman reunakermaa on kyllä paras miun maun mukkaan.
        Mieluusti "suolaisia" suosin.
        Katriina-kahvia äitini joi.
        Ai niin se mainos, ei se mua töki. Mua tökkii karamellimainos, jossa aikuiset puhuvat lasten äänillä. En voi sietää :(

En ole aloituksen mainosta enkä karamellimainosta nähnyt. Jos se on Kulta-Katriina, niin sitä olen käyttänyt niin kauan , kun muistan.
        Ne mainokset, mitä olen nähnyt, ovat kaikki typeriä, mikä osoittaa vaan sen, että aika on ajanut meikäläisestä ohi, ja mainokset suunnattaan eri ikäluokkaan.
        En järin paljon ymmärrä k-kaupan mainostakaan, jossa verrataan amerikkalaista ja suomalaista esittelyä ruokapöytään tullessa.
        Mainoksen tarkoitus on, että tuote jää mieleen, ja ilmeisesti esitetyt mainokset ovat toimineet odotetulla tavalla.

• Heikunkeikku

Minä tykkään siitä mainoksesta. Vanhanaikainen tunnelma.
      Mutta siitä Kulta-Katriinasta en piittaa. En osta koskaan sitä kahvia.
      Tulee aina ostettua Juhla mokkaa. Pannujauhatusta plaadultaan.

• pressaa kahvina käytän, mutta mainos sinänsä on ihanan vanhanaikainen. ja kyllä minäkin tuon kursailun hyvin tiedän, ei ole mennyttä aikaa lainkaan.

• maissiiii

Enpä ole moista mainosta huomannut, pitääpä katsella sillä silmällä joskus.

Hyvin on mainostaja onnistunut kun ei ole sinuakaan kylmäksi ja välinpitämättömäsi jättänyt.

Ostan tarvitsemani yleensä ilman mainoskuvioita.

• ö-Öö

Toimii hyvin

Iteasiassa hetken mietin, oletko po. kahvimerkin edustaja. Mainos puree, kun jää mieleen. Kun somessa aletaan keuhkoamaan jostain kaffimainoksesta, se todistaa erittäin hyvin, mainos toimii. Iteasiassa toimii rajumminkin, kuin mainostaja oli odottanut. Harvemmin yksittäinen kampanja muuttuu viraalihitiksi, nyt muuttui,

Erittäin onnistunut kampanja siis.

Mikä se merkki olikaan? Kerro ihmeessä :D

• puriko_mies_koiraa

Mainos estää typerää ostamasta.

• Ei se kahvimainos mua ärsytä, ByggMag vai mikä se nyt on ärsyttää. Ihan rasistinen, naisia syrjivä, en ikinä mene tollaseen kauppaan.
      Tietäsivät vaan, kuin monta tuhatta mäkin olen viime vuosina rautakauppaan kantanut, eivät noin typeriä mainoksia tekisi.
      Se on ihan se silmälasikaupan mainos, missä se ukko ´´luulee´´ karvalakkia kissaksi ja lopussa näytetään, kuin sen karvalakin näköinen kissä melkein itvistää. Tosin viimeisestä versiosta oli kissa jätetty pois, sääli. alkuperäinen mainos oli parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8762
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3738
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2241
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      174
      1306
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      790
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      667
    Aihe