Samsung 10,5 saattaa sammua itsestään eikä lähde käyntiin, kun laitan virtajohdon paikallee niin lähtee käyntiin eikä sammuile, niin mikä neuvoksi ?
Tabletti sammuilee välillä
Hei.viisaammat
3
359
Vastaukset
- faktory
Tehdasasetusten palautus saattaisi auttaa.
- askssdas
Ei ole virtaa. Eikö akku lataudu? Onko tabletti vanha tai oletko itse toiminnallasi tehnyt toiminta kelvottomaksi poistamalla jotain tärkeää, sovelluksia?
- Hei.viisaammat
Satuimpa sopivasti 😁
Vähän yli kaksivuotta vanha hyvä peli kaiken kaikkiaan ja ottaa virtaa sisään hyvin myös poistanut turhia sovellutuksi että lisänny tarpeellisia.
Ainoastaan yllä mainitsema vika, saattaa toimia jonkun aikaa moitteeta kunnes jostain syystä samuttaa toiminnan kokonaan eli uudelleen käynistyy ainoastaan virtajohdon ollessa kiinni että niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089