Brandtin hinta 2018 Wingille

GoldWingHemmo

Johan Brandtin Huimapäät keksi taas hinnan uudelle 2018 wingille. Sama tarina varmaan kuin vuonna 2001 kun silloin julkaistiin uusi Wingi, että kyllä Wingi miehillä on varaa tällaiseen vaikka hinta hiukka pomppaakin. Siis suhteessa mitä maksaa USA:ssa vuoden 2017 malliin verrattuna.

11

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiinnostaaMinua

      No mitä maksaa, onko linkkii?

    • Diipadaapakin

      Eikös se ole Otto Brandt eikä Johan Brandt kun tuo Hondia?

    • Jutustelija1

      Se edellinen siipi julkaistiin tukevasti ysärillä, eli menikö nyt trollaus pieleen vai muistitko rehellisesti väärin?

      Mutta hienoa että legenda tulee jälleen.

    • sepeteusseppe

      Persaukisesta kaikki tuntuu kalliilta.

      • Köyhätjakipeet

        Vissiin Brandtin omistama Bike World kyllästyi meihin persaukisiin tinkaajiin ja rupesi myymään veneitä varakkaammille. Näin ainakin Turussa.


    • Unelmamies12v

      O.B.n nettisivujen mukaan hinta on n. 50 donaa. Ei tartte kun unelmoida vaan.

      • Jutustelija1

        Tuolla pikku sijoituksella pääset piireihin...


      • kapitalist

        Heh heh kauppias se aina vaan kusettaa, minkä kerkiii!


    • TossuMopo72v

      Reaalihinta uudelle Wingille on jossain 30donaa kulmilla. Vrt. BMW tai GTR. Kuka siitä maksaa 50donaa, on vitun tyhmä.

      • Jutustelija1

        Niin no mitä itse olet valmis maksamaan jäsenyydestä premium club:issa joksi Gold Wing omistaja pääsee?

        Ja jos kaikki ostettaisiin järkisyistä niin kaikki ajaisivat kilokyykyillä kuten minä.


    • SkoodallaPupiin

      Mie sekkasin netist ton Winkin hintaa Aneriikas ja se on halvempi 2018 ku oli 2016. Hakekaa ite emmie ossoo laettaa niit linkei tänne. Jenkkisivuilt löytyy mut paljoks se on meillä noussu vai hirveesti. Taijan pitäytyy Skoodassa (se Ostavia harmaa). Miul noimpaljo rahhoo oo.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe