Mieheni sanoi ettei varis ole joutsen, vaikka pesiytyykin joutsenten joukossa!
Mitä se sillä meinasi?!
Mieheni nauroi!
21
226
Vastaukset
Aika varmasti jotain perheeseesi liittyvää.
Luulenpa että henkilö-kohtaistakin.
Otahan haltuusi pankki-korttinsa.
Käyt sopimassa sitten pankissa.
H.- emäntäriapu
Mieheni kehui tätä naispresidenttiehdokasta että on hyvä puhumaan! Ulos lähteissään huusi vielä ovelta ettei varis ole joutsen, vaikka pesiytyykin joutsenten joukossa! Nauroi koko matkan kun juoksi puuliiteriin!
- vinkerpori
pankki-korttinsa
henkilö-kohtaista
puuta-heinää
pässin-pää
lilleri-lalleri
höpöti-löpöti
yhtä-tyhjän-kanssa-sun-juttusi
- missä.seurassa.vaan
Oisko niin että joku tyrkkääntyisi itseään parempaan seuraan, sellaiseen johon ei mitenkään kuulu. En ole kuullut sanontaa.
- jalkarätti.jalat.jätti
Sitähän emme voi tietää, mitä te molemmat houritte keskenänne, koska emme asu naapureinanne, hunkszille kiitos tuolle palstojen ja taivaan yli-juma-lalle.
- riittävänälykäs
Ihan ymmärrettävää, mutta luulenpa ettei varis ole koskaan kuvitellutkaan mitään sellaista.
Kuule emäntäriepu, minusta tuo miehes tarkoitti sitä, ettei varis ole joutsen :)
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Eiköhän aloituksen tarkoitus ole viitata muihin varis-lintuihin.
Esim. Kuukkeliin :)
H.Itse olet kuukkeli.
- Taikuritässä
Olisiko kyseessä ilmaus, suutari pysyköön lestissään.
Tai olisiko puhdas virheellinen havainto. Tilannekomiikkaa. Ovatko kaikki joutsenet muuttaneet jo?
Jos käestä olisi puhe, niin siitäpä voisi vääntää mitä vain. Taikuritässä kirjoitti:
Olisiko kyseessä ilmaus, suutari pysyköön lestissään.
Tai olisiko puhdas virheellinen havainto. Tilannekomiikkaa. Ovatko kaikki joutsenet muuttaneet jo?
Jos käestä olisi puhe, niin siitäpä voisi vääntää mitä vain.Oikeasti taisi olla kysymys yhden presidenttiehdokkaan mollaamisesta.
Mollaaminenhan on muotia täällä nykyään.
- Nauratakaisin
Oletko koettanut laittautua, kaunistautua, etsiä uutta, erilaista ulkonäköön? Tai jotain sellaista joka on käynyt mieähesi luonnon päälle. Ne eivät näet kestä sitä että oma eukko yrittää puleerata itseään uuteen muottiin. Sellainen toiminta on uhka mieähen omalle hyvinvoinnille ja olemassaololle.
- Liiteriinmeni
Mielenkiintoinen sana tuo pesiytyy, ei siis pesii, niinkö? Vähän huono koko sanonta on sikäli, ettei sille ole todellista perustetta luonnossa. Joutsenet ja varikset pesivät ja elävät kyllä aika erilaisissa ympäristöissä, yhteistä niillä on vain se, että ovat lintuja. Mutta naruta miehesi paljastamaan, mitä tarkoittaa tuolla. Ja jos alkaa enemmänkin yksikseen naureskella, käy vilkaisemassa siellä liiterissä ettei sinne ole köyttä varattu...
- niinpätietennii
Luuletkos että joutsenet huolisivat variksen pesäänsä?
- vfihimsf
Minusta oli mukavaa nähdä eri lintulajeja -ihan vaan variksia ja harakoitakin
- vaikka niit' haaskalinnuiksi sanotaan, mutta kun ne ovat silleen sosiaalisia olentoja ja tottuneet elämään ihmisasumustenkin liepeillä. Vesilinnut ihan omien lajiens edustajia nekin - kauniita ja uljaitakin otuksia -
- rastaita ja punatulkkuja houkutteli ainakin pihoillakin lentämään syyssadon siemenet ja marjat - metsissäkin syksyllä paljon kyyhkysia putsaamassa marjamättäitä.- Taikuritässä
Mitens varpuset. Harmaitakin. Kanta on vähentynyt. Yksi ylsi lauluillaan ylitse muiden, Paraisilla. Olen käynyt tämän varpusen haudalla, siellä isolla, vanhalla, missä on Yves ja Simonekin. Ja Aram, Jim ym. ym.
Hänen viimeinen rakastettunsa oli hoitamassa hautaa. Pieni mies, mutta pieni oli varpunen. Polo.
Kyllä yksi kana menee siellä muiden mukana. Varsinkin, jos on kaunis.
- kohtiAutuutta
Ehkä aloittajan mies osoitti kohti oikeinkirjoituskurssia.
- havaintoja
Väärin! Kysymys on ornitologian kurssista.
- Nysemenioikein
havaintoja kirjoitti:
Väärin! Kysymys on ornitologian kurssista.
Ei , vaan nim. kohtiautuutta vihjasi, että nim. jocus voisi mennä oikein kirjoitus kurssille!
- kivajutskaminusta
Nysemenioikein kirjoitti:
Ei , vaan nim. kohtiautuutta vihjasi, että nim. jocus voisi mennä oikein kirjoitus kurssille!
Kiva jos vanha kunnon Jocus olisi takaisin :D
Nysemenioikein tarvitsee oikeinkirjoituskurssia enemmän kuin J.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842