Hiihtoloma Day 1

henryxavier

Vieras



Raotin verhoja. Taksi pysähtyi talomme eteen juuri sovittuun aikaan. Näin kyyditettävän ojentavan kuskille maksukortin ja kuitin saatuaan, nousevan autosta. Kuljettaja avasi auton takatilan, ojensi ison repun ja pienemmän tietokonelaukun kyyditettävälle, nousi autoonsa ja kaasutti tiehensä auton perän heittelehtiessä jäisellä kadulla.
Autosta noussut lapsuuden aikainen kaverini, Waltteri, katseli hetken ympärilleen ja heitettyään repun olalleen, asteli sisäänkäynnin eteen painamaan ovikelloa. Ovikellon vielä soidessa avasin oven,

- Moi Waltsu! Kiva nähdä pitkästä aikaa.
- No moi Eemeli, päästätkö sisään? - kysyi Waltteri hymyillen.
- Enköhän mä sut päästä, kun olet näinkin kauas jaksanut lähteä.

Halasimme tervehdykseksi. Autoin Waltterin takin vaatekaappiin henkariin ja kannoin repun peremmälle.
- Onko nälkä, jano, vai molemmat?
- Molemmat, todellakin. Karmea nälkä, eikä janokaan ihan pieni ole.

Ohjasin vieraani ruokailutilaan ja nostin uunista lämpiämässä olleen, äidin illalla tekemän porokiusauksen. Salaatin kaivoin jääkaapista jäähtyneiden oluiden kanssa.

- Mmm. Näyttää ja tuoksuu hyvälle. Kauanko teidän porukat on poissa?
- Aamulla nousivat koneeseen ja viikon ovat etelän lämmössä.
- Kanarialleko ne menivät?
- Mallorcalle. Tykkäävät käydä siellä.

Juttelimme niitä näitä syödessämme. Hyvin maistui ruoka vieraalleni. Pitkä matka oli pitänyt huolen nälästä.

- Kylläpä oli hyvää. Ja sori, kun söin kuin hevonen, mutta tulin pikavuorolla, niin ei pysähdytty missään.
- Syötäväksi tuo oli tarkoitettu ja hyvä kun maistui, tuumasin ja keräsin astiat koneeseen.
- Joo. Kiitti kovasti. Mitäs meillä on tällä viikolla ohjelmaa? En ottanut laskettelukamoja, kun olis ollut hankalat kuljettaa.
- Voidaan vuokrata sulle kamat, jos rinteeseen mennään. Mulla on kaveri Himoksella töissä, niin saadaan halvalla. Kohta voitais lämmittää sauna ja laittaa takkaan tulet. Mennään alakertaan ja katsellaan sulle nukkumapaikka valmiiksi, jos et uskalla tulla mun kanssa samaan sänkyyn, virnistin.
- Joo. Enhän mä sun viereen uskalla tulla, nauroi Waltteri.

Kävin laittamassa saunan lämpenemään ja etsin pyyhkeet valmiiksi kuivausrummun päälle.
Saunan lämmetessä hörpimme olutta takan edessä. Tulta kohentaessani kysyin Waltterilta kuulumisia.

- Mites sulla? Annoit ymmärtää, että sun ja Pekun välit on nyt sit siinä?
- Joo. Se jätti mut. Löysi reissuillaan toisen, paremman varmaan.

Huomasin Waltterin silmien kostuneen. Ilmeisesti ero otti vieläkin koville, vaikka erosta oli jo kohta kaksi kuukautta. Yritin lohduttaa kaveria.

- Tuskin se ainakaan sua parempaa kaveria löysi. Olet kiva, fiksu, komea ja kaikkea, mitä kukaan mies voi kumppaniltaan haluta.
- Mutta se lähti. Sattuu vieläkin ihan vit... ihan hirveesti.
- Nooh. Nyt ei sille asialle mahdeta mitään. Joudut tyytymään mun seuraan, sanoin noustessani. Kävin antamassa Waltterille pienen lohtuhalin.

- Kiitti, että kutsuit mut tänne. Hiihtoloma olisi ollut kauheaa viettää yksin.
- Kiva kun pääsit tulemaan. Yksin olisin joutunut minäkin olemaan. Hyvä vaan, kun en lähtenyt porukoiden mukaan. Vietetään laatuaikaa sun kanssa. Ota olutta lisää. Käyn katsomassa, missä kunnossa sauna on.

Saunan mittari näytti hiukan yli 60 astetta. 200 kiloa kuumia kiviä kiukaassa riittivät antamaan makoisat löylyt alemmassakin lämpötilassa. Inhoan ylikuumia saunoja.

- Sauna on valmis. Haen sulle kylpytakin ja pyyhkeet löytyy pesuhuoneesta. Riisu vaatteesi vaikka siihen nojatuolin päälle.
- Jeps. Kiitti. Otetaanko oluet löylyyn?
- Toki otetaan, naurahdin. Kaiva jääkaapista molemmille ja voit jo mennä. Tulen perässä ihan pian.

Löylyjen sihistessä juttu luisti ja Waltterinkin apea ilme oli kohta muisto vain. Hyvä niin.
Katsellessani Waltteria suihkun alla, ajattelin, että ei se Pekka häntä ainakaan ulkoisten syiden vuoksi jättänyt. Olin aina ihaillut Waltteria, hänen luonnettaan, fysiikkaansa ja ainoa syy, miksi en häntä ollut yrittänyt poikaystäväkseni oli se, että asuimme niin kaukana toisistamme. Kun kolme vuotta sitten muutimme isän töiden perässä Oulun kupeesta Tampereelle, ikävin asia muutossa oli jättää kaverit. Waltteriin pidin kuitenkin yhteyttä ja hän piti minut ajan tasalla elämästään. Omassa elämässäni ei paljoa ollut Waltterille kertomista.


- Haluutko, että pesen sun selän? - kysyin, kun lopettelimme saunomisen ja siirryimme viimeisen kerran suihkuun.
- Mikä ettei, sanoi Waltteri ja antoi käteeni sienen ja tuoksusaippuan.
- Nyt jynssäänkin sut oikein kunnolla, sanoin alkaessani saippuoida Waltterin hartioita kastelemallani sienellä.
- Joo. Tee huolellista työtä reissussa rähjääntyneelle, pyysi Waltteri hiukan katkonaisella äänellä.

*
*
*

3

2077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *


      Saippuoin alaselkään asti ja työnsin sitten Waltterin suihkun alle. Saippuavesi valui selkää pitkin pakaraväliin ja sykkeeni nousi, kun sain käheällä äänellä kysäistyä, että saippuoinko vielä lisää.

      - Alempaa? Täältäkin? - Annoin sienen valahtaa pakaroiden päälle.
      - Voisitko? Kyllä mulle sopii, henkäisi Waltteri, työntäen takamustaan hiukan taaksepäin.

      Painoin sienen vasten pakaroita ja hieroin sivuilta ja päältä. Waltteri kumartui hiukan, levitti pakaroitaan ja kysyi:
      - Täältä myös?
      - Okei. Sieltä myös, henkäisin.

      Lisäsin sieneen saippuaa ja hieroin sillä pakaroitten väliä jonkin aikaa. Waltteri siirtyi suihkun alle ja huuhteli saippuat pois pakaravälistään. Hänen kääntyessään, esiin tuli alkavan seisokin merkeissä heiluva paljasterskainen penis. Upea. En ollut sitä nähnyt sitten juniorivuosien, ja niistä vuosista oli se saanut kokoa vielä melkoisesti lisää. Waltteri veteli sitä muutaman kerran, saaden sen kasvamaan kokoa vielä melkoisesti.

      - Pesenkö mä sut? - kysyi vuorostaan Waltteri.
      - Jos viitsit ja haluat. Mua kyllä vähän jännittää. Ja sori, kun mulla seisoo aika rajusti...
      - Ei tarvii jännittää. Eikä seisokissa ole mitään sorittelemista. Käänny! Selkäpuoli ensin.

      Käänsin selkäni Waltterille ja sainkin oikein kunnon selänpesun. Pestyään minut hartioista alaselkään, Waltteri ei kysellyt sen kummempia, painoi vain minua hartioista kumaraan ja työnsi sienen pakaroitteni väliin ja hieroi pitkin vedoin uraani. Huuhteli sitten pakaravälini ja käänsi minut ympäri. Sieni liikkui rinnalta alavatsaani kohti ja sieltä takaisin olkapäilleni. Olin aika kiihottunut käsittelystä.

      - Tämä menee ilman sientä, tuumi Waltteri tarttuessaan penikseeni saippuoidulla kourallaan.
      - Okei, nikottelin.

      Waltteri saippuoi samalla myös kivespussejani ja kun hänen toinen kätensä liukui terskallani edestakaisin, en ehtinyt sanoa mitään, kun siemensyöksyni ruiskahteli päin Waltteria valuen lattiaa kohti hänen iholtaan.

      - Oho. Sori tuostakin, mutta en voinut mitään. Teki vaan niin hyvää.
      - Heh. Siisti syöksy. Olitko säästellyt, vai mites sitä noin paljon tuli?
      - Neljä päivää panttasin, tunnustin.
      - No sitten.

      Waltterinkin penis oli lopettanut puolittaisen erektionsa ja vaihtanut sen jo täyteen erektioon. Hän puristi kaluaan juuresta ja kysyi, haluaisinko tehdä sille jotain.

      - Tää tartis kanssa vähän hoitoa. Keksitkö mitään?
      - Annas kun mietin... Juu. Keksin, sanoin mennessäni polvilleni ja otettuani terskan suuhuni.
      - Hyvin keksitty, tuumasi Waltteri.

      Imin Waltteria niin hyvin kuin osasin. Välillä nuolin pelkkää vartta, välillä otin sen niin syvälle suuhuni kuin mahdollista. Nuolin myös pusseja, jotka kohta, laukausta ennakoiden alkoivat kohota kohti peniksen vartta. Maistoin terskan alapinnalta kiimaliman suolaisuutta. Sekin kertoi minulle Waltterin pitävän touhuistani. Waltteri huokaili hengästyneesti, otti kiinni niskastani.

      - Saanks laueta suuhun?
      - Mmmmmhhh, njoooh..., mumisin muna suussani.

      Katsoin ylöspäin Waltteria silmiin hänen voihkaistessaan ja voidellessaan kitalakeani paksulla spermavellillä. Sitä tuli nopeammin kuin ehdin niellä ja osa valui leukaa pitkin rinnalleni. Pidin Waltterin lauennutta kalua suussani niin kauan, kunnes se veltostui. Waltteri hieroi hiuksiani ja antoi tunnustuksen suihinotolleni.

      - Jestas kun imit hyvin. Ja eihän kaikki halua tavaraa suuhunsa, mutta sulle se ei tuntunut olevan ongelma.
      - Jos mä jotain olen aina halunnut, niin imeä sua ja ehdottomasti niellä satsit. Ei kai se sulle yllätys ole, että mä olen aina tykännyt susta? Tai siis niin kauan kuin ollaan tunnettu?
      - Ei se iso yllätys ole ja ellette olis muuttaneet, niin tällaiset asiat olisivat tapahtuneetkin aina meidän kahden kesken, eikä jonkun pettäjä-Pekun.

      Eipä minulla ollut siihen mitään lisättävää. Huuhtelin pesuhuoneen lattian ja vedin lastalla enimmät vedet lattiakaivoon. Iltapalaksi paistoimme takassa avotulella makkarat ja söimme ne oluen kanssa. Loikoilimme vielä takan ääressä jutellen jonkin aikaa, kunnes vieraani kertoi olevansa unen tarpeessa.

      - Voithan sä mun viereeni tulla. Mennään isoon sänkyyn.
      - No sitähän minäkin, tuumi Waltteri. Missäs se sänky on.

      Johdattelin Waltterin vanhempieni makuuhuoneeseen ja peittelin hänet sinne. Puolen minuutin päästä hän oli jo täydessä unessa. Sammuttelin valot ja kömmin saman peiton alle. Mielessäni käväisi, että olisikohan meillä, minulla ja Waltterilla sittenkin sellainen vähintäänkin etäsuhteen paikka.

    • poika12345

      Kiitos hieno kertomus. Elämä on ihmeellistä, vai mitä?

    • Kiitos,tätä on odoteltukkin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      436
      3195
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2662
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      394
      2616
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2096
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1917
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1143
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe