4 aikuista lähdössä Miamiin. Kertokaa Miamissa kävijät neuvoja seuraaviin majoitusta koskeviin kysymyksiin (4 aikuista lähdössä):
- Kannattaako olla Miami Beachin tuntumassa vaiko Fort Lauderdalessa
- Kannattaako ottaa hotelli vaiko huvila vuokrattuna esim. homeaway.fi kautta
Tarkoitus olisi olla myös muutama päivä Key Westissä. Missä siellä kannattaa yöpyä?
Majoitus ja matkavihjeitä Miamiin
KysyväPysyyTiellä
2
1338
Vastaukset
- Ocen-fife
Itse olin Miami Beachissa. Paikka siellä oli lähellä rantaa, Ocean Drivella, koska se on sen paikan ydin. Koko yö-elämä keskittyy sinne. Hotelli oli Ocean Fife, joka oli parhaalla paikalla Miami Beachin alueella. Onhan Beachilla muitakin hotelleita, kannattaa vertailla netissä.
- Kohtataas
Key west, southwinds motel, siellä oltiin kesäkuussa. Ihan ok, uima-allas, pesukone, pieni aamupala, ilmainen ranta-alue, polkupyörän vuokrausmahdollisuus. Key westiin ajo kestää, ruuhkaa on ja varsinkin loppumatka on yksikaistaista. Ja beach ehdottomasti, siellä on elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891