Täällä keski ikäinen mies etsii eronneista/karanneista naisista keskustelu ja joskus tapaamis seuraa.Olethan rehellinen ,kiltti ja vaikka joskus antavainen nainen.Itse olen rehellinen ja mielestäni erittäin antavainen kaikille naisille.Tä mä koskee kaikkia suomen naisia.
Naisten mies
19
203
Vastaukset
- Taikuritässä
Alias? Teretule?
Täällä kaikki ovat s y v ä s s ä keski-iässä.
Aloitus tosin vaikuttaa naisen tekemältä. - Ainakinminulle
Oikeinkirjoitus saattaisi tehdä paremman vaikutuksen kuin itsensä kehuminen.
- Taikuritässä
Ei meillä lasketa. Löysin 7.
Rehellinen mies etsii karannutta naista. Miten tuo jotenkin sorahtaa korvaan.
- petollista.rakkautta
Hänen ihanteensa lie "vaarallinen naisvanki karkasi hämeenhömpän rangaistuslaitoksesta, käyttää nimeä annukki amor".
petollista.rakkautta kirjoitti:
Hänen ihanteensa lie "vaarallinen naisvanki karkasi hämeenhömpän rangaistuslaitoksesta, käyttää nimeä annukki amor".
Heh. Noikin voisi aatela asiasta. Mut onko rehellinen jos hakee myös varattua? Siis on valmis suhteeseen varatun kanssa tämän puolison seläntakana. Sekö on sitä rehellisyyttä vai mikä?
siilenämää kirjoitti:
Heh. Noikin voisi aatela asiasta. Mut onko rehellinen jos hakee myös varattua? Siis on valmis suhteeseen varatun kanssa tämän puolison seläntakana. Sekö on sitä rehellisyyttä vai mikä?
rehellisyys on suhteellinen käsite. nainen on rehellinen aloittajalle kun kertoo olevansa varattu, mutta epärehellinen puolisolleen kun alkaa suhteeseen puolison selän takana. aloituksessahan ei ollut kysymys aloittajan rehellisyydestä vaan haetun naisen.
tammikuu-51 kirjoitti:
rehellisyys on suhteellinen käsite. nainen on rehellinen aloittajalle kun kertoo olevansa varattu, mutta epärehellinen puolisolleen kun alkaa suhteeseen puolison selän takana. aloituksessahan ei ollut kysymys aloittajan rehellisyydestä vaan haetun naisen.
Eikös aloittaja kirjoittanut näin:
"Itse olen rehellinen "
Miten rehellinen mies hyväksyy epärehellisen naisen ja onko mies rehellinen myös tälle naisen puolisolle.siilenämää kirjoitti:
Eikös aloittaja kirjoittanut näin:
"Itse olen rehellinen "
Miten rehellinen mies hyväksyy epärehellisen naisen ja onko mies rehellinen myös tälle naisen puolisolle.kirjoitti myös "olethan rehellinen".......
tammikuu-51 kirjoitti:
kirjoitti myös "olethan rehellinen".......
No onko vieraissa humputtava emäntä rehellinen miehelleen?
siilenämää kirjoitti:
No onko vieraissa humputtava emäntä rehellinen miehelleen?
minä kirjoitinkin, että nainen on rehellinen aloittajalle muttei puolisolleen..........sopii lukea
tammikuu-51 kirjoitti:
minä kirjoitinkin, että nainen on rehellinen aloittajalle muttei puolisolleen..........sopii lukea
No sekö sitten riittää?
siilenämää kirjoitti:
No sekö sitten riittää?
tässähän ei nyt olekaan kyse riittämisestä tai siitä mikä on oikein tai väärin, vaan siitä mitä aloittaja kirjoitti......................kai muistat
tammikuu-51 kirjoitti:
tässähän ei nyt olekaan kyse riittämisestä tai siitä mikä on oikein tai väärin, vaan siitä mitä aloittaja kirjoitti......................kai muistat
No aloittajan aloitustahan minäkin kommentoin ja mitä hän kirjoitti. En ikinä vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen. Siis jos olisin vastaamassa ylipäätään.
- sitten.pirisee
Laitappa prepadi numero näkösälle.
- ihan.totta
Rauhoitu vaari.
Saahan haaveita olla :) Että ihan antavainen .
- Sanalla-miestä
Eikö sanoilla Miesten Mies ole arvoa enää? Tulkitaanko se puppeluudeksi?
- teretule
Naiset ovat kaikki antavaisia......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602