Naisten mies

makkk

Täällä keski ikäinen mies etsii eronneista/karanneista naisista keskustelu ja joskus tapaamis seuraa.Olethan rehellinen ,kiltti ja vaikka joskus antavainen nainen.Itse olen rehellinen ja mielestäni erittäin antavainen kaikille naisille.Tä mä koskee kaikkia suomen naisia.

19

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikuritässä

      Alias? Teretule?
      Täällä kaikki ovat s y v ä s s ä keski-iässä.
      Aloitus tosin vaikuttaa naisen tekemältä.

    • Ainakinminulle

      Oikeinkirjoitus saattaisi tehdä paremman vaikutuksen kuin itsensä kehuminen.

      • Taikuritässä

        Ei meillä lasketa. Löysin 7.


    • Rehellinen mies etsii karannutta naista. Miten tuo jotenkin sorahtaa korvaan.

      • petollista.rakkautta

        Hänen ihanteensa lie "vaarallinen naisvanki karkasi hämeenhömpän rangaistuslaitoksesta, käyttää nimeä annukki amor".


      • petollista.rakkautta kirjoitti:

        Hänen ihanteensa lie "vaarallinen naisvanki karkasi hämeenhömpän rangaistuslaitoksesta, käyttää nimeä annukki amor".

        Heh. Noikin voisi aatela asiasta. Mut onko rehellinen jos hakee myös varattua? Siis on valmis suhteeseen varatun kanssa tämän puolison seläntakana. Sekö on sitä rehellisyyttä vai mikä?


      • siilenämää kirjoitti:

        Heh. Noikin voisi aatela asiasta. Mut onko rehellinen jos hakee myös varattua? Siis on valmis suhteeseen varatun kanssa tämän puolison seläntakana. Sekö on sitä rehellisyyttä vai mikä?

        rehellisyys on suhteellinen käsite. nainen on rehellinen aloittajalle kun kertoo olevansa varattu, mutta epärehellinen puolisolleen kun alkaa suhteeseen puolison selän takana. aloituksessahan ei ollut kysymys aloittajan rehellisyydestä vaan haetun naisen.


      • tammikuu-51 kirjoitti:

        rehellisyys on suhteellinen käsite. nainen on rehellinen aloittajalle kun kertoo olevansa varattu, mutta epärehellinen puolisolleen kun alkaa suhteeseen puolison selän takana. aloituksessahan ei ollut kysymys aloittajan rehellisyydestä vaan haetun naisen.

        Eikös aloittaja kirjoittanut näin:
        "Itse olen rehellinen "
        Miten rehellinen mies hyväksyy epärehellisen naisen ja onko mies rehellinen myös tälle naisen puolisolle.


      • siilenämää kirjoitti:

        Eikös aloittaja kirjoittanut näin:
        "Itse olen rehellinen "
        Miten rehellinen mies hyväksyy epärehellisen naisen ja onko mies rehellinen myös tälle naisen puolisolle.

        kirjoitti myös "olethan rehellinen".......


      • tammikuu-51 kirjoitti:

        kirjoitti myös "olethan rehellinen".......

        No onko vieraissa humputtava emäntä rehellinen miehelleen?


      • siilenämää kirjoitti:

        No onko vieraissa humputtava emäntä rehellinen miehelleen?

        minä kirjoitinkin, että nainen on rehellinen aloittajalle muttei puolisolleen..........sopii lukea


      • tammikuu-51 kirjoitti:

        minä kirjoitinkin, että nainen on rehellinen aloittajalle muttei puolisolleen..........sopii lukea

        No sekö sitten riittää?


      • siilenämää kirjoitti:

        No sekö sitten riittää?

        tässähän ei nyt olekaan kyse riittämisestä tai siitä mikä on oikein tai väärin, vaan siitä mitä aloittaja kirjoitti......................kai muistat


      • tammikuu-51 kirjoitti:

        tässähän ei nyt olekaan kyse riittämisestä tai siitä mikä on oikein tai väärin, vaan siitä mitä aloittaja kirjoitti......................kai muistat

        No aloittajan aloitustahan minäkin kommentoin ja mitä hän kirjoitti. En ikinä vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen. Siis jos olisin vastaamassa ylipäätään.


    • sitten.pirisee

      Laitappa prepadi numero näkösälle.

    • ihan.totta

      Rauhoitu vaari.

    • Saahan haaveita olla :) Että ihan antavainen .

    • Sanalla-miestä

      Eikö sanoilla Miesten Mies ole arvoa enää? Tulkitaanko se puppeluudeksi?

    • teretule

      Naiset ovat kaikki antavaisia......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe