Ostin Clion reilut pari kuukautta sitten ja hogasin ohjekirjasta että 3 kuukauden sisään tehty navin päivitys on ilmainen sen jälkeen maksaa maltaita! Onkohan tullut uusia päivityksiä???
Rellun navin uusin päivitys!!!!!!!!!!!!!
10
1031
Vastaukset
- päivitin
Laitoimma juuri pieni hetki sitten, 2016 Q4 olivat eli ei mitään ihan uusia olleet. Auton mukana tulleet olivat vielä vanhempia, taisi olla vuodelta 2015 kartat. Rahalla saa sitten varmaan jo ihan tuoreet... Eipä tosin ole tarvetta, kameratkin oli ihan oikein jo niissä vanhemmissakin kartoissa.
- Rel-lu
Vähän vajaa kolme kuukautta on Clio ollut käytössä ja ohjelmaversio on 8.0.5 uusin käsittääkseni??
- Uusionuusi
Joko juuri ollut miltein 3-kuukautta käytössä??? Kannattaa tarkastaa, että varmasti kaikista uusin ohjelmaversio, että ei antiikin aikaisilla versioilla ole liikenteessä ja kohtahan se on taas uuden clion uusinta uuteen, puolivuotta lähestyy.
- selvennyss
Et tainnut ymmärtää pointtia? Eli jos uusi päivitys karttoihin ym tulee 3 kuukauden sisällä auton ostosta niin saat sen ilmaiseksi, muuten se maksaa satasia eli ei kannata!
- enskaEnkeli
4 vuoden välein vaihdan autoa saa vaihdossa vielä yli puolet hankintahinnasta! Noh uusi vuodeksi olis vielä hiukan edullisempi vaihtoehto, jos ei olis vaihdokkia niin siihen tarttuisin! Nyt Cliolla muutama vuosi körötellään!
- Sinne
Nyt on uusin karttapäivitys Relluun saatavilla tuli ilmoitus, mitä lie maksaa ?
- nettiAuttaa
Josko ne Relluilla tietäis? Voithan katsoa Rellun sivuiltakin ku näyttää tämä ATK olevan hallussa.
- kaikki
intervebin mukaan maksaisi 347€ josko oikein tulkitsin?
- ihananKallista
Elämä on!
- hauskaUkko-
ei vaiskaan ei mulla oo hajuakaan mitä se maksaa kunhan heitin😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882