Naapuri kulkee ulos ja sisälle aivan jatkuvasti

ääärrrrrggghhhhh

Naapurin 65v ukko ramppaa IHAN KOKO AJAN, ainakin 3 kertaa tunnin aikana ulos ja sisälle asunnostaan, hän tulee asunnostaan ulos ja lähtee polkupyörällä johonkin, tulee 15 minuutin päästä takaisin, lähtee TAAS 15 minuutin päästä pyöräileen johonkin, ja tulee taas 15 minuutin päästä takaisin, ja jälleen kerran lähtee 15 minuutin päästä pyörällä johonkin ulos. Menee hermot tuohon jatkuvaan edestakaisin sisälle-ulos kulkemiseen, eikä hän edes tupakoi, joten siitä ei voi olla kyse. Voisiko tuohon jatkuvaan edestakaisin kulkemiseen jotenkin puuttua? Asun siis kerrostalossa, ja alkaa pikkuhiljaa mennä hermo kun koko ajan joutuu kuunteleen tuota ramppaamista ja asunnon oven käymistä. Muutenkin hän aina tulee juttusille jos häneen törmään rapussa, vaikka haluaisin kulkea rauhassa, ilman että kukaan edes tervehtii.

48

4596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymällä_selviää

      Olekkos miettinyt, jospa hällä olisi jokin hätä, ja ihan voisit vaikka kysästäkkin tältä, että onko kaikki kunnossa. Tiedä, vaikka tuon ikäisellä ihmisellä vaikkapa dementtia, ja etsiskelee jotain, mutta ei löydä, mitä etsii. Tiedä millainen itse olet tuossa iässä, ja joku nuorempi menettää samasta syystä hermonsa sinuun silloin.

      • ääärrrrrggghhhhh

        Joskus hän tunkee puoliväkisin kylään, ja haluaa näyttää mulle miten soitetaan joku biisi kitaralla, hän siis ottaa minun kitarani ja näyttää sillä miten joku biisi soitetaan, vaikka hänellä on omakin kitara, rämpyttää sitä aina hirveällä voimalla, onneksi ei oo vielä mennyt sen takia kieliä poikki minun kitarastani. Vai onkohan mun kitarani hänen mielestään parempi kuin hänen omansa? Ollaan siis molemmat kitaransoittajia, ja osaan kyllä soittaa hyvin.


      • ensoita

        Naapurisi on selvästi pihkassa sinuun.


      • ääärrrrrggghhhhh
        ensoita kirjoitti:

        Naapurisi on selvästi pihkassa sinuun.

        Mä olen miespuolinen, joten siitä ei voi olla kyse. Ja naapurini on hetero.


      • Muuanukkeli

        Taitaa pappaparka olla yksinäinen kun tunkee tuttavalliseksi. Vaikka kyllä oma rauha pitää olla. Itse olen 60, vaan ei tulis mieleenkään tollanen käytös. Voisit kyllä ystävällisesti kertoa, että sinulla on jotain juttua meneillään just sillon jne. Jos ukkeli pääsee liian tuttavalliseksi, niin silloin olet keltaisessa nesteessä sen kans. Huomaa, että äijästä voi tulla naapuri helvetistä!


      • Anonyymi
        ääärrrrrggghhhhh kirjoitti:

        Joskus hän tunkee puoliväkisin kylään, ja haluaa näyttää mulle miten soitetaan joku biisi kitaralla, hän siis ottaa minun kitarani ja näyttää sillä miten joku biisi soitetaan, vaikka hänellä on omakin kitara, rämpyttää sitä aina hirveällä voimalla, onneksi ei oo vielä mennyt sen takia kieliä poikki minun kitarastani. Vai onkohan mun kitarani hänen mielestään parempi kuin hänen omansa? Ollaan siis molemmat kitaransoittajia, ja osaan kyllä soittaa hyvin.

        Jos ei kestä ääntä talossa, ja ihmisiä rapussa niin kannattaa muuttaa pois kerrostaloista jonnekin maalle missä naapuri 5 km päässä.


      • Anonyymi
        Muuanukkeli kirjoitti:

        Taitaa pappaparka olla yksinäinen kun tunkee tuttavalliseksi. Vaikka kyllä oma rauha pitää olla. Itse olen 60, vaan ei tulis mieleenkään tollanen käytös. Voisit kyllä ystävällisesti kertoa, että sinulla on jotain juttua meneillään just sillon jne. Jos ukkeli pääsee liian tuttavalliseksi, niin silloin olet keltaisessa nesteessä sen kans. Huomaa, että äijästä voi tulla naapuri helvetistä!

        Kuse naapuris postiluukusta aina kun ukko lähtee reissuun , jos se on täyspäinen niin ei uskalla enää lähtee mihinkään kun sen eteinen alkaa haisee.
        Näin ohjailet ukon kunnon kansalaiseksi.


    • peaceandloveandmusik

      Anna papan rampata eestaas jos haluaa,en ymmärrä miten joltain voi mennä hermot tuollaisesta.Rauhotu ja kuuntele vaikka hyvää musaa tai lähde itsekin lenkille.Sulla on liikaa aikaa kun ehdit naapureita vahtia.Vanhat mummot on yleenså tollasia.Elä ja anna toistenkin elää.

      • 2eeffwfef

        Sä olet itsekin häirikkö, huonokuuloinen tai päihdeongelmainen, tai mahdollisesti näitä kaikkia


    • ääärrrrrggghhhhh

      Minusta vähän tuntuu siltä että naapurini haluaisi kitarani itselleen, hän on monesti kehunut miten hyvä ja hieno kitara mulla on. Ja voinko vaatia naapuriltani korvausta, jos hän rikkoo kitarani kielet rajulla soittotyylillään?

    • rtsgerrtr

      Onko tarkkakin kirjanpito naapureiden menoista, kyylä?

    • hermorauniot

      Minulla on samanlainen naapuri seinän takana kuin AP:lla.
      Ei siinä tarvitse "kyylätä" kun kananpaska taloissa äänet kuuluu jokaisesta suunnasta.
      Kello lyö tietyn lyömän ja rauha rikkoontuu. Esimerkki vaikka aamulla olet juuri herännyt
      tai olet vielä unen pöpperössä ja ensimmäinen asia jonka kuulet ja mihin yleensä heräät (liian aikaisin) on se kun naapurin papparainen rampaa juurikin AP:n kuvailemalla tavalla. Lähtee johonkin ja on 15-30 minuuttia poissa ja tulee takaisin. Sama homma toistuu jopa kymmeniä kertoja vuorokaudessa. Ovet kolisee ja rapisee ja sitten askeleet kuuluu ja kopisee. Kyllä siinä menee jokaisella hermo ja psyyke. Kun sama toistuu kymmeniä kertoja joka päivä.

      Ei siinä ole mitään kotirauhaa kun kuuntelet vaikka musiikkia ja teet töitä yms. kotona ja aina havahdut siihen kun ovet aukee ja kolisee ja sulkeutuu ja aukee lähes koko ajan. Ne äänet kuuluu tällaisissa suomalaisissa kananpaska kopperoissa niin hyvin.

    • tgghffr

      jotain kansantautia. naapurini ramppasi jotain 6-10 kertaa kaupalle ja takas joka päivä. matka (noin 200m)yöt kylläkin oli sisällä. ei asu enään naapurissa. lähti pois.

      • kaIjaraIIi

        Joka kerta kun ostaa vaan pari kaljaa, niin ei tunnu niin pahalta.


      • Anonyymi

        No muutti vissiin minun naapuriini!
        Harrastaa vielä vasarointia ja porausta ja jatkuvaa yskimistä.
        Jatkuva ramppaaminen ylös alas ja ulos.
        Menee hermot.


    • 48vee

      Ei ole koskaan haitannut muiden ihmisten menemiset vai tulemiset, vaikka olen koko ikäni kerrostalossa asunut.

    • kuuusskkytviis

      Ja sinulla ei ole muuta tekemistä kuin kellottaa vanhaa naapuria.Olisko aika hommata oikea elämä.

    • ääärrrrrggghhhhh

      Vittu taas se ramppaa, jo kolmas kerta tunnin sisällä.

      • uteliasta_rassaa

        Eniten harmittaa varmaan se kun et tiedä missä naapuri käy.


      • dsadle

        Käväise jokukerta samaa matkaa polkemassa.


      • Tällaista.Puhuvat

        Vaari käy nusasemassa naapurin teinipoikaa.


    • mitenmeneesulla

      oletpas sinä tietonen toisten elämästä.mitä sinulle itsellesi kuuluu???

    • Siksi-Tarkkailee

      Aloittaja haluaa imeskellä vaarin kalua.

    • munatpois

      ulkomaalaiset pennut klo 1 klo 2 klo 4- YÖLLÄ

    • ääärrrrrggghhhhh

      Tänäänkin naapuri on mennyt ulos ja sisälle edestakaisin ainakin 10 kertaa.

      • kyttääjät_kuriin

        Etkä vieläkään ole saanut selville että missä käy?
        Pitää hullua jännityksessä ;)


      • ei_helppoa_kyttääjällä
        kyttääjät_kuriin kirjoitti:

        Etkä vieläkään ole saanut selville että missä käy?
        Pitää hullua jännityksessä ;)

        Kyllä tuommoinen epätietoisuus syö miestä.


    • RuuvasinOvenKiinni

      Meidän naapuri lopetti ravaamisen kun ruuvasin kaksi tusinaa ruuveja oven läpi karmiin, nykyiset akkukoneet on tosi tehokkaita vimpaimia :D

      • ääärrrrrggghhhh

        Anna ukkorievun tulla takakautta sisälle


    • siistipiha

      Rasvatkaa lukkonne ja sarananne kaikki ovessa ramppaajat.

    • ääärrrrrggghhhhh

      Tänään heräsin klo 6:15 kun se taas lähti johonki ulos, paiskasi oven kiinni ja tuli takaisin klo 6:30, lähti taas johonkin klo 6:35, tuli takaisin klo 6:45 ja nyt 5 minuuttia sitten taas lähti johonkin. Nyt väsyttää aivan helvetisti ja pitäisi töihinkin lähteä kahdeksaksi, yöunet katkesivat siihen kun se paiskasi oven kiinni.

      • jotain.tolkkua

        Kyllä kunniallisen kansalaisen kuuluukin herätä jo klo 06:00, ei siihen aikaan enää sängyssä lojuta.


      • axab12

        Oletko harkinnut korvatulppien ostamista?


    • ulkonamyrskyää

      Tiedätkös, vanhat (kuten toisinaan myös nuoret) ihmiset voivat olla fyysisesti sairaita. Monesti kuntoutus / kunnon ylläpito vaatii jatkuvaa liikkumista oman jaksamisen mukaan. Oletko miettinyt että tämä naapurin ukkohan voi käydä ihan vaan "lenkillä"? Lyhyitä reissuja juurikin ikänsä takia, ja niin usein kun hän vain kykenee.

    • enitsepolta

      Tuohan on itsestään selvää miksi naapurisi hyppää ulkona toistuvasti.
      Se käy ulkona tupakalla.
      Nykyäänhän ei saa enää polttaa sisällä asunnossa eikä parvekkeellakaan. Sen on pakko mennä 20 metrin päähän sisääntulosta röökaamaan. Sen vuoksi tyyppi hyppää ulkona jatkuvasti ja viipyy siellä about 5-15 minuuttia kerrallaan.

      • eitätäkäänminulla

        Sorry, lukihärö, eihän se äijä aloittajan mukaan tupakoi, joten röökaaminen ei voi olla syynä.
        Sillä on pidätysongelmia, ukko pystyy tekemään vain 15 minsan lenkkejä, sitten sen on pakko päästä vessaan.
        Mulla oli yks kaveri, sillä oli "tressi"vatsa, ei päässyt välillä yli tuntiin himansa läheltä minnekkään, aina kun se teki lähtöä, maha meni kuralle. ulko-ovesta pihalle pääsy kesti ikuisuuksia ja vaati monta vessakäyntiä, sitten kun istui autoon, maha meni kuralle sekunnissa ja pikavauhtia takaisin ineen. Seuraavaksi pääsi ensimmäisiin liikennevaloihin puolen kilsan päähän, ei muuta kuin auto ympäri ja takaisin kotiin paskalle. Vika korjaantui lääkkeillä.


      • eitätäkäänminulla

        Sorry, lukihärö, eihän se äijä aloittajan mukaan tupakoi, joten röökaaminen ei voi olla syynä.
        Sillä on pidätysongelmia, ukko pystyy tekemään vain 15 minsan lenkkejä, sitten sen on pakko päästä vessaan.
        Mulla oli yks kaveri, sillä oli "tressi"vatsa, ei päässyt välillä yli tuntiin himansa läheltä minnekkään, aina kun se teki lähtöä, maha meni kuralle. ulko-ovesta pihalle pääsy kesti ikuisuuksia ja vaati monta vessakäyntiä, sitten kun istui autoon, maha meni kuralle sekunnissa ja pikavauhtia takaisin ineen. Seuraavaksi pääsi ensimmäisiin liikennevaloihin puolen kilsan päähän, ei muuta kuin auto ympäri ja takaisin kotiin paskalle. Vika korjaantui lääkkeillä.


      • nettidoktor
        eitätäkäänminulla kirjoitti:

        Sorry, lukihärö, eihän se äijä aloittajan mukaan tupakoi, joten röökaaminen ei voi olla syynä.
        Sillä on pidätysongelmia, ukko pystyy tekemään vain 15 minsan lenkkejä, sitten sen on pakko päästä vessaan.
        Mulla oli yks kaveri, sillä oli "tressi"vatsa, ei päässyt välillä yli tuntiin himansa läheltä minnekkään, aina kun se teki lähtöä, maha meni kuralle. ulko-ovesta pihalle pääsy kesti ikuisuuksia ja vaati monta vessakäyntiä, sitten kun istui autoon, maha meni kuralle sekunnissa ja pikavauhtia takaisin ineen. Seuraavaksi pääsi ensimmäisiin liikennevaloihin puolen kilsan päähän, ei muuta kuin auto ympäri ja takaisin kotiin paskalle. Vika korjaantui lääkkeillä.

        Ei,ihan selvä suonikohjuvaivaahan tuo on-


    • Pakkotoistoako

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä että tuollanen ei oo ihan normaalia.Meidän seinänaapurissa on kaikki jouluaattto yöt kolistu aamuyöstä ja akka naukuu kuin pikkukissan pentu ku poikakamu väh' polkasee,,,iiiiiii-iiiiiiii.ininää. Ja jika ainoa ilta 22-23.00 ovia paukutetaan edes takas auki n viiden minuutin välein että kaikuu porrask'ytävissä, sitä en tiedä miksi näin toimitaan mutta hiljausuusaikaan se tapahtuu joka ilta ja ketäään ei päivisin koskaan näy,yöt eletään ja pestään pyykkiä,nuori pari leikkii kotista.Ukko kerran ärähti rumasti kun aamuvoroon piti l'hteä nukkumaan aikasemmin n21.00 aikaa niin kello 22 ja yli taas alko se ihme ovien edetakas paukutus,myydäänkö siellä jotain,,,en tiedä kun ei voi kysyä koska heitä ei näy päivisin .

    • ääärrrrrggghhhhh

      Tänäänkin se on mennyt edestakaisin ainakin 20 kertaa, lähtee aina polkupyörällä johonkin, tulee 15 minuutin päästä takaisin ja lähtee taas 15 minuutin päästä polkupyörällä johonkin.

    • ääärrrrrggghhhhh

      Kyse on siitä, että haluaisin omaa rauhaa, haluaisin voida mennä ulos ja sisälle ilman että kukaan naapuri tulee pihalla vastaan.

    • Järkikäteen

      Kun naapuri käy päivisin ENNEN HILJAISUUDEN ALKAMISTA ulkona miten usein käykin, hänellä on siihen oikeus. Hiljaisuus alkaa normaalisti 22.00 ja päättyy 7.00 aamulla. Päiväsaikaan on lupa rampata ulkona milloin haluaa.

    • johntravoltanserkku

      Taitaa se ukkeli olla parempi soittamaan kun ap? Seköhän vituttanee? Voisi tuohon ajatella vieläkin veemäisemmät naapurit,,sellainen 15henkinen Somppu-perhe ja niiden suku koko ajan pyörimässä seassa,,siinä kuulkaas ovet paukkaa ja älämölö on tajuton! Ja mukana myös lemu!
      Kannattas aloittajan vaan miettiä että pahemminkin voisi olla.

    • ääärrrrrggghhhhh

      Tänäänkin se on mennyt ulos ja sisälle ainakin 100 000 kertaa.

    • ääärrrrrggghhhhh

      Kun minä lähden täältä muutaman kerran päivässä ulos tai tulen tänne, niin en halua että rappukäytävässä kukaan tulisi vastaan, vaan haluan mennä yksin. Olen pitänyt tänäänkin kirjaa naapurini edestakaisin liikkumisesta, tänään hän on mennyt ulos ja sisään aika tarkalleen 18 890 kertaa. Naapurini takia tuollainen rauhallinen liikkuminen ei onnistu alkuunkaan, kun 99,99% prosentin todennäköisyydellä tulee vastaan ja alkaa väkisin jutella.

      • Anonyymi

        Miten kukaan onnistuu lähteä kotoa muutaman kerran.

        Normaalia on lähteä töihin ja tulla kotiin kaupan, päiväkodin ym kautta. Jolloin kello on 19.


    • Anonyymi

      Naapuri on tavannut joskus jopa 6 h lähtee ja tulee on varmasti sairas

    • Anonyymi

      Odotas kun naapuriin muuttaa Eestiläinen niin asunnossa kengät jalassa junttaaminen on uusi normaali ja asunnon ovea ei saa kiinni kuin paiskaamalla!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe