Miltä tuntuu elää kuplassa?

kupletinjuoni

Kuvitellen että joku kaipaa juuri SINUA?
Vaikka nyt täällä.

14

317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EipäKuulu

Ei kukaan kaipaakaan, eikä sillä ole mitään väliä.

• eikaipaa

Erosta on monta vuotta, ja olen ollut pitkään ilman naisseuraa. Saatan jopa ärtyä, jos joku vanha heila soittaa ja ehdottelee seksiä, vaikka toisaalta tuntuu hyvältä, että vielä löytyy kiinnostusta. Nuo henkilöt ovat kuitenkin ajalta ennen uskoon tuloa, kun käyttäydyin välillä holtittomastikin ennen avioliittoa.

• täältä_vain

no ei kovin kaksiselta , mutta saahan sitä kai haaveilla

• eikösevoisi

Hm, entä jos saisinkin viestin, joka olisi virallisen ja jonkin vähän aiheesta lipsahtaneen kombinaatio. Ihan siis omaan postiini. Olen huomannut, että kynäily sujuu. Odottelen jos vaikka sellainen epätodennäköinen asia tapahtuisi.

• yritäjoymmärtää

Niin juuri, kun sillä ei ole juuri mitään väliä kaipaako kukaan lainkaan täällä ollenkaan.

• eimuutenselviä

En mä kuvittele, että joku kaipaa minua, koska en ole ajatustenlukija. Asiat selvitetään muualla suu avaamalla sanojen tulla.

• yksijoukostaoon

En itsekään kuvittele kenenkään kaipaavan. Semmosia tuttuja vaan on joiden kanssa jutskata ja heittää läppää. Joskus ajattelin, että rakkauden vois tavata ihan kohtaamalla jonkun jossain tai tuttavapiiristä, mut kyllä se helpoiten taitaa mennä treffien kautta, esim.nettideitti.

• Yönjatkoatänne

Itse kaipailen ainakin, ja haluan kertoa, että välitän edelleen. Omalla kohdallani totean, ettei sekään auta, että pistin itseni vuoksi välit poikki. Hän merkitsee mulle edelleen ihmisenä paljon, vaikka ikävän tempun tekikin.

• Ei_ole_helppoa_elämä

En kuvittele , kunhan itse kaipailen vaan.
      Tiedän et hän on joskus käynnyt täällä.

• Itsehän

täällä kaipailen, enkä mitään älyttömyyksiä kuvittele. Kiva käydä täällä välillä toteamassa, ettei ole yksin hörhö.

• Ei.Miltään

Ei kukaan minua täällä ole kaivannut, päinvastoin; vihannut.

• VaiSellaista

Täällä kohtalotoverisi. Käsittämätöntä röyhkeyttä, kiusaamista ja vihaa, jolle on vaikea löytää mitään perustetta.

• voihan se olla tottakin että joku minuakin kaipailee.
      No, jos kaipaa, niin kertokoon sen minulle, en säiky, en pelkää enkä kohtele katoin ;).
      Siis kaipailee juuri MINUA ;o),,,

• Ite-OOT

Ikävä on muutakin kuin kaipaamista.
      Aloituksesi oli melko ikävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      207
      5250
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3726
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      67
      3613
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      22
      3558
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      44
      3170
    6. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2370
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2356
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      31
      2204
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2150
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2089
    Aihe