Miltä tuntuu elää kuplassa?

kupletinjuoni

Kuvitellen että joku kaipaa juuri SINUA?
Vaikka nyt täällä.

14

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EipäKuulu

Ei kukaan kaipaakaan, eikä sillä ole mitään väliä.

• eikaipaa

Erosta on monta vuotta, ja olen ollut pitkään ilman naisseuraa. Saatan jopa ärtyä, jos joku vanha heila soittaa ja ehdottelee seksiä, vaikka toisaalta tuntuu hyvältä, että vielä löytyy kiinnostusta. Nuo henkilöt ovat kuitenkin ajalta ennen uskoon tuloa, kun käyttäydyin välillä holtittomastikin ennen avioliittoa.

• täältä_vain

no ei kovin kaksiselta , mutta saahan sitä kai haaveilla

• eikösevoisi

Hm, entä jos saisinkin viestin, joka olisi virallisen ja jonkin vähän aiheesta lipsahtaneen kombinaatio. Ihan siis omaan postiini. Olen huomannut, että kynäily sujuu. Odottelen jos vaikka sellainen epätodennäköinen asia tapahtuisi.

• yritäjoymmärtää

Niin juuri, kun sillä ei ole juuri mitään väliä kaipaako kukaan lainkaan täällä ollenkaan.

• eimuutenselviä

En mä kuvittele, että joku kaipaa minua, koska en ole ajatustenlukija. Asiat selvitetään muualla suu avaamalla sanojen tulla.

• yksijoukostaoon

En itsekään kuvittele kenenkään kaipaavan. Semmosia tuttuja vaan on joiden kanssa jutskata ja heittää läppää. Joskus ajattelin, että rakkauden vois tavata ihan kohtaamalla jonkun jossain tai tuttavapiiristä, mut kyllä se helpoiten taitaa mennä treffien kautta, esim.nettideitti.

• Yönjatkoatänne

Itse kaipailen ainakin, ja haluan kertoa, että välitän edelleen. Omalla kohdallani totean, ettei sekään auta, että pistin itseni vuoksi välit poikki. Hän merkitsee mulle edelleen ihmisenä paljon, vaikka ikävän tempun tekikin.

• Ei_ole_helppoa_elämä

En kuvittele , kunhan itse kaipailen vaan.
      Tiedän et hän on joskus käynnyt täällä.

• Itsehän

täällä kaipailen, enkä mitään älyttömyyksiä kuvittele. Kiva käydä täällä välillä toteamassa, ettei ole yksin hörhö.

• Ei.Miltään

Ei kukaan minua täällä ole kaivannut, päinvastoin; vihannut.

• VaiSellaista

Täällä kohtalotoverisi. Käsittämätöntä röyhkeyttä, kiusaamista ja vihaa, jolle on vaikea löytää mitään perustetta.

• voihan se olla tottakin että joku minuakin kaipailee.
      No, jos kaipaa, niin kertokoon sen minulle, en säiky, en pelkää enkä kohtele katoin ;).
      Siis kaipailee juuri MINUA ;o),,,

• Ite-OOT

Ikävä on muutakin kuin kaipaamista.
      Aloituksesi oli melko ikävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      107
      3741
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      442
      1599
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1560
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1466
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1230
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      43
      1137
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      385
      1096
    Aihe