Missä olet....?????

KokkolanVaeltaja

Kokkolan kadut autiot, musta asfaltti sateessa kiiltää, täysikuu loimottaa, tähtitaivas, jäätyy märkä kostea tien pinta asfaltissa.
Missä olet, sinua etsin, törmäänkö sinuun, epätoivoinen tunne jyllää mielessä.
Oletko kävelyllä vai kodissasi lämpimässä. Mielessä vaeltaa ajatus, kohtaanko sinut koskaan.
Kerran, pari tai sitten ei kertaakaan viikon aikana näen sinut hetken pienen ajan, joka on viikon suurin kohokohta....
Epätoivo loputon kaikuu pään sisällä, sinua etsien, turhaanko etsin, kun en kuitenkaan löydä, vaikka toivossa elänkin, niin en voi tietää.
Jos tulisit vastaan, kuolisin onnesta, sinuun ihastunut olen !!!!!!

20

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TosirealistiKokkolan

      Täällähän minä. Tule Torikadun Unionille tänään klo:17.45 Voimme mennä luokseni, ja kokea unohtumatonta, miesten välistä rakkautta.

    • KokkolanVaeltaja

      Mee kuule vaan sen Börjen kanssa toteuttamaan miesrakkautta sinne suureen kompostiisi, jonne kaikki muutkin roskat upotat, ettei molokki kolistele kadullasi.

    • KokkolanVaeltaja

      Kaipaan sinua, suuri kaipaus jyllää, olet ajatuksissani, missä olet???
      Olet niin eksoottinen, ainutlaatuinen ja niin valtavan kaunis......
      Asuntojen ikkunoissa palavat valot, ihmiset ovat kotona olenko kulkenut ikkunasi ohitse.
      Mietin, mitä puuhaat, ajatteletko minua, sitä toivon.
      Olen huomanut, että kaikki muu on menettänyt merkityksensä, tuntuu oudolta, surulliselta.
      Mitä tämä on, miten toinen ihminen voikaan näin paljon vaikuttaa toiseen ihmiseen....

    • TosirealistiKokkolan

      Olisko se tuo koko?

      • KokkolanVaeltaja

        Mitä sä koolla tarkoitat, tässä on vähän suuremmat tunteet kyseessä.....
        Tiedät varmaan, mitä särkyneessä sydämessä tuntuu, haikeus, epävarmuus, kaipuu, suru...


      • Avaahiukan

        Nainen vai mies hukassa vai haaveellinen unelma?


      • KokkolanVaeltaja

        Naista kaipaan, eksoottinen ja lumoavan kaunis on hän, kovasti häntä ikävöin.
        Hänet kaupassa näen silloin tällöin, mutta aivan liian harvoin.
        Viikkoon en ole nähnyt, väärään aikaan olen ollut liikeellä, mutta jatkan ja toivon hänet näkeväni vielä useamman kerran.
        Minulle riittäisi jos saisin vain katsoa häntä silmiin ja kasvoihin, niin luomavan kauniit ovat hänen kasvonsa, kun olen hänet nähnyt ja silmiin katsonut......
        Voisin katsoa vaikka ikuisesti hänen kauniin syviin tummiin silmiin ja tuntea hänen tummat kauniit hiukset, oi, oi, kuinka tämä menee syvälle tunteisiin sydänjuuria myöten.
        Ajattelen häntä kaiken aikaa, hän on mielessäni nytkin.
        Toivon, että yöllä näkisin hänestä unta ja saisin olla hänen lähellään.


      • hyvä_neuvo
        KokkolanVaeltaja kirjoitti:

        Naista kaipaan, eksoottinen ja lumoavan kaunis on hän, kovasti häntä ikävöin.
        Hänet kaupassa näen silloin tällöin, mutta aivan liian harvoin.
        Viikkoon en ole nähnyt, väärään aikaan olen ollut liikeellä, mutta jatkan ja toivon hänet näkeväni vielä useamman kerran.
        Minulle riittäisi jos saisin vain katsoa häntä silmiin ja kasvoihin, niin luomavan kauniit ovat hänen kasvonsa, kun olen hänet nähnyt ja silmiin katsonut......
        Voisin katsoa vaikka ikuisesti hänen kauniin syviin tummiin silmiin ja tuntea hänen tummat kauniit hiukset, oi, oi, kuinka tämä menee syvälle tunteisiin sydänjuuria myöten.
        Ajattelen häntä kaiken aikaa, hän on mielessäni nytkin.
        Toivon, että yöllä näkisin hänestä unta ja saisin olla hänen lähellään.

        Eikö kannata yrittää puheisille? Siten homma etenee.


      • KokkolanVaeltaja

        Kunpa asia olisin noin yksinkertainen. Ihastuminen on yleensä toispuoleista.
        Tiedän jo ennalta, että aika varmaa on, etten hänelle kelpaa.
        Siksi tämä onkin niin raskas ja rankka asia, kun hänestä välitän ja häntä ajattelen.
        Oletan jokaisen naisen suhtautuvan minuun luotaan työntävänä, mikä on laskenut oman arvon tuntoa, että jään vain salaa kaipaamaan, kehen ihastun.

        Muistan, kun yläasteella oli kaksi naisoppilasta. Kerrankin ruokatunnilta tullessa jättivät koulurepun keskelle käytävää ulos juuri, kun minä olin tulossa samaa käytävää pitkin.
        Oliko taka-ajatus, että minä olisin tuonut sen repun tullessani.
        Kerran tämän naisen kaveri tuli kysymään, että alanko olemaan hänen kaverinsa kanssa.
        Nuori ja tyhmä kun olin, niin kieltäydyin.
        Varmaan olivat jättäneet sen repunkin siihen käytävälle.
        Toisen kerran vuosia myöhemmin olin opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja olin kirjastossa.
        Huomasin kaksi naista, jotka usein olivat kirjastossa samaan aikaan, kuin minäkin.
        Toinen heistä aina vilkuili minua ja jutteli kaverilleen. Aina toinen heistä näytti olevan niin onnellisen näköinen, kunnes paljastui, että tämä olikin ihastunut minuun.
        Siis miten minuun voi joku nainen ihastua, kun en ole mikään komeakaan, että kuka nainen tällaista nyt huolisi itselleen tai täytyy olla kyllä päästään vinksahtanut.

        Kerrankin siellä opiskelupaikkakunnalla, kun olin kävelylenkillä, niin yksi nainen tuli seuraani ja alkoi juttelemaan kanssani. Olin täysin äimän käkenä, että joku tulee juttelemaan tällaiselle, joka ei ole edes komea ulkonäöltään.


      • KokkolanVaeltaja kirjoitti:

        Kunpa asia olisin noin yksinkertainen. Ihastuminen on yleensä toispuoleista.
        Tiedän jo ennalta, että aika varmaa on, etten hänelle kelpaa.
        Siksi tämä onkin niin raskas ja rankka asia, kun hänestä välitän ja häntä ajattelen.
        Oletan jokaisen naisen suhtautuvan minuun luotaan työntävänä, mikä on laskenut oman arvon tuntoa, että jään vain salaa kaipaamaan, kehen ihastun.

        Muistan, kun yläasteella oli kaksi naisoppilasta. Kerrankin ruokatunnilta tullessa jättivät koulurepun keskelle käytävää ulos juuri, kun minä olin tulossa samaa käytävää pitkin.
        Oliko taka-ajatus, että minä olisin tuonut sen repun tullessani.
        Kerran tämän naisen kaveri tuli kysymään, että alanko olemaan hänen kaverinsa kanssa.
        Nuori ja tyhmä kun olin, niin kieltäydyin.
        Varmaan olivat jättäneet sen repunkin siihen käytävälle.
        Toisen kerran vuosia myöhemmin olin opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja olin kirjastossa.
        Huomasin kaksi naista, jotka usein olivat kirjastossa samaan aikaan, kuin minäkin.
        Toinen heistä aina vilkuili minua ja jutteli kaverilleen. Aina toinen heistä näytti olevan niin onnellisen näköinen, kunnes paljastui, että tämä olikin ihastunut minuun.
        Siis miten minuun voi joku nainen ihastua, kun en ole mikään komeakaan, että kuka nainen tällaista nyt huolisi itselleen tai täytyy olla kyllä päästään vinksahtanut.

        Kerrankin siellä opiskelupaikkakunnalla, kun olin kävelylenkillä, niin yksi nainen tuli seuraani ja alkoi juttelemaan kanssani. Olin täysin äimän käkenä, että joku tulee juttelemaan tällaiselle, joka ei ole edes komea ulkonäöltään.

        Olisiko sällillä nyt kuitenkin jonkinnäköisen henkisen kasvun paikka? Kun toi ulkonäkö ei noissa ihmissuhteissa erityisemmin mitään merkkaa. Maapallo hädin tuskin hukkuisi liikakansoitukseen jos täällä ainoastaan komeat ja kauniit olisivat erehtyneet toistensa juttusille..


      • KokkolanVaeltaja

        Olet luultaavasti oikeassa, minulla on todennäköisesti jonkinlainen syndrooma omasta ulkonäöstäni ja siitä, että en kelpaa tällaisena naiselle, kuten olen.
        Mutta syndrooma on vaan pinttynyt syvälle mieleeni, että ei siitä ihan heti pääse yli yhdessä huonon oman arvon tunnon kanssa.
        Syvällä sisimmässäni olen kuitenkin herkkä ja taiteellinen persoona....

        https://www.youtube.com/watch?v=Izi-yj6LHI0
        Tämän video alkuperäisen tekijän omakohtaiseen yksinäisyyteen voin samaistua, kuin hän puhuisi minun tunteistani ja häneen voin samaistua alkaen kohdasta 8:25....
        Tosi koskettava ja surullinen yksinäisyyden tunne...


      • KokkolanVaeltaja kirjoitti:

        Olet luultaavasti oikeassa, minulla on todennäköisesti jonkinlainen syndrooma omasta ulkonäöstäni ja siitä, että en kelpaa tällaisena naiselle, kuten olen.
        Mutta syndrooma on vaan pinttynyt syvälle mieleeni, että ei siitä ihan heti pääse yli yhdessä huonon oman arvon tunnon kanssa.
        Syvällä sisimmässäni olen kuitenkin herkkä ja taiteellinen persoona....

        https://www.youtube.com/watch?v=Izi-yj6LHI0
        Tämän video alkuperäisen tekijän omakohtaiseen yksinäisyyteen voin samaistua, kuin hän puhuisi minun tunteistani ja häneen voin samaistua alkaen kohdasta 8:25....
        Tosi koskettava ja surullinen yksinäisyyden tunne...

        Nii-in, luultavasti sulla on pelkästään heikko itsetunto. Ja se vie sulta mahdollisuuden onneen. Ei minkään ihmissuhteen kriteerinä ole kauneus tai komeus, vaan se, että kykenee välittämään toisesta aidosti ja huomioimaan toisen tunteet. Usko mua, että sulta löytyy ihan varmasti kyseiset taidot... :))


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Nii-in, luultavasti sulla on pelkästään heikko itsetunto. Ja se vie sulta mahdollisuuden onneen. Ei minkään ihmissuhteen kriteerinä ole kauneus tai komeus, vaan se, että kykenee välittämään toisesta aidosti ja huomioimaan toisen tunteet. Usko mua, että sulta löytyy ihan varmasti kyseiset taidot... :))

        Toi jätkä ei vastaa naisille, hassua että itkee silti naisettomuuttaan. Muutamia kertoja koitin tsempata, mutta enää en viitsi. Se *jätkä* on pommittanut hulluna viesteillä nyt, kun olen lakannut vastaamasta..


      • kaamos_kuu
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Nii-in, luultavasti sulla on pelkästään heikko itsetunto. Ja se vie sulta mahdollisuuden onneen. Ei minkään ihmissuhteen kriteerinä ole kauneus tai komeus, vaan se, että kykenee välittämään toisesta aidosti ja huomioimaan toisen tunteet. Usko mua, että sulta löytyy ihan varmasti kyseiset taidot... :))

        Yksinäisyyttä on näilläkin näppäimillä, semmoista joka helpottaisi kun pääsisi purkamaan itseään kaltaisellesi neidolle. Oletkos lukenut psykologiaa kun vaikutat hyvin aiheeseen perehtyneeltä?


    • Luttula

      Purjeella oli 3 lokkia 1 naakka ja kissa

    • KokkolanVaeltaja

      Tänään hänet näin kaupassa illalla ja hetken aikaa sain hänen lähellään viivähtää. En tiedä hänen nimeään, mutta kutsun häntä nimellä Yao Niang....
      Hyvä syy käydä nyt samassa kaupassa toivossa nähdä hänet....
      Tietäsipä hän, kuinka hän saa sydämeni itkemään kaipuun kyyneliä. Hän on kuin kaunein orkidea, kaunis päiväperhonen.
      Voisinpa olla hänelle edes ystävä, olla hänen lähellään, halata tai pitää kädestä kiinni ja katsoa silmiin. Voisin katsoa hänen kauniisiin silmiin ikuisesti....
      Yao Niang.... olet murtanut palan sydämestäni. Jos en enää näkisi sinua, sen jälkeen päiväni peittäisivät mustat ja synkät pilvet,
      Mutta sinä Yao Niang olet kuin kaunein auringon kimallus ja nähdessäni sinut kaipuu väistyy edes hetkeksi....
      Olen sinuun syvästi ihastunut ja kiintynyt Yao Niang, kunpa tietäisit sen.....

    • KokkolanVaeltaja
    • totuusonjulma

      Voinko auttaa sinua? Kaipaat häntä jota rakastat. Hänen lämpönsä jne. Mene thaihierontaan. Sieltä löydät hänet. Siellä hän on töissä. Käsissään ei ole lämpöä,eikä taitoa. Mutta hän haluaa oppia. Näet hänet,tunnet lämmön. Mutta mikään ei ole enää niinkuin ennen. Olet varmasti pettynyt. Mutta löydät paremman,oikean rakkauden.

      • KokkolanVaeltaja

        Sinulla on nyt vääriä johtopäätöksiä. Ei kukaan voi tietää toisen kaipauksen suuruutta.
        Jaa, että thaihieronnassa, ei hän siellä ole kyllä töissä.


    • runoepeli

      naista kaipaan mä kaistaa
      viinaan menevää tyttöraiskaa
      himo hurja hänen silmistään loistaa
      tokkopa tarvinnee häntä elostani poistaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe