Hei!
Olisiko täällä ketään joka olisi ilmoittautumassa Valmennuskeskuksen kursseille? Itse haluaisin hyödyntää frendialennuksen ja etsin muita kursseille aikovia. Voin ilmoittautua kurssille vaikka heti. :)
Frendialennus
10
372
Vastaukset
- huolestunut2017
Älä vaan valitse Valmennuskeskuksen kurssia. Lue tuo tuorekeskustelu, jossa on mukana viime kauden kurssilaisia!
- p.wa
Moikka, mä olisin kiinnostunut! :)
- Frendiale
Hienoa:) Olen tosiaan nyt selaillut erilaisia kurssivaihtoehtoja ja tämä Valmennuskeskus vaikutti sopivimmalta vaihtoehdolta kotipaikkakunnallani. Milloin voisit ilmoittautua? Itse ilmoittautuisi mielellään jo tämän viikon aikana.
- Frendialennus
Päädyin sittenkin toiseen kurssiin:D
Hei! Olen ilmoittautumassa kevään valmennuskeskuksen valmennuskurssille. Kurssi alkaa 9.1 ja haluaisin hyödyntää frendialennuksen. Saisimmeko mahdollisimman pian ryhmän kasaan, ja alennukset kaikille? (alennuksenhan saa, vaikkei ole sama kurssi)
- 356
pääsisinkö vielä johonkin ryhmään mukaan?
- Rrvme
Hei!
Ettiikö kukaan frendialea valmennuskeskuksen valmennuskurssillee? Meitä on 2 kaverin kanssa!
Lisää snäpissä rrvme - lauravapola
Hei! Vieläkö löytyy kiinnostusta? Löydät minut Facebookin kautta. Laita viestiä asap!
- MimosaTanner
Hei!
Täällä yksi Valmennuskeskuksen frendialeja kaipaileva, löydät minut Facebookista ja laita vaan rohkeasti viestiä. :) - alehaukka
moi, täälä yks frendialea vielä kaipaileva pikaisella aikataululla, laita snäppiä helluune
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696