hiekkalinnan päiväkoti

kerttuli89

Älkää viekö lastanne hollolan hiekkalinnan päiväkotiin,siellä yks hoitaja satuttaa lasta ja väittää lapsen kuvittelevan,vaikka lapsella on selvät jäljet ja pelkää mennä päiväkotiin ja esimiehet uskovat tämän narsistisen hoitajan sanaan, ja lapsi kuvittelee kaiken. Moni vanhempi on kanssani samaa mieltä,muttei uskalla puhua,mielummin ottavat lapsen pois koko päiväkodista.Ymmärrän kyllä miksi keskustelukäynti esimiesten ja tämän taitavasti puhuvan narsistisen hoitajan kanssa oli hyvin painostava ja tätä hoitajan sanaa puoltava,Pakko ottaa lapsi pois ennenkuin sattuu vakavampaa.

6

2259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sannaxam

joo,oon elänyt yhden narsistin kanssa ja tiedän miten hyvin ne osaa puhua kaikki puolelleen .Ne on taitavia valehtelijoita osaavat puhua muut ympäri,kieltävät kaiken ja kääntävät asian jonkun muun syyksi,yleensä heikomman tässä tapauksessa lapsen,tiedän kyseisen päiväkodin ja tiedän,että siellä on yksi hyvin ilkeä hoitaja v.... Ja siis todella harmillista,että päiväkodin esimiehetkin keskittyy vaan siihen,että päiväkodin maineeseen eikä lapsen turvallisuuteen.joo pysykää erossa tästä päiväkodista. Lapsilla on turvallisempaa kotona tai tutun luona

• outoaporukkaa

Juu. Kannattaa päiväkodin esimiesten olla hullun narsistihoitajan puolella, niin sillä sitä mainetta päiväkodille rupeaa kertymään. No... itsepähän omaa kuoppaansa kaivavat.
        Ei tässä mulla muuta.

• willistaapero

ei kannata tänne viedä,lapset yksin pihalla eikä hoitajia näy missään,ovat sisällä itse lämpimässä kun lapsen hytisee ulkona.

• Alkismutsi

Minun lapseni on iloinen ja rakastaa kaikkia hoitsuja ja tarhan tätejä siellä.Ollut jo kolma kautta ja kiitän Hiekkalinnaa lapseni kehittämisestä.Itse minulla ei ole aikaa ja voimavaroja lastani hoitaa koska olen alkoholisti.Lapsi on kotona minun ja viinapullon kanssa.Lapsellani lelutkinon viinapulloja joista hän tekee ihania koristeita.Kotona juon ja olen iloinen että lapseni leikkii oikeilla leluilla Hiekkalinnassa.Kiitos

• kartsa009

jo haastattelussa sanoivat,että ilmoittavat lastensuojeluun helposti.Ja ovat joutuneetkin kuulemma ilmoittamaan joistakin.kyllä muista ilmoittavat.mutta eivät tutki omien hoitajien töppäilyjä ym.pahoinpitelyjä mitä omat hoitajat tekee. Eihän päiväkodin hoitajat tee mitään virheitä,ne on ne vanhemmat,jotka on niitä pahempia.

• alkuperäinenap

olisin toivonut,että lastenpsykologi olisi selvittänyt lapsen kanssa,mitä on tapahtunut,mutta ei,mut ahdistettiin nurkkaan ,jossa kolme päiväkodin edustajaa pommitti kysymyksillä,siihen malliin,että lapsesi kuvittelee kaiken ja on liian herkkä,että meillä ei varmaan huudeta paljon ,käsitin sen niin ,että lapsen pitäs tottuu huutamiseen,mutta kun en halua huutaa lapsilleni siis mikä on oikein huudanko vai en? Jos oisin tiennyt,että sinne tulee kolmaskin päiväkodin edustaja puolustamaan tätä narsistista hoitajaa,niin oisin itekki ottanut kaverin puolustamaan minua ja lastani.En suosittele kenellekkään noita keskusteluja.On niin nöyryyttävää......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      302
      8173
    2. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2465
    3. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1535
    4. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      161
      1489
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      67
      1397
    6. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      20
      1156
    7. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      1059
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      39
      1015
    9. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      41
      1011
    10. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      971
    Aihe