Käsittelemättömiä asioita on ollut elämässä. Niitä tulee kun elämä jossain vaiheessa muuttuu monimutkaiseksi. Sitten on tietysti ajan henki, joka ohjaa ihmisiä, ja muiden odotukset. Onhan siitä jo kauan. Kun asiat meni solmuun. 20 vuotta. Tämä viimeisin, muutaman vuoden takainen, on ihan pikku keissi vaan. Mutta onneksi solmut voi aueta. Vaikka se ottaisi sen 20 vuotta. ;)
No kirjoitan nyt tällaisen
13
261
Vastaukset
- Etolemies
Laita äijä hame päälle
- Kukahänonkaansitten
Älä nyt.... Kato sen verran olen mies, etten edes yritä löytää massiivisille ongelmille vastausta jostain pikku pimusta. ;)
- Dorkaolet
Käsittelemätön pikkukeissi
- Voiminkätekidorkasulle
Viesti tullut 5:22. Onko sulla ikävä jotain dorkaa? Rakastunut ihan väärään ihmiseen?
- Niinolet
Sää olet valehteleva paska
- Mitessielläpäässä
Voi olla. Itselle ja muille valehteleva. Entä itse?
- Olethiiri
Vähätteletkö lyöntiäsi ääliö
- Hyvääaamua
Meni väärälle sori. En ole lähelläkään hiirtä, enkä lyönyt naista.
- kohtuus
toiset ne tykkää lynkata... tämä on siitä huono juttu, että joku ilkeä
- Oikeaan.suuntaan
Hienoa, että otat asiat käsittelyyn. Pikkuhiljaa solmuja auki, elämä yksinkertaiseksi. :)
Todellako 20 vuotta olet tuota vatvonut? Mikä siinä sylttää niin että et saa edes itsellesi sitä selvitettyä?
No, jokainen tyylillään voi kiduttaa itseään.- Veitjokaiken
Koska se äijä on perseestä. Kuvittelee saavansa exänsä takaisin. Eikö mikään riitä. Veit jo kaiken.
- Olinsullevainpaskaa
Turpaankin tuli monta kertaa henkisesti ja fyysisesti. Tuu tappaan mut niin saat rauhan. Saat perustaa uuden kihlattusi naisesi kanssa kodin jossa on mun lapset. Työmatkahuoraajakin olit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2085289SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun494057SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site344018Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers253662SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673633Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto302670Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062410SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?332247