Käsittelemättömiä asioita on ollut elämässä. Niitä tulee kun elämä jossain vaiheessa muuttuu monimutkaiseksi. Sitten on tietysti ajan henki, joka ohjaa ihmisiä, ja muiden odotukset. Onhan siitä jo kauan. Kun asiat meni solmuun. 20 vuotta. Tämä viimeisin, muutaman vuoden takainen, on ihan pikku keissi vaan. Mutta onneksi solmut voi aueta. Vaikka se ottaisi sen 20 vuotta. ;)
No kirjoitan nyt tällaisen
13
248
Vastaukset
- Etolemies
Laita äijä hame päälle
- Kukahänonkaansitten
Älä nyt.... Kato sen verran olen mies, etten edes yritä löytää massiivisille ongelmille vastausta jostain pikku pimusta. ;)
- Dorkaolet
Käsittelemätön pikkukeissi
- Voiminkätekidorkasulle
Viesti tullut 5:22. Onko sulla ikävä jotain dorkaa? Rakastunut ihan väärään ihmiseen?
- Niinolet
Sää olet valehteleva paska
- Mitessielläpäässä
Voi olla. Itselle ja muille valehteleva. Entä itse?
- Olethiiri
Vähätteletkö lyöntiäsi ääliö
- Hyvääaamua
Meni väärälle sori. En ole lähelläkään hiirtä, enkä lyönyt naista.
- kohtuus
toiset ne tykkää lynkata... tämä on siitä huono juttu, että joku ilkeä
- Oikeaan.suuntaan
Hienoa, että otat asiat käsittelyyn. Pikkuhiljaa solmuja auki, elämä yksinkertaiseksi. :)
Todellako 20 vuotta olet tuota vatvonut? Mikä siinä sylttää niin että et saa edes itsellesi sitä selvitettyä?
No, jokainen tyylillään voi kiduttaa itseään.- Veitjokaiken
Koska se äijä on perseestä. Kuvittelee saavansa exänsä takaisin. Eikö mikään riitä. Veit jo kaiken.
- Olinsullevainpaskaa
Turpaankin tuli monta kertaa henkisesti ja fyysisesti. Tuu tappaan mut niin saat rauhan. Saat perustaa uuden kihlattusi naisesi kanssa kodin jossa on mun lapset. Työmatkahuoraajakin olit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2058546Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.386059Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1493901- 1082774
- 1011794
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2531747Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81408Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751241Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202181236- 621175