No kirjoitan nyt tällaisen

Tilitysvainen

Käsittelemättömiä asioita on ollut elämässä. Niitä tulee kun elämä jossain vaiheessa muuttuu monimutkaiseksi. Sitten on tietysti ajan henki, joka ohjaa ihmisiä, ja muiden odotukset. Onhan siitä jo kauan. Kun asiat meni solmuun. 20 vuotta. Tämä viimeisin, muutaman vuoden takainen, on ihan pikku keissi vaan. Mutta onneksi solmut voi aueta. Vaikka se ottaisi sen 20 vuotta. ;)

13

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etolemies

Laita äijä hame päälle

• Kukahänonkaansitten

Älä nyt.... Kato sen verran olen mies, etten edes yritä löytää massiivisille ongelmille vastausta jostain pikku pimusta. ;)

• Dorkaolet

Käsittelemätön pikkukeissi

• Voiminkätekidorkasulle

Viesti tullut 5:22. Onko sulla ikävä jotain dorkaa? Rakastunut ihan väärään ihmiseen?

• Niinolet

Sää olet valehteleva paska

• Mitessielläpäässä

Voi olla. Itselle ja muille valehteleva. Entä itse?

• Olethiiri

Vähätteletkö lyöntiäsi ääliö

• Hyvääaamua

Meni väärälle sori. En ole lähelläkään hiirtä, enkä lyönyt naista.

• kohtuus

toiset ne tykkää lynkata... tämä on siitä huono juttu, että joku ilkeä

• Oikeaan.suuntaan

Hienoa, että otat asiat käsittelyyn. Pikkuhiljaa solmuja auki, elämä yksinkertaiseksi. :)

• Todellako 20 vuotta olet tuota vatvonut? Mikä siinä sylttää niin että et saa edes itsellesi sitä selvitettyä?
      No, jokainen tyylillään voi kiduttaa itseään.

• Veitjokaiken

Koska se äijä on perseestä. Kuvittelee saavansa exänsä takaisin. Eikö mikään riitä. Veit jo kaiken.

• Olinsullevainpaskaa

Turpaankin tuli monta kertaa henkisesti ja fyysisesti. Tuu tappaan mut niin saat rauhan. Saat perustaa uuden kihlattusi naisesi kanssa kodin jossa on mun lapset. Työmatkahuoraajakin olit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      205
      8546
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      38
      6059
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      149
      3901
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      108
      2774
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      101
      1794
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      253
      1747
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1408
    8. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      75
      1241
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      18
      1236
    10. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      62
      1175
    Aihe