Missä myydä TT-pienoisrautatietavaroita ?

TTmyyjä

Minulla on 8kpl vetureita, 17kpl vaunuja, todella runsaasti kiskoja, vaihteita ja risteyksiä. 3kpl muuntajia, useita saman mittakaavan rakennusten rakennusarjoja pakkauksissaan kokoattomina, autoja sekä puita. Kaikki on 80-luvulla hankittuja PIKO-tuotteita. Suurin osa täysin käyttämättömiä, kaikki veturit juuri testattu toimiviksi. Osaisiko joku neuvoa missä tuota settiä voisi koittaa myydä "hyvään kotiin" ? Tai löytyisikö täältä ostajaa ?

2

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyntiä.harkitseva

      Hyvä kysymys, itsekin harkitsen 80-luvun Piko 1:87 junaratasarjan lisäosapaketin myyntiä jossa on vaihdesarja ja kaarreratasarja. Made in DDR :D
      Vähän käytetty ja ehjä, alkuperäinen pakkauskin mukana, tosin hieman rähjääntynyt se pakkaus on.
      Mietin vaan että liekö näillä minkäänlaista rahallista arvoa vai olisikohan "tunnearvo" suurempi...
      Vanhempien varaston syövereistä saattaisi löytyä se varsinainenkin junarata muuntajineen.

      • myyntiä.harkitseva

        Löytyi se varsinainen junaratakin vetureineen, vaunuineen ja muuntajineen. On vaan ollut kylmässä varastossa lämpötilavaihteluiden armoilla tuollaiset 25 vuotta joten en luota muuntajan turvallisuuteen enää edes sen vertaa että uskaltaisin kokeilla tuota. Päällisin puolin ehjän näköinen kuitenkin, en ole purkanut tuota kun nähtävästi pitäisi porata niitit auki pohjasta. Veturin sähkökontakteissa näkyy hapettumaa jonka nojalla epäilen muuntajankin kärsivän vähintään hapettumista.
        Mukana alkuperäinen pakkaus styrokseineen, sellainen tummansininen pahvipakkaus, joku lipukekin mukana, radat ja yllämainittu lisäosa. Veturi on höyryveturi.
        Vaunut ovat todella yksityiskohtaisia, vähän liiankin kun tähän mennessä materiaali on haurastunut niin että kevyt kosketuskin riitti katkaisemaan jonkin pikkuosan yhden vaunun kyljestä. Osa on tallessa ja kunhan kerkiän niin voin liimata sen takaisin. Yhden vaunun kytkentälaite ("vetokoukku") oli myös vääntynyt ja saranatappi kadonnut, korvautunee jollain rautalanganpätkällä.
        Mahtaakohan ketään kiinnostaa tänäpäivänä tällainen pikkuvikainen retro-junaratasetti ja mitähän näillä yleensä on arvoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe