Onko mitään kokemusta langattomasta latauksesta? Toimiiko ja kannattaako hankkia sellanen laturi? Saa tietääkseni 8 ja X ään.
Langaton lataus
11
5889
Vastaukset
- Mksa
Juuh, ostin jonkun mophie laitteen, laturin. Myyjän mukaan sen piti ladata 8 langattomasti, vaan eipä ladannut. Palautin. Ja sit en tiedä lataako ne jos on suojakotelo.
- Matias111
Itse ostin tämän
https://www.omppuosa.fi/epages/omppuosa.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2018032001/Products/"Langaton laturi"
ja hyvin toimii - ToimiihanNe
Toimiihan ne. Ite hankin Samsungin laturin, toimii vallan hyvin. On vain pidettävä huoli, ettei mahdollinen suojakuori ole liian paksu, silloin lataus ei toimi , tai on älyttömän hidas. Tuolla ”hirmeen” hintasella (109 €) Applen omalla aktiiviläppäisellä kotelolla lataus on mallikasta toisin kuin muuten hienolla parinkympin tarvikekotelolla, jossa lataus hädin tuskin toimii, on liian paksu.
- vie-pöytätilaa-paljon
Hanki johto, jota käytät vain kotona tietyssä paikassa (eteinen, olohuone, ruokapöytä, tietokone). Paljon parempi kuin joku langaton lataus. Säästetyillä rahoilla voit ostaa vaikka mitä.
Applen oheistuotteet ovat erittäin kalliita. Rahastavat oheistuotteilla (earpods, laturit, donglet, korjaukset, kuukausitilaukset). Puhelimet voivat vaikuttaa hyviltä, mutta tulevat kalliiksi pitemmän päälle.
Voit verrata hintoja Android puhelinten oheislaitteisiin. Huomaatko eron?- SuutSuppuunKöyhät
Apple - ei köyhille! Kaikki Apple logolla varustetut aidot laitteen maksavat hunajaa. Köyhät ostelkoon satasen androideja.
- Joopsista
Sama langaton laturi joka lataa Androidin toimii myös Applen laitteiden kanssa, eli ei se tasan tarkkaan ole sen kalliimpi. ; D
Ja minä taas luulen, että jotkut Applen laitteet saattavat olla jopa halvempia pidemmän päälle, kun ne kestävät pidempään kuin halvat romut. Toki Applen originaalit lisälaitteet ja huollot ovat kalliimpia, mutta eipä ole onneksi tarvinnut niihin laittaa rahaa. - Tarvikelaturi
Ei tarvitse olla Applen oma laturi, johdon hinnalla saat langattoman tarvikelaturin.
- Hddhdy
SuutSuppuunKöyhät kirjoitti:
Apple - ei köyhille! Kaikki Apple logolla varustetut aidot laitteen maksavat hunajaa. Köyhät ostelkoon satasen androideja.
Androidejakin on kalliita mutta vaikka android puhelin maksaisi tonnin niin lisätarvikkeet ovat aina havempia kuin applen. Miten jokin latauskaapeli jonka valmistus maksaa varmaan alle 10snt kiinassa voi applelta maksaa 30€ kaikkiin muhin puhelimiin käypäsen saa alle 10€
- Plasmat_sekaisin
Hddhdy kirjoitti:
Androidejakin on kalliita mutta vaikka android puhelin maksaisi tonnin niin lisätarvikkeet ovat aina havempia kuin applen. Miten jokin latauskaapeli jonka valmistus maksaa varmaan alle 10snt kiinassa voi applelta maksaa 30€ kaikkiin muhin puhelimiin käypäsen saa alle 10€
Saa niitä Applenkin laitteisiin kiinasta yhtä edullisesti.
- ebayssaonhalpaa
Samsungin ihan aidon langattoman laturin saa ebaysta paketteineen 5€
- älkääälkää
oikea turhakkeiden turhake
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760