isänpäivälahjaksi? Meillä mies tulee meille koko viikonlouksi ja pid'mme kivat isänpäivjuhlat, ostimme hänelle kauheesti lahjoja, ja karkkia. Sitten ostimme kirjan, miten tulla hyväksi isäksi ja mieheksi Kova lukumies.
Mit ostatte ex miehelle
6
188
Vastaukset
- unohditko
tärkeimmän; missä lapset.. vieraannutettu?
- olekännissätaas
Kuules tenukeppi , ei sulla ole mitään exää eikä lapsia, sun luokse tulee sun ryyppykaverit ja ostitte toinen toisillenne vinaa ja kaverisi ovat kovia ryyppymiehiä.
- tarkoititko
Raision kaupungin "lastensuojelun-" vieraannuttaja viranomaisia ja lapsen "äitiä-" perättömin "viranomais-" selvityksin, lausumin; lapsen tarkoitushakuisin vieraannuttamisin- ja vainoamisin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista-
- VainHelliäHetkiä
Jos mulla olis ex-mies, niin en varmasti sille lahjoja ostaisi, koska hän ei ole isäni.
Lapset ostavat isällensä lahjan ja minä leivon kakun, jollei joku lapsista päätä leipoa/ostaa. - naiset.epävakaita
Mulla ei ole ollut koskaan halua tavata entisiä suhteitani, olipa niistä lapsia tai ei.
- Sukurutsaiiii
Mitä!!!! Onko ex mies sun isäsi?????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464061Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39958Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790