Tatuointia laadulla?

Muutan lähiaikoina Hämeenlinnaan muutamaksi kuukaudeksi työn perässä. Olisi mukavaa kuulla, mihinköhän sitä kannattaisi kuvaa mennä ottamaan?
Googlella ei tuoreita arvosteluja juuri löytynyt. Kyseessä ei ole ensimmäinrn kuvani, joten laatu on tärkeämpää kuin hinta.
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Ehdotan että otat vaan valokuvan !
Ilmianna
Jaa
Ehdotan, että ei kommentoida, jos ei ole järkevää sanottavaa. Kiitoks.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No miksi sitten kommentoit itse järjettömällä tyylillä
?
Asia on niin että tuo VALOKUVAN OTTO ON LOISTAVA IDEA, parempi kuin oman nahan pilaaminen joillakin kemikaaleilla ja nanopartikkeleilla!

Usko vaan viisaampien neuvoja äläkä itse ole järjettömän tyhmä. :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Unique art, kallis mutta hyvä.
Ilmianna
Jaa
Jospa järki voittaisi, ja jättäisit mokoman hömpötyksen (= pysyvä ruumiinvamma) hankkimatta. Kauhean näköistä, kun ihminen näyttää siltä kuin olisi juuri pulpahtanut vedestä pintaan sankan leväkasvuston läpi, hyi olkoon!
Ilmianna
Jaa
ei vissiin kauppa käy kun kyseiset virmat täällä "kyselee". ottaneet oppia ns. kirpputori kyselijöistä. kohta veijo essokin kysyy mikä on kylän paras pensis kun on ohi ajamassa ja pitäisi täällä tankata
Ilmianna
Jaa
No täällähän sai hyviä kommentteja, toivottavasti kaikki hämeenlinnalaiset eivät ole samanmoisia viheltelijöitä.
Tykkään näyttää nanopartikkeleiden myrkyttämältä levälautalta, mutta eikös se ole oma asiani? Lisäksi, en ole minkään "virman" edustaja, taisiis tavallaan olen kun olen työsuhteessa, mutta en tatuointivirman.
Eli jätetäänkö nämä moittimiset ynnämuu turha sinne 70-luvulle, kiitos?

Googlella ei löytynyt kuin tuo uniqueart joka tosiaan vaikutti mielenkiintoiselta, sekä custom tattoo, jonka sivut olivat aika sekavat. Olisi kiva kuulla ihan oikeita mielipiteitä, vai käykö suoraan jossain lähikaupunkien lafkoissa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
no voivoi reppanaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
r_eppana kirjoitti:
no voivoi reppanaa.
*repsÄ
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Se on ihan sama missä käyt töhertämässä sen tripaalis käsivarteen.voit sitten kesällä esitellä terasilla.voi sitä myötähäpeän määrää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sari Rautio ottaa ainakin selffieitä, kysy sitä!
Ilmianna
Jaa
Kahtos, hämeenlinnan luolaihmiset ovat oppineet nettiä käyttämään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin, jos olet kilpikonnan värinen, onko varaa puhua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tatuointia laadulla?

Muutan lähiaikoina Hämeenlinnaan muutamaksi kuukaudeksi työn perässä. Olisi mukavaa kuulla, mihinköhän sitä kannattaisi kuvaa mennä ottamaan?
Googlella ei tuoreita arvosteluja juuri löytynyt. Kyseessä ei ole ensimmäinrn kuvani, joten laatu on tärkeämpää kuin hinta.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta