missä voisin nukkua kodittomana lahessa onko täällä mitää palvelutaloja kuten helsingissä?
koditon lahti
6
391
Vastaukset
- KIIRABI
Kysy kaupungin sosiaali palvelulta tai luterilaiselta kirkolta, apua löytyy varmasti jos sitä tarvitaan
- Auttajana
Apilakadulla, Launeen Prisman lähistöllä on uudehkot vastaanottotilat, johon voi mennä yöksi ilman kattoa pään päällä. Tsemppiä sinulle! Toivottavasti asiasi järjestyy pian parhain päin.
- Ja.noin
Paperinkeräyslaatikkoon vaa. 😋
- Lahtelainen
Jos olet Matu niin ei huolta kela maksaa vuokran aina 1000€ / kk. asti
Mutta jos olet suomalainen niin vaihda kylää nopeasti täältä et mitään saa - Raketti-Rauni
Raksa-Rane tietää ja tarvittaessa majoittaa. Kyllä roskalaatikkoon kaksi mahtuu.
- HyvätNeuvotKalliit
Kantsii hankkiutua Hemen kaveriksi. Haasteena voi olla sen löytyminen, mutta jos Paavola pubista meet kyselee, niin etköhän apua saa. Hemellä on piiiiitkä kokemus asunnottomana elämisestä: jo vuodesta 1990 hän on pyörinyt asunnottomana. Hän tietää, miten hommat hoidetaan. Hankkiudut hänen kaveriksi, niin alat hänen ylen sivistyneen seuran ansiosta verkostoitumaan ja pian sulla on joka yöksi joku paikka, minne voit mennä nukkumaan. Saatat päästä pidemmäksikin aikaa jonkun Hemen kaverin luo täys ylläpitoon. Hemestä luotettavampaa kaveria saat muuten hakemalla hakea, etkä löydä. Ja hänen seurassa ei tylsää hetkeä tule. Pian ovat asiasi asunnottomana paremmin kuin monella omistusasunnossa asuvalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232