Miten meni kaikilla aineistokoe?😊
Metropolia röntgenhoitaja valintakoe!
11
1970
Vastaukset
- NuuNuuNuu
Matikka tuntu yllättävän helpolta. Enkku oli musta vaikeampi ja suomenkielisessä oli vähän hankalia kysymyksiä ja tuntu että oli useampi oikea vaihtoehto. Ärsyttävää kun joissakin monivalinnoissa jos olit jo vastannut jotain ja olisitkin halunnut jättää kokonaan vastaamatta, vastausta ei saanut enää "nollattua".
- Apppp
Joo musta matikka kans helppo, äikkä tuntu vaikeimmalta.
- Hemuli88
Apppp kirjoitti:
Joo musta matikka kans helppo, äikkä tuntu vaikeimmalta.
Suomenkieli oli vaikein. Vastausvaihtoehdot ei ollu monesti yksiselitteiset.
- Susseli123
Matikka helppo ja aineisto oli jotenkin vaikea muistaa kun oli lukenut. Meni sitten vähän arvaamalla osa vastauksista.
- Nol0
Vähän samat fiilikset täälläkin, matikka ja enkku oli helpoimmat, suomenkielinen teksti olis vaatinut vähän enemmän lukuaikaa että olis kunnolla jäänyt päähän :)
- Appppp
Mites haastattelut meni :D olikohan kaikilla sama aihe
- Mmoimoi
Mun mielestä matikka myös helppo, ainoastaan viimiseen en osannut vastata. Äidinkieli ja englanti tuntu myös suht helpolta, ainoastaan hämäsi se että piti valita yksi TAI useampi oikea vastaus. Jäin miettimään miten pisteytys menee jos oikeita vastauksia oli vaikka 3 ja valitsit 2🤔 Onko se silloin 0p vai mitä. Ryhmätilanteesta en osaa sanoa miten meni, kovasti jännitti ja tilanne oli jotenkin tosi awkward sitten kun kukaan ei keksinyt enää puhuttavaa.😅
Tulokset sais jo tulla!- Appppp
Oi elämä, niin sais! 😭😰
- NuuNuuNuu
Mietin kanssa noita kysymyksiä missä oli useampi vaihtoehto, että miten pisteytys niissä menee... Ryhmätilanteesta tosi vaikea sanoa miten meni ja miten/millä perusteella se pisteytetään. Hoh, sais tulokset jo tulla! 😭
- Heimoiheikukkuu
Saiko ketään paikkaa? 😊
- happymom
Mun tytär!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161