Mieheen rakastuminen

Juuzoz

Olen itse 100%:n gay ja btm, joten en ole ollut koskaan rakastunut enkä edes ihastunut yhteenkään naiseen.

Miten toiseen mieheen rakastuminen poikkeaa naiseen rakastumisesta? Olisi kiva kuulla, jos joku bisse tai hetskutaustainen homo kertoisi asiasta enemmän. Kaikki olisi minulle ehdottoman uutta ja kiinnostavaa.

En tarkoita mitään seksifantasioita, vaan ihan oikeata rakastumista.

19

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bear.is.the.top

      Olen itse 1000%:n gay ja top, joten en ole ollut koskaan rakastunut enkä edes ihastunut yhteenkään naiseen. Pannut olen aikuista naista tottakai, koska bucket list, mutta en ole rakastunut enkä ihastunut.

      Joo, kertokaa minullekin. Kokemuksia ainoastaan miehistä ja varsinkin yhteen mieheen rakastumisesta ja pitkistä parisuhteista. Nykyisin myös siitä kääntöpuolesta: Kuolemasta, menetyksestä, yksinäisyydestä.

      Mitenkähän sitä enää osaa rakastua? Seksi on iiiiiiiiiiiihanaa edelleen ja kysyntääkin olisi, mutta hei, miten sitä motivaatiota löytyy jakaa enää elämäänsä varttituntia pidempään sessioon tai pariin hassuun kirjoitukseen jonkun kanssa, kun tämänkin palstan tarjonta on trolleja ja moniongelmaisia neitsyitä?

    • rehellinenhomo

      Ensinnäkin sellaista ei ole olemassakaan kuin "hetskutaustainen homo", on vain homoja heteroita ja bissejä. Koska kenestäkään ei voi tulla homoa vaan se on synnynäinen ominaisuus. Ja bearille korjaan että et voi olla mikään 1000 etkä edes 100% gay koska olet maannut akan kanssa vaan olet bisse.

      Mutta tuohon itse asiaan en pysty vastaamaan kun itsellänikin on kokemuksia vain miehiin ihastumisista ja rakastumisista. Vieläkö sais joskus vastakaikuakin.

    • rehellinenhomo

      Haluan oikoa kaikki vääristykset, koska joillekkin näyttää olevan täysin epäselvää se mikä ero on homo ja biseksualismillä. Ja se keneltä saan vastakaikua ja keneltä en vai keneltäkään, ei ole sinun asiasi, koska sinä olet viimeinen henkilö kenen kanssa alkaisin parisuhteeseen.

    • rehellinenhomo

      Joillekkin rehellisyys ja suoraselkäisyys=umpimielisyys ja typeryys. Ja itse en ole niin seuran kipeä että minulle kelpaisi ihan mikä vain. Ennemmin olen yksin ennen kuin salasuhteessa jonkun naisen kanssa kulissisuhteessa olevan pellen kanssa, jos siinä on vaihtoehdot.

    • rehellinenhomo

      Jos avarakatseisuus on sitä että eletään valheessa petetään sekä itseä että kaikkia muitakin ja millään ei ole mitään väliä, niin ennemmin olen vaikka se nutturapäinen vanhapiikakin.

      • Avarakatseisuus tarkoittaa ihan muuta. Jos et sanan merkitystä tunne, kannattaa ottaa selkoa. Avarakatseinen osaa katsoa asiaa muultakin kuin omalta kantiltaan esimerkiksi, mitä et lainkaan osaa. Tuntuu valitettavan monella homolla olevan ihanteena avoin suhde ja se on ainoastaan pettämistä luvan kanssa minusta.


      • Ja päällepäsmäri, kaikkitietävä bear on taas areenalla. Osaan katsoa asioita hyvin monelta kantilta, osaatko sinä? Vai osaatko vain kritisoida muita ja kommentoida "hauskasti"? Jos joku haluaa avoimen suhteen, siitä vaan, en tuomitse. Ihmettelen vaan miten sen saa toimimaan, mutta kukin tyylillään. Ei ole minua varten. Fuckbuddyjä en edes maninnut missään tietääkseni, mutta ei ole keneltäkään pois tuokaan, jos järjestely toimii.


      • Ei niille tarvi kunniaa tmv antaa, mieluusti kuulen asiallisia, eriäviä mielipiteitä argumentteineen. Tosin sinulta niitä ei saa.

        Kuiten olen sanonut ennenkin, nimimerkki pohjaa ihan muuhun asiaan, muttei se mahdu lanttuusi näemmä.

        Kuvasit juuri erään Lapin Aapon toiminnan todella hyvin, juuri noinhan hän toimii :D


      • bear.is.the.non-smoker

        Sori, en polta.


      • bear.is.the.Wurst
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Ei niille tarvi kunniaa tmv antaa, mieluusti kuulen asiallisia, eriäviä mielipiteitä argumentteineen. Tosin sinulta niitä ei saa.

        Kuiten olen sanonut ennenkin, nimimerkki pohjaa ihan muuhun asiaan, muttei se mahdu lanttuusi näemmä.

        Kuvasit juuri erään Lapin Aapon toiminnan todella hyvin, juuri noinhan hän toimii :D

        Tori Amosin kappaleen lyriikat kyllä nekin käsittelevät voyerismiä, tykkäätpä biisistä joko sanoituksen luoman mielikuvan tai musiikin takia. Peeping Tom -elokuva on taas kuin tehty naistenvihaajille. Hyvin olet valinnut ;D

        En kovin paljoa eroa näe sinun rakastettavan persoonasi ja aapolapin riitelevän persoonan välillä, koska kumpikin alkaa draaman puolesta sanasta. Onhan teillä täälläkin siitä todisteena tuo yhteinen nimimerkki, josta tappelette pienten pissisten lailla, kumpi sen oikeudet (olla isompi ääliö) omistaa ;D Oliko se niin, että p1 olit sinä eli alkup. peeppari ja peeppari ilman ykköstä oli aapo? Vai oletteko vaihtanut?

        Tai, no, tässä vaiheessa, who cares? Blokkailkaa vaan toisianne aivan vapaasti siellä Qruiserissanne, mutta Herran tähden, olkaa miehiks :D


      • bear.is.the.Wurst kirjoitti:

        Tori Amosin kappaleen lyriikat kyllä nekin käsittelevät voyerismiä, tykkäätpä biisistä joko sanoituksen luoman mielikuvan tai musiikin takia. Peeping Tom -elokuva on taas kuin tehty naistenvihaajille. Hyvin olet valinnut ;D

        En kovin paljoa eroa näe sinun rakastettavan persoonasi ja aapolapin riitelevän persoonan välillä, koska kumpikin alkaa draaman puolesta sanasta. Onhan teillä täälläkin siitä todisteena tuo yhteinen nimimerkki, josta tappelette pienten pissisten lailla, kumpi sen oikeudet (olla isompi ääliö) omistaa ;D Oliko se niin, että p1 olit sinä eli alkup. peeppari ja peeppari ilman ykköstä oli aapo? Vai oletteko vaihtanut?

        Tai, no, tässä vaiheessa, who cares? Blokkailkaa vaan toisianne aivan vapaasti siellä Qruiserissanne, mutta Herran tähden, olkaa miehiks :D

        Hohhotihoijjaa, ei voi muuta sanoa. Satun pitämään kappaleen melodiakulusta, joten siksi nimi siitä. Anteeksi nyt jos asia noin sinua vaivaa ja aiheuttaa pahaa mieltä :D Kyseinen elokuva on minulle tuntematon, valitan.

        Kuulostaa aika toiminnaltasi :) Joka paikassa olet pätemässä ja vittuilemassa kaikille. Sehän on sitä aikuisen järkevää kommunikointia. Muuhun et pysty, se on tullut selväksi.

        Etköhän itse siellä Qruiserissa omien sanojesi mukaan ole tirkistelemässä kaikkea taustalla...


    • Maakku63

      Tapasin keväällä ihanan miehen, olen bi. Jännitin liikaa , nyt kaipaan hänen suudelmia ja ihanaa rakastelua. Nyyh, voi kun saisin hänet vielä rakkaudella sisääni, tunnustaisin suudellen rakkauteni orgasmin hetkellä, pyllyn kautta aivan ihana ja pitkä...

    • rehellinenhomo

      Onnea teille Maakku :). Mutta mitä tulee aikasempiin kommentteihin niin avarakatseisuudellakin on rajansa. yhden illan jutut vielä jotenkin ymmärrän mutta vain siinä tapauksessa että molemmat ovat sinkkuja koska silloinhan molemmat ovat vielä vapailla markkinoilla. Mutta silloin kun ollaan parisuhteessa niin se on pyhää eikä sellainen ole edes mikään parisuhde joka ei perustu molemmin puoliseen rakkauteen ja uskollisuuteen. Parisuhteella ei pidä lähteä leikkimään ei luvan kanssa eikä ilman. Koska parisuhde on AINA kahden ihmisen kauppa eikä siihen ole kolmannella osapuolella mitään asiaa. Eli mies joka haluaa pettää miesystäväänsä on pilaantunutta riistaa joten sellainen joutaa roskiin. Mutta mies joka on parisuhteessa naisen kanssa on myrkytettyä riistaa joten sellainen täytyy hävittää polttamalla ettei sitä pääse kukaan muukaan syömään. Näin vertaus kuvallisesti.

    • rehellinenhomo

      Sanoinko minä jossakin että itse olisin parisuhteessa? Kai sitä nyt voi puhua asioista ihan yleiselläkin tasolla. Ei kaikki kommentit ole aina automaattisesti omaa elämän kertaa jos et sitä vielä tiennyt.

      • bear.is.the.best

        Hei, lue tarkemmin, vastine koski sitä mahdollisesti eteesi joskus tulevaa aikaa, kun sinulla on se haaveiden parisuhde.

        Ja sekin oli ihan yleisellä tasolla esitetty arvelu, koska tilastot, että saisit koskaan parisuhteen aikaan eivät, tähän mennessä esittämäsi perusteella ja kaikella kunnioituksella sanottuna, ihan ole sinun puolellasi.

        Toivottavasti todistat ennustukseni vääräksi.


      • rehellinenhomo
        bear.is.the.best kirjoitti:

        Hei, lue tarkemmin, vastine koski sitä mahdollisesti eteesi joskus tulevaa aikaa, kun sinulla on se haaveiden parisuhde.

        Ja sekin oli ihan yleisellä tasolla esitetty arvelu, koska tilastot, että saisit koskaan parisuhteen aikaan eivät, tähän mennessä esittämäsi perusteella ja kaikella kunnioituksella sanottuna, ihan ole sinun puolellasi.

        Toivottavasti todistat ennustukseni vääräksi.

        Siihen pyrin, mutta sehän riippuu aivan siitä paljonko luoja on minulle aikaa antanut.


      • Oi ihanaa, olette toisenne löytäneet! Oikein sielujen sympatiaa ja tulinen romanssi menossa!


      • bear.is.the.bestis
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Oi ihanaa, olette toisenne löytäneet! Oikein sielujen sympatiaa ja tulinen romanssi menossa!

        Noin juuri.

        Ilon kautta opi hyväksymään erilaisten aikuisten ja päätäntävaltaisten ihmisten mahdottomaltakin vaikuttavat romanssit ennemmin kuin tuomitse ne vain sillä perusteella kun ne eivät sinun maailmankuvaasi sovi.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe