POJAT! Teille kysymys

Murmeli12

Katsotteko te tytöissä enemmän ulkonäköä vai luonnetta?

14

334

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justdet

      Jos nyt pilkkua aletaan viilaamaan niin luonnetta ei voi katsoa... Mutta vastauksena kysymykseen kyllähän ekana tulee vastaan ulkonäkö. Mutta kyllä pidemmälle mennessä se luonne tulee ennen ulkonäköä.

      • Itse kun tutustun ihmisiin lähinnä netissä, tulee luonne ensin. Ja oikeastaan en niin ulkonäöstä välitä muutenkaan.


    • 1.4sunny

      50/50

    • No kyllä kiinnostus varmasti helposti herää jotain ihmistä kohtaan ulkonäön perusteella, mutta ensimmäinen kunnon ihastumiseni oli sellainen että tutustuttuani kyseiseen tyttöön ihastuin hänen luonteeseensa. Olen edelleenkin häneen hyvin ihastunut enkä tiedä ketään joka ois joskus saanu mut tuntemaan jotain näin voimakasta tunnetta.

    • wergerht

      Parempi katsoa kuin katua

    • 15vpoikatykkään

      Kyl mää luonteest enemmän välitän ja siit et kuinka täysil on mukana ja kyl mä tykkään kans kauniist tytöist mut ei mitää kauheet tiimalasii

    • Yritän nyt vaikka tuoda moderniutta tänne syöpä24 sivustolle.
      Selvennykseksi vielä, en ole poika mutta minä tykkään myös tytöistä nii..

      No siis luonne, ei ulkonäöllä oikeasti ole niin välii jos niinku on tehny sen vaivan tutustuu johonki :)

    • poika15vee

      Ulkonäköä tietenkin, ei nyt puolta elämää mitään persereikää huvita katsella :). Toki jokaisella oma maku

    • Ulkonäköön ihastutaan luonteeseen rakastutaan...

    • lovrrrromaber

      Kiinnitän huomiota ensin rintoihin ja sitten pimpsaan

    • gjlliuj

      No jos ollaan rehellisiä niin kerran kyllä aattelin aika ilkeästi erään vähän tuhdimman tytön ulkonäöstä en tiedä miksi, mutta sitten mä en voinut kuitenkaan olla miettimättä tai katsomatta sitä ja ihastuin häneen. Otin häneen yhteyttä ja sitten meistä tuli kaverit. Mä olin siihen ihan hulluna ja pidin sitä fiksuna ja kaikkee. Vieläkin muistan kaikki pienet asiat hänestä. Hän leikki mun tunteilla ja sitten me lopetettiinkin yhteys. Mulle kyllä varoteltiin jo siitä mutta tyhmä kun olin ja ihastuin korviani myöten.

    • Klbhk123

      Molemmat.

    • Ainakinnelosluokkalainen

      Veikkaan että molempia tarvitaan. Mutta luonne on helpommin sellainen pois sulkeva tekijä, että 'ei missään tapauksessa tuon kanssa'.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe