Katsotteko te tytöissä enemmän ulkonäköä vai luonnetta?
POJAT! Teille kysymys
14
351
Vastaukset
- justdet
Jos nyt pilkkua aletaan viilaamaan niin luonnetta ei voi katsoa... Mutta vastauksena kysymykseen kyllähän ekana tulee vastaan ulkonäkö. Mutta kyllä pidemmälle mennessä se luonne tulee ennen ulkonäköä.
Itse kun tutustun ihmisiin lähinnä netissä, tulee luonne ensin. Ja oikeastaan en niin ulkonäöstä välitä muutenkaan.
- 1.4sunny
50/50
No kyllä kiinnostus varmasti helposti herää jotain ihmistä kohtaan ulkonäön perusteella, mutta ensimmäinen kunnon ihastumiseni oli sellainen että tutustuttuani kyseiseen tyttöön ihastuin hänen luonteeseensa. Olen edelleenkin häneen hyvin ihastunut enkä tiedä ketään joka ois joskus saanu mut tuntemaan jotain näin voimakasta tunnetta.
- wergerht
Parempi katsoa kuin katua
- 15vpoikatykkään
Kyl mää luonteest enemmän välitän ja siit et kuinka täysil on mukana ja kyl mä tykkään kans kauniist tytöist mut ei mitää kauheet tiimalasii
Yritän nyt vaikka tuoda moderniutta tänne syöpä24 sivustolle.
Selvennykseksi vielä, en ole poika mutta minä tykkään myös tytöistä nii..
No siis luonne, ei ulkonäöllä oikeasti ole niin välii jos niinku on tehny sen vaivan tutustuu johonki :)- poika15vee
Ulkonäköä tietenkin, ei nyt puolta elämää mitään persereikää huvita katsella :). Toki jokaisella oma maku
Ulkonäköön ihastutaan luonteeseen rakastutaan...
- lovrrrromaber
Kiinnitän huomiota ensin rintoihin ja sitten pimpsaan
- gjlliuj
No jos ollaan rehellisiä niin kerran kyllä aattelin aika ilkeästi erään vähän tuhdimman tytön ulkonäöstä en tiedä miksi, mutta sitten mä en voinut kuitenkaan olla miettimättä tai katsomatta sitä ja ihastuin häneen. Otin häneen yhteyttä ja sitten meistä tuli kaverit. Mä olin siihen ihan hulluna ja pidin sitä fiksuna ja kaikkee. Vieläkin muistan kaikki pienet asiat hänestä. Hän leikki mun tunteilla ja sitten me lopetettiinkin yhteys. Mulle kyllä varoteltiin jo siitä mutta tyhmä kun olin ja ihastuin korviani myöten.
- Klbhk123
Molemmat.
- Ainakinnelosluokkalainen
Veikkaan että molempia tarvitaan. Mutta luonne on helpommin sellainen pois sulkeva tekijä, että 'ei missään tapauksessa tuon kanssa'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305